Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3999 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב.

בעוד כמה ימים אני מתכנן להכניס את הרכב לטיפול שנתי.

הוא עבר 100 אלף ק"מ ונקנה מליסינג שלמה סיקסט.

זה הטיפולים האחרונים אצליהם:

a4ea670b9830686d2d911e45acd3771b.jpg33f0bc29ff642bee576fa80c7452e311.jpg

 

בטיפול הקרוב אני מאמין שכדאי לי להחליף נוזל קירור- אין לי באמת מושג מה שמו ברכב. יש נוזל קירור מומלץ לרכב זה ספציפית?

 

צמיגיות שמן אני מאמין צריכה להשאר אותו דבר, הבנתי שיש תקנים לשמן, איזה אני צריך?

 

לגבי שמן לתיבת הילוכים, אני חושב שימליצו לי להחליף, יש צורך בזה?

 

לגבי מצתים/ קוילים- לא ראיתי שכתוב שהכוילים הוחלפו, הם מחליפים אותם ביחד עם המצתים?

איזה סוג מצתים הרכב צריך במידה והם ימליצו לי להחליף?

 

לגבי הטיפול עצמו, פירקים גלגלים ובדיקת בלמים נכנסת קבוע לעלות הטיפול או שצריך לדרוש מהם?

 

אשמך לתשובות הערות תוספות או טענות.

באמת תודה על כל העזרה!!!

פורסם

הכי פשוט תרים טלפון למורשה ותשאל אותם בדיוק מה נעשה בטיפול 100 אלף. בדיקה כללית בוודאי שעושים על הדרך. ואם לא ידוע לך היסטורייה של נוזלים שהוחלפו תחליף בהתאם לדרישות היצרן.

פורסם (נערך)

בהמשך לידידי היקר מאור, קח לך ספר רכב:

 

http://www.hyundaimotors.co.il/wp-content/uploads/2014/01/Book_I35_Elantra.pdf

 

כמו שאתה רואה טיפול 105 אלף הוא טיפול קטן, רק שמן מנוע ופילטר שמן.

 

זה אחלה שמן בשבילך:

 

http://www.justmotor.co.il/products/707501

 

ופילטר שמן מקורי עולה 25 שקל.

 

פלאגים מחליפים כל 60K לכן זה יקרה רק בטיפול 120K, יחד עם נוזל קירור. קויילים לא מחליפים סתם ככה אם הם תקינים.

 

אין דרישה להחלפת שמן גיר לעולם.

עריכה אחרונה על ידי asafasaf

Stay Dirty

×
×
  • תוכן חדש...