Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4025 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לראשונה יש לי רכב דיזל- פולקסווגן קאדי מקסי 1.6 דיזל רובוטית חדשה מהניילונים.

שאלה- כל כמה ק"מ/זמן טיפולים? מהספר רכב זה לא הכי ברור לי/חד משמעי, נראה לי

כל 7500 ק"מ אבל זה לא תכוף מידי...? (בטויוטה בנזין היה כל 15 אלף...).

בקשה- יש טיפים מיוחדים איך להתנהג עם דיזל? איפה להישמר/ללטף וכדו'...

 

תודה

פורסם

כל 15,000 ק"מ או שנה, המוקדם מבין השניים.

איפה ראית/קראת שצריך לעשות כל 7,500 (צרף צילום של מה שראית)?

בקשר לטיפים:

* לא רצוי לאמץ את המנוע (גרירה של משקלים כבדים, האצות חזקות) כשהוא קר/לא הגיע לטמפ' עבודה (משהו כמו 10-15 דקות בד"כ).

* לאחר נסיעה מאומצת, לפני כיבוי הרכב, רצוי לתת לרכב לעמוד בסרק כדקה-שתיים (אם בסוף הנסיעה נסעת בסל"ד נמוך, אין צורך לעמוד בסרק), הדבר שומר על הטורבו של המנוע (בחלק מהרכבים גם לאחר הכיבוי, יש זרימה של שמן לטורבו ואז כל הסעיף הזה לא רלוונטי).

* כיבוי מנוע בתדירות גבוה בנסיעה קצרה לא בריא למנועי דיזל (לפחות ממה שאני יודע, יותר מתחום הטרקטורים).

* אם רוב הנסיעות הן עירוניות, רצוי לצאת לכביש הבין עירוני לנסיעה של כ 20-30 דקות, זאת על מנת לנקות את מסנן החלקיקים.

 

תתחדש, סע בזהירות והתחשב בסובבים אותך :)

Seat Leon FR Mk3 1.8TSI DSG 2015

Skoda Fabia Mk1 1.4 16v 2005 - sold

פורסם (נערך)

לכל שאלה *6363 צ'מפיון מוטורס, סליחה על הביטוי הכי חרא שיש, אכלתי המון חרא מהרכב הזה תאמין לי

, אחרי האחריות רק טיפולים עושים אצלהם ולא מעבר לזה, מעבר לזה לא להתקרב, תאמין לי, תשלם בגדול על כלום, לא חשמל, לא צמיגים, שום דבר חוץ מטיפולים תקופתיים

 

כמעט ושמתי 1500 שקל על מנוע לחלון חשמליי וזה עוד עם השתתפות עצמית שלהם בגלל שעבר רק חודש אחרי האחריות

 

, שבעצם מה שהלך זה גלגל שינים שנמצא עליו, הוא נשחק ונסדק, לצ'מפיון יש פתרון קל והוא להחליף את כל המנוע, הרי אין להם חלקי חילוף ואין באפשרות להחליף דבר שכזה, חלק קטן שנמצא על המנוע של החלון

 

הלכתי למישהוא ערבי מומחה שמתעסק בזגגות שיפוץ ותיקון מנגנונים והחלפה, תנחש כמה לקח לי סהכ 300 ₪ כולל עבודה וכולל קבלה ומעמ ואחריות לא קטנה, תבין משהוא אין בזה מקורי או לא רק גלגל שיניים מפלסטיק שסופג את כל המשקל ויכול להסדק כמו במקרה לי

עריכה אחרונה על ידי israeltomer
פורסם (נערך)

במדבקה של הרכב שלי רשום Q16 (לא יודע מה המשמעות, צילום ימני)

בטבלת טיפולים מול 16 רשום 7500 (צילום שמאלי)

טיפולים בקאדי.jpg

עריכה אחרונה על ידי zilbersh
תיקון
פורסם
במדבקה של הרכב שלי רשום Q16 (לא יודע מה המשמעות, צילום ימני)

בטבלת טיפולים מול 16 רשום 7500 (צילום שמאלי)

 

פיצה מקפיצה אותי הקפיצה

פורסם

מה הבעיה לא הבנתי אחי

 

יש את זה לכל אחד, זה תעודת אחריות ופרטים של הרכב כולל סוג שלדה, מספר שלדה וכו'', פרטים שרק היצרן וצ'מפיון ושלוחותיו(מוסכים מרשים) יודעים לקרוא ולהתייחס אליהם במידת צורך להפעלת אחריות במקרה הצורך מול יצרן

 

 

שוב פעם לעוד שאלות *6363 במיוחד בעניין הזה, אין אף אחד פה שיכול ויודע לענות לך, חבל סתם להטעות

שבוע טוב, זריז ומהיר

×
×
  • תוכן חדש...