Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רעש מלחיץ לאחר שיפוץ מנוע, מאזדה 2.0 2004


itzikevo
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3674 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום חברים. היום הוצאתי את הרכב לאחר שיפוץ ראש מנוע+טיימיניג. מדובר במאזדה מנוע 2.0 שנת 2004. 156 אלף ק"מ. לאחר כמה דקות ספורות מיצאתי מהמוסך. פתאום שמעתי מין צליל שנישמע כמו, "בררר" שמתגבר אם עלאת הסל"ד. לא נידקלה לי שום נורה.כמובן שנסעתי ישר למוסך, הם היו מופתעים. הרכב כרגע בבדיקה שלהם. מה זה יכול להיות ?

אנשם שמשווצים בזה שיש להם כבלים באוטו ומנפנפים

בזה בצידי הדרך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם המנוע עבר התחממות וכתוצאה מכך נגרם נזק לראש מנוע?

 

המנוע הזה רגיש מאוד להתחממות, המנוע עובר "טראומה"/נזק בילתי הפיך כתוצאה מהתחממות יכולים להופיע דפיקות מהגל ארכבוה (אין מה לעשות זה להחליף מנוע, אוברול לא משתלם), בנוסף הבוכנות במנוע הזה מקבלות עיוות והמנוע ירעיש בדיוק כמו גל ארכובה דופק, הפתרון זה בעת השיפוץ להחליף סט בוכנות חדשות.

 

חבל שלא התייעצת לפני השיפוץ.

 

בכל זאת יתכן מאוד שיש רעש אחר ולא מה שרשמתי מתוך הניסיון ברכבי מאזדה.

 

כמובן שאתה צריך לקבל אחריות אחרי השיפוץ ל 3 חודשים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכן טעות שלא התייעצתי ליפניי :sad: עדיין אין תשובה וודאית מהמוסך. שהתקשרתי לשאול (מה קורה) נאמר לי שיכול להיות שהרעש נובע מהמירי שסתומים. אני מקווה לבשורות טובות בנתיים.. ויש לי אחריות BA323F כפי שציינת. השאלה שלי.. האם יש לי אחריות רק לגבי החלקים והעבודה? (הוחלף טיימינג.ושופץ ראש מנוע) וגל הארוכבה והבוכנות קשורים לבלוק עצמו. שבעל במוסך לא יגיד לי שזה לא קשור אליו..

אנשם שמשווצים בזה שיש להם כבלים באוטו ומנפנפים

בזה בצידי הדרך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום. היום הלכתי למוסך ונאמר לי שהבעיה נובעת מבוכנה שדופקת בצילנדר. בעל המוסך אמר שאין כמובן אין מנוס, וצריך לשים מנוע חדש. אני ממש עצבני מהסיפור הזה. מלבד ששילמתי 3800 על "השיפוץ" הוא רוצה שאני אשלם על מנוע חדש! סכום שקרוב ל4000+עבודה.. אני חושב שהוא צריך לספוג את זה ולא אני.

אנשם שמשווצים בזה שיש להם כבלים באוטו ומנפנפים

בזה בצידי הדרך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדוע ניכנסת למוסך מלכתחילה? איך הובחנה בעיה של ראש מנוע? האם הדפיקות האלה היו קיימות בכניסה אליו מההתחלה? או ששמעת אותם פעם ראשונה רק מרגע התיקון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניכנסתי למוסך בגלל בעיה של התחממות. הבעיה של ראש המנוע הובחנה על ידי החומר הכחול הזה במבחנה. את הדפיקות האלה בהחלט לא שמעתי בכניסה למוסך. לאחר ששילמתי לו על שיפוץ ראש המנוע יצאתי מהמוסך. לאחר מספר דקות התחלתי לשמוע את הדפיקות. ניכנסתי אליו בחזרה והאמת שהוא גם היה מופתע מהרעש. הוא לא ידע מה זה, נאמר לי שהחרט שעשה את הראש מנוע הגיע למוסך ליראות מה הבעיה. אחרי ההבחנה שלו. כניראה שהם הבינו שהרעש שקיים, נובע מהבוכנה שדופקת בצילנידר.

אנשם שמשווצים בזה שיש להם כבלים באוטו ומנפנפים

בזה בצידי הדרך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ככל הניראה התיקון שנעשה לקוי. מה גם שמוסך על הדרך שהראש מנוע כבר בחוץ בודק טת מצבו של הבלוק והצילינדרים ורואה שלא קיים חופש בין הבוכנות לצילינדרים והצילינדרים חלקים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גש למוסך נוסף לאיבחון נוסף, או נתק כל פעם פלאג אחר ותראה אם יש שינוי ברעש (זהירות מתח גבוהה וצריך לאפס את המחשב).

מה שבטוח, כדי ומשתלם להחליף בוכנה ולא את המנוע למרות שזה דורש עוד פעם להוריד את הראש מנוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...