Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3986 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לצערי הרב,

2 מוניות פלסטיניות החליטו לנסות לצאת מעזון,

ולקחת את שני הנתיבים מה שגרם לי לעשות בלימת חירום,

וכמעט להתנגש במטומטם מתאבד שלא אכפת לו מכלום חוץ מעצמו.

 

עכשיו האוטו שלי עם הגה חופשי, רועד, הגלגל קופץ כל שנייה.

ושאני מגיע ל 100 בכלל זה מחמיר.

הציעו לי לעשות איזון גלגלים, ואולי פרונט,

האם זה יעזור ... אני צריך תשובה. :evil:

 

ועוד שאלה,

האם יש מצב שאולי נדפק לי ההגה,

או המסרק בגלל בלימת החירום ?

 

אני כבר שוקל למכור את הבלנו,

אני לא יודע כבר מה לעשות.

עריכה אחרונה על ידי Maor Parizat
פורסם

תבדוק תפוחי הגה,איזון גלגלים וחופש בתיבת הגה.

אם הרכב במצב מכני טוב ותקין,לא רואה סיבה למכור בגלל דבר כזה

פורסם

בלימת חירום ברכב ללא ABS נועלת את הגלגלים (בטח במהירות גבוהה).

אין קשר לגיל הצמיגים. הגומי ישחק עשרות מונים במצב כזה ועשוי להיווצר שטח חלק/ישר יותר בצמיג/ים.

פורסם

רוב העומס בבלימת חירום נופל על הצמיגים הקדמיים, כך שזה די מובן.

יש מצב לתמונות של הנזק לצמיגים?

 

אגב, זו הסתכלות די פסימית על הענין.

הצמיגים ביצעו את תפקידם ועצרו אותך לפני פגיעה במכשול ונזק גדול יותר/פגיעה פיזית. שווה את ה-750 ש"ח.

פורסם

טוב לשמוע שלא חסכת על צמיגים זולים ועלומי שם, אפילו שאתה מתאר את הרכב כגרוטאה ולא שווה השקעה, שאפו!

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

×
×
  • תוכן חדש...