Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3980 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מעבר להסברים של החברים, מאיפה את? אולי תוכלי להצטרף לאחד החברים כאן לתדלוק וזה יהיה מצויין.

אפשר להיפגש כל חברי הפורום לסוף שבוע של תידלוק.

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

אולי תת מפגש של תדלוק צרפתיות?

(כלומר רוצה להצטרף לתחושת הדיסוננס הקלה שגברה עם שאלת ההמשך, מהר לפני שינעל)

 

עריכה: אם כבר הצטרפתי - עוזרי, יש אינספור שרשורים בנושא, אשמח לקשר לכמה מהם אם לא תמצא.

חבל לדון בזה בשרשור עם כותרת לא מתאימה.

 

(בעקרון הדלק נשאב גם ככה מהתחתית וחלק מהיצרנים לא ממליצים להגיע לטיפה האחרונה מסיבות שונות)

עריכה אחרונה על ידי Eily
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא היה פה פעם מישהו שהציע להחרים את תחנות הדלק כדי שהמחיר ירד?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לא היה פה פעם מישהו שהציע להחרים את תחנות הדלק כדי שהמחיר ירד?

מה'כפת לי מעליית מחירים, אני מתדלק ב-100 שקל. (נראה לי שסתמנו את הגולל על הדיון הזה)

 

ואם בכל זאת אוסיף משהו רציני: אתמול לאחר 855 ק"מ תדלקתי 51 ליטר סולר ב 5.75, בדלק-גל ראשונים אשדוד. ירידה של 14 אג' לפי פולטאנק, ירידה שעוד לא מופיעה באתר. מחיר הדלק צפוי לרדת משמעותית במוצאי שבת לפי הערכות. מחירי הסולר (שנמצא בפיקוח פחות הדוק משמעותית) כבר יורדים.

פורסם
שמישהו יצלם וידאו אין אפשרות אחרת

ואז פות"ש תגיד שאצלה יש משאבה שונה.

אם כבר שהיא תעלה צילום של המשאבה מכל זווית אפשרית, ואז על גבי הצילום שלה, יראו לה את המנוף שיש להזיז כדי לנעול את הידית במצב פתוח.

פורסם

יש לי רעיון.

בואו נעשה מפגש פורום ענק, חברי הפורום הטכני יסבירו לה על התהליך.

חברי פורום דיטילינג, יסבירו לה איך לנקות.

וחברי אופ-טופיק, יסבירו לה איך נמדדים מחירי הדלק.

רועי

פורסם

Car141

בתמונה הראשונה שהעלת, אלו המשאבות החדשות, שאני די שונא אותם כי לא ניתן לתפוס את התופסן בזרימה החלשה ביותר( צריך להחזיק את החלק של התופסן תמיד כשאתה על הזרימה האיטית. כאשר אתה שם על הזרימה החזקה ביותר התופסן מחזיק יופי)

מישהו נתקל במקרה הזה?

attachment.php?attachmentid=430314&d=1436377302

פורסם
מחיר הדלק צפוי לרדת משמעותית במוצאי שבת לפי הערכות. מחירי הסולר (שנמצא בפיקוח פחות הדוק משמעותית) כבר יורדים.

 

שיט אני עם רבע מיכל. לנסוע באוטובוס אתה אומר?

 

 

פורסם
Car141

בתמונה הראשונה שהעלת, אלו המשאבות החדשות, שאני די שונא אותם כי לא ניתן לתפוס את התופסן בזרימה החלשה ביותר( צריך להחזיק את החלק של התופסן תמיד כשאתה על הזרימה האיטית. כאשר אתה שם על הזרימה החזקה ביותר התופסן מחזיק יופי)

מישהו נתקל במקרה הזה?

 

כן, גם אצלי ככה.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)
יש לי רעיון.

בואו נעשה מפגש פורום ענק, חברי הפורום הטכני יסבירו לה על התהליך.

חברי פורום דיטילינג, יסבירו לה איך לנקות.

וחברי אופ-טופיק, יסבירו לה איך נמדדים מחירי הדלק.

 

חח לך עם זה עד הסוף למה עצרת 8)

חברי פורום יעוץ רכב יסבירו לה איך לקנות את הרכב הבא שיתדלק את עצמו לבד

חברי פורום שיפורים יסבירו לה איך משפרים את הIQ ולומדים לתדלק (בלי להעליב:wink:)

חברי פורום אספנות יסבירו לה איך אוספים את עצמך מתחנת דלק אחת לכזאת עם ידית נתפסת

חברי פורום משפטי יסיברו לה איך שופטים [תובעים] את התחנת דלק על עוגמת הנפש

חברי פורום אודיו יסבירו לה שעדיף לשבת עם ווליום להקשיב למוזיקה ולקרוא למתדלק

חברי פורום ספורט מוטורי יסבירו לה שדלק מטוסים בכלל עדיף..

חברי פורום טכני טיפולים יסבירו לה איך למצוא את התקלה הבאה ברכב ולאיזה מוסך ללכת

כי חברי פורום איגוד המוסכים יתייעצו איך הם דופקים אותה עם 5000 שקל

 

חושבים שהגזמתי? אז בואו תשמעו את הבא:

ממידע שקיבלתי קיים באתר פורום מוסתר לרכבי מדינה ציבוריים שונים

ולכן חברי פורום חבר'ה קדישא יסבירו לה איך מריח התדלוק האחרון

:-D:-D סתם סתם צוחק עד כאן

עריכה אחרונה על ידי Tnc

×
×
  • תוכן חדש...