Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3983 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה שמתי לב לתופעה מציקה ומעצבנת שהבנתי שהייתה בסגנון הזה כתבה בכלבוטק בעבר הרחוק.

 

עכשיו אני שם לב שלפעמים שאני מכניס את האשראי, מגביל את הסכום שאני רוצה, הוא כותב לי אנא הכנס את הידית לתוך ה*** של הטנק דלק- אני מרים את הידית והדלק מתחיל להשפריץ כמו קיטור. היום זה השפריץ לי על כל האיזור של המקום. זה קרה לי בעוד תחנת דלק.

 

רציתי לדעת למה זה קורה?הרי הוא בעצמו כותב לי, אנא הכנס את הידית כעת, ואיך שאני לוקח אותה היא מתחילה להשפריץ...

 

מישהו נתקל בתופעה הזו ?

פורסם

שאריות דלק שנשארות בצינור.

אני תמיד מרים את הידית בעדינות ודואג שהפיה תהיה כלפי מעלה כך שהעסק לא ישפריץ לשום מקום.

פורסם

חברים, יש לכם בעיות קשות עם הזרבובית אני מבין.

 

:-D

 

אתה לא אמור קודם כל להכניס את הידית לתוך פתח התדלוק? ורק אז להעביר בכלל כרטיס אשראי?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לא, קודם כל מכבירים כרטיס אשראי, ת"ז ומספר רכב ואז מקבלים הודעה שיש להוציא את הידית.

 

הפתרון הוא לנגוע בידית בלבד ולא לשפשף את הזרבובית...

פורסם

טוב שלא התקלחתי עם הדלק היום. באמת שיצא המון, וכל פעם אני רוצה ללכת ולדבר איתם אבל אין לי כח.

 

זה מסוכן ולא נעים. מה, צריך להיות אומן מיוחד כדי להוציא ידית מבלי שתשפריץ , זה בכלל לא אמור להיות ככה.

פורסם

בכלבוטק היית כתבה טיפה שונה,

הם חשפו שהמד מגיע לשקל-שני שקל בלי שיצא טיפת דלק,

בגלל שהתחילו לחייב אותנו עוד לפני שהמשאבה בנתה לחץ,

 

מבחינה הגיונית, יכול להיות שבגלל החשיפה שינו את זה וכבר שאתה מרים את הצינור זה משפריץ טיפה מהלחץ,

אבל לך תדע, תנסה לראות בתחנות\משאבות אחרות, אולי הבעיה מקומית.

 

ולא משנה מה, לא לשפשף את הצינור :-P

Seat Ibiza FR

פורסם

אני לא נתקל בתופעה הזאת. ניסית לתדלק במשאבה אחרת? תחנת דלק אחרת?

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

זה כבר קרה לי בתחנת דלק מסויימת ליד מקום העבודה שלי וליד הבית שלי שהן לא אותה חברה...

 

אולי פשוט צריך לשים קודם את הידית?אבל משהו פה לא הגיוני הרי המחשב היה רושם.

בכל מקרה, לא נעים, מצאתי את עצמי מקלח את הפגושים של הרכב, אבל זה היה יכול להישפך באותה מידה עליי או משהו.

פורסם

כאשר מתדלקים בתדלוק עצמי רק לאחר העברת כרטיס אשראי והזנת נתונים כגון מספר רכב ותעודת זהות אתה מתבקש להכניס את האקדח לפיה של הדלק. כל עוד לא תלחץ אל הידית אין סיבה שייצא דלק. רק כאשר האקדח בפנים אפשר ללחוץ והדלק יזרום פנימה.

מה שאתה מתאר נשמע כמו תקלה שבאופן מקרי כנראה קרתה לך בשני מקומות או שפשוט הידית נלחצה לך בטעות עוד לפני שהספקת לדחוף את האקדח לתוך הרכב.

האפשרות השניה נשמעת יותר סבירה.

נחכה לתדלוק הבא ותעדכן .

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם
קורה קבוע מה שבטוח שזה על חשבוננו.

 

אתה מתדלק בעוד מקומות?

שוב...זה לא אמור לקרות. דלק לא יוצא עד שלא לוחצים על הידית

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

אל תדאג אושריקו, שפיכה מוקדמת של דלק היא תופעה מוכרת אצל הרבה גברים.

 

בזמן שאתה מתדלק תנסה לפתור תרגילים במתמטיקה או לחשוב על סבתא שלך בבגד ים.

 

 

ועכשיו ברצינות:

 

פשוט תכניס את הידית לרכב לפני שאתה מתחיל את פעולת התדלוק.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

מה הסיכוי כאשר אתה מוציא את הידית אתה תוך כדי לוחץ על ה"לשונית" בלי לשים לב. כי אחרת אני לא רואה שום סיבה שיתחיל לזרום דלק בצינור.

פורסם

אני למשל מתדלק קבוע בתחנת 'דלק' בתל מונד, שם אתה חייב להכניס קודם כל את הידית לתא הדלק

ורק אז אתה יכול להעביר את האשראי. אי אפשר לפני כן.

יש תחנות אחרות שזה הפוך אז זה קצת מבלבל אנשים שהם מעבירים אשראי ולא מבינים למה זה לא עובד להם.

הייתי עובר לתחנה אחרת אם כך המצב ולא ניתן לטיפול.

×
×
  • תוכן חדש...