Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4014 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
המנוע והביצועים של היאריס הם דווקא מה שמנע ממני ללכת לכיוון שלה,

אם בסופו של דבר אקנה את הפאביה אז בגירסת הSTYLE. אם כבר מדברים עליה, איזה שילוב צבעים הייתם ממליצים?

 

נסעת על היאריס?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
המנוע והביצועים של היאריס הם דווקא מה שמנע ממני ללכת לכיוון שלה,

אם בסופו של דבר אקנה את הפאביה אז בגירסת הSTYLE. אם כבר מדברים עליה, איזה שילוב צבעים הייתם ממליצים?

 

אני פחות אהבתי את הרכבים עם שילוב הצבעים, האפור כמ של d300 הוא הכי יפה במבחר לדעתי.

פורסם (נערך)
מאיפה הידע הנרחב שלך שהם בעייתים היום ​ בשנתון 2015?

 

מאיפו הידע שהם לא?

 

עם כול הכבוד אני עוקב בקוצר רוח אחרי התפתחות הTSI והDSG מאז בהשילוב הוצג וכול שנה אותו הסיפור.

 

ב2009 אמרו חובבי הVAG תוקנו כול חבלי הלידה.

ב2010 כנ"ל לוקח לשינויים זמן.

ב2011 כנ"ל

2012 כנ"ל

2013 כנ"ל

וכבר מתחילים לשמוע על בעיות גם ב2014.

 

אכשיו סטטיסטית ה1.2 TSI נמכר מ2010 כבר 5 שנים כול שנה טוענים חובבי הVAG שכול פעם דווקא בשנה הזאת שלהם יצא הדגם המוצלח שתוקנו בו כול הבעיה וכבר 5 שנים שאנחנו שומעים את זה כול שנה ושנה סמוך לשרשראות טיימינג כושלות בוכנות מתפוצצות וכו... סה"כ סטטיסטית הסיכוי שהשנה אכן תוקנו הבעיות הוא 1 ל5 מה שאותי לא משכנע.

לדעתי האישית VAG השקיעו כול כך בפיתוח וייצור סדרת המנועים הכושלת הזאת שהם לא מצליחים להיפרד ממש כמו רכב שהשקעתה בו ואז הוא התגלה כנבלה סרוחה או הגיר הידוע לשמצה הAL4 אחרת אני לא רואה סיבה שיצרן בסדר גודל כמו VAG יוציא מנועים וגירים כושלים שנה לאחר שנה במיוחד לנוכח העובדה שיצרנים שנחשבים ברמת אמינותם להרבה פחות מפולקסוואגן כמו פיאט או רנו עושים את אותו הדבר בהצלחה.

אגב מצחיק יהיה לראות אם יצתתו אותי עוד שנה בדיון DSG וTSI.

 

פות"ש הסקודה רכב מעולה ועל פי מבחני רכב לדעתי הכי טוב בקטגורייה אבל הייתי שוקל גם את המאזדה 2 או הקליאו טורבו או בכלל מחכה ל208 שוב עם מנוע טורבו וגיר כפול מצמדים.

עריכה אחרונה על ידי gkiler
פורסם

ה208 תגיע עם גיר אוטומטי רגיל

כמות הבעיות פחתה מאז 2012 אבל עדיין שומעים עליהן עד היום.

על המנועים דווקא לא שמעתי מעבר ל2013.

פורסם

לפי מה שנאמר לי ע"י מספר אנשים שמחזיקים בפאביה/פולו 2013 TSI DSG7 אין להם בכלל בעיות והם נהנים מכל רגע עם הרכב.

 

yulianx - האמת שלא נסעתי על הרכב, אני די מסתמך על הנתונים היבשים שפרסמו בטויוטה.

פורסם

נתונים יבשים זה נחמד,אבל לא יעבירו לך את התחושה,קח אותה לנסיעה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אתה בהחלט מקבל תחושה,מנוחות בעיר ומחוץ לעיר,תגובת מנוע,גם תבקש לנסוע קצת יותר יתנו לך.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...