Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7843 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

על סעת הפליטה של האקספרס שלי מותקן חיישן של יחס אויר דלק. כנראה שהוא החיישן של הצ'וק הידני.

כאשר מרימים את ידית הצ'וק הוא נדלק בהתאם להשתנות האויר בסעפת -כתוצאה מכך נדלקת המנורה בלוח שעונים.

 

עכ"פ אצלי החישן מנותק - השאלה אם אני יכול לחבר לחישן כזו שעון יחס אויר/ דלק או שנדרש חישן חדש.

 

השאלה השניה אם שעון כזה מתאים רק למכוניות עם הזרקה.

 

השאלה השלישית- מכיוון שאני נהנה להחליף כל 1000 ק"מ קרבורטור (יש לי 2) ואני מתקשה לקבוע יחס נכון כשאני משחק עם בורג הכיוון בקרבורטור- אם יש מכשיר אחר זמין שיכול לעזור לי ( חוץ מלשלם 400 ש"ח לבעל מקצוע)

פורסם

אם מותקן חישן יחס אויר דלק אז הוא למבדה ..אז מה הבעיה לחבר לו את השעון ?

 

 

החישן לא חייב להיות מחובר למערכות של האוטו (עם העובדה שיש לך קרבורטור..) מספיק שהחישן יחובר בצורה שהוא אמור לעבוד בה וישמש רק את השעון

 

אצלי ברכב כשהיתקנתי את השעוןהיה את ההפרעה מהמחשב ששולח פולסים וכל זה

אז פשוט חיברתי חישן נוסף שהוא רק לשעון

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אם יש לך קרבורטור אין לך חיישן חמצן ( למדה ) ..

אם אתה מתכוון לזה שאתה מושך את ידית הצוק , נדלקת לך נורית כתומה אז זה הצוק עובד ( בעצם הגברת טורים ידנית ) .

לכן אתה לא יכול לחבר מד יחס אוויר דלק , גם מה שלא קיים דבר כזה .

פורסם
גם מה שלא קיים דבר כזה .

קיים דבר כזה - ע"י חיבור מד ייעודי לחיישן הלמבדה, המד נותן אינדיקציה ללמבדה (מקדם עודף האויר?) - ובפשטות יחס האויר-דלק בתערובת שנשרפת במנוע.

 

לגבי קיומו ברכבי קרבורטור, אין לי מושג.

 

בברכה,

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

פורסם
קיים דבר כזה - ע"י חיבור מד ייעודי לחיישן הלמבדה, המד נותן אינדיקציה ללמבדה (מקדם עודף האויר?) - ובפשטות יחס האויר-דלק בתערובת שנשרפת במנוע.

 

לגבי קיומו ברכבי קרבורטור, אין לי מושג.

 

בברכה,

שחף בן צבי.

בטח שקים. אבל המד לא נותן אינדיקציה מדויקת בכלל.

 

ווידבנד זאת הדרך הטובה ביותר.

כל שעוני התערובת למיניהם ללא קשר למותג או מחיר לא שווים כלום וזאת עובדה.

 

 

בברכה מושיק גלימידי

קו---------------------------------------

פורסם
אם יש לך קרבורטור אין לך חיישן חמצן ( למדה ) ..

אם אתה מתכוון לזה שאתה מושך את ידית הצוק , נדלקת לך נורית כתומה אז זה הצוק עובד ( בעצם הגברת טורים ידנית ) .

לכן אתה לא יכול לחבר מד יחס אוויר דלק , גם מה שלא קיים דבר כזה .

סבירות גבוהה שהרכב בעל קרבורטור, והסעפת פליטה, של רנו אקספרס מוזרק,לגבי הנורה הצהובה,

זהו כנראה מנורת הזהרה , לידע את הנהג , שהצוק משוך,ואין לה קשר לחיישן למדה, שלא קיים ברכבי

קרבורטור , עד שנת 94!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...