Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3973 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים קניתי רכב מחברה באמת במצב מעולה די חדש...(אסטרה 2011)

אחרי שהגעתי לבית ניקיתי מלוח השעונים את ככל השמן והספריי שהם שמים על הדשבורד

(עם מגבון וספריי של החלונות בעדינות)

וזה מה שקרה:

(לדעתי זה היה ככה במקור ושיצא השמן מהלוח זה נגלה)

55c5d12a49601.jpg

מבאס תחייםם

מיותר לציין שניסיתי להוציא את זה אח"כ עם מגבון וכל הדברים האלה

פורסם

יש צורך בליטוש העדשה או החלפתה.

פירוק העדשה וביצוע פוליש ייסודי כנראה יחזיר אותה למצב חדש, השאלה היא אם יש לך את הידיים, הזמן והידע לעשות את זה.

מועבר לפורום דיטיילינג, שם תקבל תשובות נוספות והמלצות לבעלי מקצוע רלוונטיים.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

פוליש לפלסטיקים יחזיר את המצב לקדמותו או לפחות ישפר את המצב משמעותית.

הייתי ממליץ על plastx של מגווירס אבל אני לא יודע איפה ניתן להשיג (באוטוסטור אין במלאי ולא יודעים מתי ואם יהיה).

פורסם

טוב אחרי בדיקה הערכה כנראה שמדובר בשמן מים או אדים שנשארו אחרי ניקוי קיטור

לא הצלחתי להבין מה השיטה לפתוח את הלוח שעונים ולא רוצה להתעסק עם זה ככ

נקווה שזה סה"כ באמת לפתוח ולנקות את הגיפה

פורסם

תחפש סרטון ביוטיוב איך לפרק את הלוח מחוונים, הרכב נקרא גם ווקסהאל אסטרה.

 

את הפלסטיקים תלטש היטב והכל יסתדר.

 

לחילופין - חלק מפירוק.

פורסם (נערך)

נראה לי אדים מניקוי לא מקצועי רק על מנת למכור את הרכב ולא בעיה חיצונית.

 

עריכה,עכשיו אני רואה שהוא כתב אדים.

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם

קח נייר ניגוב/טואלט תספיג בטיפה שמן מנוע/ בישול ותעבור על הלוח שעונים. פעלתי כך אצלי לפני שנתיים ומאז זה כמו חדש ולא נגעתי כלל. מקסימום תעשה ככה עד שיהיה לך זמן לליטוש.

פורסם

חברים אני מעדכן לטובת אנשים אחרים ...

כנראה שהחכמים ריססו ספריי שהרס את הזכוכית וצריך להחליף את כל הלוח שעונים שורה תחתונה

כי באופל אי אפשר להוציא רק את הזכוכית

פורסם

חברים ברור שהתיקון על חשבונם

לפי דברי המוסך אי אפשר לפרק רק את הזכוכית

בכל מקרה לי זה לא משנה אני אפילו מעדיף שלא יפרקו

אני מקבל לוח שעונים חדש על חשבונם במוסך אופל מורשה לא מפריע לי

×
×
  • תוכן חדש...