Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3986 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אנחנו מתעניינים ברכישת סקודה פאביה החדשה.

היום עשינו נסיעת מבחן על הדגם האוטומט (הרגיש מעולה!), ולאחר שציינתי שאנחנו מתעניינים

בדגם הידני, הסוכן מכירות אמר לנו שהדגם הידני מגיע עם 90 כוחות סוס לעומת האוטומט שמגיע עם 110 כוחות סוס,

וכי ההבדל נגרם עקב תוכנת ניהול מנוע שונה.

-ההבדל בכוח הוא משמעותי? ראיתי שגם הדגם האוטומט יותר כבד, יכול להיות שההורדה במשקל בדגם הידני מכפרת על זה?

-ניתן לרכוש את התוכנת ניהול מנוע שמגיע איתה האוטומט ולהתקין אותה בדגם הידני?

 

תודה רבה.

פורסם

ההבדל לא ענק, אך בהחלט קיים (גם אם תשקלל את עניין המשקל).

 

אפשר להתקין תוכנת מנוע ולשפר את הידני לרמה של האוטומטי ואפילו יותר (אבל אני לא חושב שאפשר להשתמש בתוכנות מקוריות של סקודה, משהו כמו apr וכאלה).

 

לדעתי באופן אישי לך על האוטומט רמת סטייל, אוטו מעולה ועם אבזור נהדר (שאין בגרסה הידנית הבסיסית)

פורסם
שלום לכולם,

אנחנו מתעניינים ברכישת סקודה פאביה החדשה.

היום עשינו נסיעת מבחן על הדגם האוטומט (הרגיש מעולה!), ולאחר שציינתי שאנחנו מתעניינים

בדגם הידני, הסוכן מכירות אמר לנו שהדגם הידני מגיע עם 90 כוחות סוס לעומת האוטומט שמגיע עם 110 כוחות סוס,

וכי ההבדל נגרם עקב תוכנת ניהול מנוע שונה.

-ההבדל בכוח הוא משמעותי? ראיתי שגם הדגם האוטומט יותר כבד, יכול להיות שההורדה במשקל בדגם הידני מכפרת על זה?

-ניתן לרכוש את התוכנת ניהול מנוע שמגיע איתה האוטומט ולהתקין אותה בדגם הידני?

 

תודה רבה.

 

לדעתי, אם לרכוש פאביה אוטומטית, אז ללכת על דגם הסטיישן. יותר נוח, פרקטי ויפה.

פורסם

לצערי התקציב לא מאפשר את הפאביה האוטומטית החדשה.

כרגע אנחנו מתלבטים בין הידנית החדשה ואוטומטית יד שניה,

היתרונות של לרכוש את החדשה הם כמובן רכב חדש באחריות, וגם הצורה החדשה שלטעמנו יותר יפה.

התירונות באוטומטית משומשת הם רכב אוטומט, אופציה לרמת גימור לא בסיסית, ומנוע יותר חזק,

יש עוד הבדלים שכדאי לשים אליהם בין הדגם הישן לחדש?

 

תודה רבה לעוזרים!

פורסם
ה-dsg הקודם לא הכי אמין שיש בלשון המעטה

נסה לקחת מסלול מימון אולי, האוטו בהחלט שווה את הכסף.

היי, ראינו פאביה שנת 2014 שמורה מאוד, עם גיר dsg.

אנחנו שוקלים לקנות אותה. גם בשנה הזאת הגיר נחשב לא אמין?

פורסם

הגיר נחשב יותר אמין מהרגיל, אבל תנסה לבחור אוטו עם היסטורית טיפולים מלאה ומפורטת (לחבר שלי יש פולו 1.2 TSi שנת 2012 הגיר עובד חלק, לפני זה היה לו את אותו רכב שנתון 2010 היה קטסטרופה).

 

הגיר מאוד רגיש להזנחה, מומלץ להשתמש בשמן איכותי לפי ספר יצרן. תלוי גם בסגנון נהיגה (רגוע מידי הורס את הגיר לפי מה שהבנתי).

אולי כדאי להתייעץ ולבדוק עם מישהו מבין בסקודה שיעבור על ההיסטוריה וזה..

 

מה המחיר שהציעו לך?

פורסם
הגיר נחשב יותר אמין מהרגיל, אבל תנסה לבחור אוטו עם היסטורית טיפולים מלאה ומפורטת (לחבר שלי יש פולו 1.2 TSi שנת 2012 הגיר עובד חלק, לפני זה היה לו את אותו רכב שנתון 2010 היה קטסטרופה).

 

הגיר מאוד רגיש להזנחה, מומלץ להשתמש בשמן איכותי לפי ספר יצרן. תלוי גם בסגנון נהיגה (רגוע מידי הורס את הגיר לפי מה שהבנתי).

אולי כדאי להתייעץ ולבדוק עם מישהו מבין בסקודה שיעבור על ההיסטוריה וזה..

 

מה המחיר שהציעו לך?

 

הרכב שנה וחצי על הכביש ועוד לא הספיק לעשות 25,000 ק"מ. ולכן עשה רק טיפול אחד וזוהי היסטורית הטיפולים..

מעניין מה שאתה אומר על סגנון נהיגה רגוע מידי, אבל מבחינת הזנחה זה לא המקרה, המוכר נראה מאוד פדנט. אפילו מחכה דקה בסוף נסיעה בשביל הטורבו, הייתי בטוח שאני היחידי שעושה את זה.

המחיר שהוא מבקש הוא 80 אלף (3600 מתחת למחירון)

פורסם
שלום לכולם,

אנחנו מתעניינים ברכישת סקודה פאביה החדשה.

היום עשינו נסיעת מבחן על הדגם האוטומט (הרגיש מעולה!), ולאחר שציינתי שאנחנו מתעניינים

בדגם הידני, הסוכן מכירות אמר לנו שהדגם הידני מגיע עם 90 כוחות סוס לעומת האוטומט שמגיע עם 110 כוחות סוס,

וכי ההבדל נגרם עקב תוכנת ניהול מנוע שונה.

-ההבדל בכוח הוא משמעותי? ראיתי שגם הדגם האוטומט יותר כבד, יכול להיות שההורדה במשקל בדגם הידני מכפרת על זה?

-ניתן לרכוש את התוכנת ניהול מנוע שמגיע איתה האוטומט ולהתקין אותה בדגם הידני?

 

תודה רבה.

 

עשינו נסיעת מבחן על הפאביה 'סטייל' 110 בשישי שעבר, והנה כמה מסקנות.

 

לחיוב:

- בכל הנוגע לביצועים, המנוע החדש (16 שסת' מול 8 שסת' - ביוצא, בעל 105 הסוסים) נשמע ומרגיש אחרת מקודמו - והשילוב עם DSG7 עובד היטב, מה שנותן תחושת נמרצות מורגשת וניכרת.

- יש שיפור מורגש וניכר בכל הנוגע לרמת האיבזור. ה'סטייל' מוסיפה המון דברים שמעולם לא הגיעו כציוד תקני עם הפאביה לארץ, כמו: חלונות כהים, הנעה ללא מפתח, מראה מרכזית פוטואלקטרית, בקרת שיוט וכו' וכו'.

- שיפור נאה קיים גם במרחב הפנים והתוספת לרוחב מורגשת. תא הנוסעים מרגיש פחות 'אינטימי' מבעבר, וגם תא המטען נראה גדול מאלה של המתחרות. המושבים הקידמיים היו נוחים - ואילו המושב האחורי קצת פחות.

- בידוד הרעשים טוב מבעבר והפאביה החדשה שומרת על תא נוסעים יחסית שקט.

 

לשלילה:

- בכל הנוגע לאיכות החומרים לא מורגשת כאן עלייה ברמתם / שדרוג לעומת הדור הקודם. מורגש כי מישהו ב-VW מאלץ אותם שלא להתעלות מעל הפולו ולהשאיר אותה עם ידה עליונה בכל הנוגע למרקם החומרים, האיכות וההרכבה. היא לא זמזה לרגע, גם על שברי אספלט, אבל זה מרגיש מפוספס. לדעתי הדור היוצא הרגיש טוב יותר מבחינה זו.

- נוחות הנסיעה ב'סטייל' נוקשה וקשיחה במפתיע. בכביש גלי עד מאוד ובעיקר במושב האחורי - מורגשת אי נוחות מעיקה. נדמה שהפאביה עסוקה בלסגור מהלך מתלה אחורי, והזעזועים / חבטות מועברים ישירות אל עמוד השדרה של הנוסעים. זה לא דבר שזכור לי בדור היוצא - לפחות לא ברמה כזו לא נעימה (וגם היא נעלה חישוקי 16' על חתך נמוך).

 

בסופו של יום, לדעתי - הפאביה 'סטייל' מספקת איבזור מכובד מאוד ותמורה נאה למחירה. רק קחו שיש נקודות בהן הפאביה אינה התקדמה קדימה, או לפחות זה לא מורגש במיוחד (תא נוסעים / נוחות נסיעה).

 

הבעיות העיקריות של הפאביה הידנית - איבזור דל (מאוד) ביחס למתחרות. תחרות מהבית - פולו ידנית עולה מעט יותר, אך מספקת רשימת איבזור מכובדת והגיונית הרבה יותר, יחד עם שנת אחריות נוספת. נקודה למחשבה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

×
×
  • תוכן חדש...