Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3999 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם, לילה טוב.

ברשותי סקודה פאביה דיזל, 2009. מנוע 1.9 אם זה משנה, רמת גימור אלגנס.

הרכב היה אצל אבא שלי לפני זה ועבד כרכב לימוד נהיגה ב6 השנים מאז שהוא נקנה עד שעבר אליי לפני כמה חודשים.

 

הרכב עבר 192 אלף קילומטר, והבולמים במצב קטטוני, כל מעבר על פס האטה במהירות מעל 30-40 שומעים רעש דפיקה שמוכר לי מהפג'ו הישנה שהייתה לי, מעין רעש מכה עמום.

כמו כן בכביש משובש הרכב פשוט "מרקד", שומעים את הרעשים מכיוון בתי הגלגלים.

למיטב הבנתי הבולמים גמורים.

 

יש למישהו עצה אם לשים מקוריים או תחליפיים? משופרים?

טווח מחירים למקורי? תחליפי? משופץ?

 

עשיתי חיפוש בגוגל ולא מצאתי יותר מידיי מידע.

תודה מראש

פורסם

למיטב ידיעתי אין בולמים משופצים.

יש 2 חברות עיקריות של בולמים oem בארץ והם מונרו וקאייבה, כל אחד מהם יהיה מצויין, כדאי לברר מה הוא הדגם של הבולם המקורי ולרכוש מקוריים.

בנוסף מה שאתה מתאר יכול להיגרם גם מכריות בולם לא תקינות.

כדאי גם ללכת למוסך ולבדוק חופשים.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

הרעשים שאתה מתאר לרוב באים מחופשים במתלה ־ בושינגים קרועים במשולשים, כריות בולם קרועות או אפילו חופש במיסב או בתפוח.

נדיר שהם באים מהבולמים עצמם.

לפני שאתה זורק המון כסף על בולמים ממליץ לבדוק את הדברים שמניתי

יום טוב גם לך

×
×
  • תוכן חדש...