Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התלבטות לפני רכישת Seat Ibiza FR/Cupra


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4026 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חבר'ה

מעוניין לקנות סיאט איביזה משנת 2010-2012 בגרסאת ה 1.4 טורבו עם ה 150 כוח סוס או ה 180 (קופרה ).

 

מצאתי מספר אופציות אפשריות של רכבי יד 2 עם 40-80 אלף קילומטר, אך דברים שהחלו לצוץ ברשת מדאיגים אותי עד אין סוף...

 

האם כאשר אקנה איבזה בשנתונים האלה רוב הסיכויים שאתקל בבעיות קשות בגיר ה dsg ואפילו בהחלפת מנוע כמו שנאמר בעשרות מקומות שבהם קראתי?

 

מאוד נעול על הרכב נסעתי בשני הדגמים ולדעתי הם היפים והטובים ביותר לצרכים האישיים שלי ונכנסים בול בתקציב (עד 90 אלף )

 

מה אתם אומרים להימנע מלקנות את הדגמים הללו ? יש סיבה מיוחדת לפחד ?

פורסם

משוטטות ובדיקה ברשת עולה שאחוז קטן מהמכוניות סובל מאכילת שמן מוגברת.

 

לפיכך בקש לראות את הסטוריית הכניסות למוסך של הרכב המועמד, ודאג לרכוש אחת שאין לה את הבעיה הזאת.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
משוטטות ובדיקה ברשת עולה שאחוז קטן מהמכוניות סובל מאכילת שמן מוגברת.

 

לפיכך בקש לראות את הסטוריית הכניסות למוסך של הרכב המועמד, ודאג לרכוש אחת שאין לה את הבעיה הזאת.

תודה על התשובה.

אכילת שמן גם אני ראיתי,פתיר בצורה די קלה פחות מדאיג.. מה שיותר מדאיג זה הנושא של הגיר dsg שפשוט נהרס ביום בהיר אחד או מנוע שדורש החלפה למנוע חדש לגמרי בסכום עתק,יש מה לדאוג מהנושאים הם נפוצים או שזה מקרים נדירים בלבד?

פורסם

החלפת מנוע נעשית בד"כ בשל אכילת שמן שלא מצליחים לפתור. הגיר פחות בעייתי - מחלות הילדות שלו נפתרו ברובן.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אוקיי

אז מה עליי לשאול בנאדם לפני קנייה או לראות כדי לדעת שלאותו בנאדם אין את הבעייה של השמן?

ובמידה ונתקלתי בבעיה כזאת כמה יעלה לפתור אם בכלל?

ולגבי הגיר איך יכול להיות שנפתרו הבעיות שהיו בשנת 2010 אני הרי לוקח דגם של שנת 2010,רוב האנשום בעצם פתרו אתה אומר ?

פורסם

רק הסטוריית טיפולים מלאה = תדפיס ממוסך ורשה יבואן של הסטוריית הטפולים יתנו לך מידע האם יש או היו בעיות של אכילת שמן ברכב הספיציפי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
רק הסטוריית טיפולים מלאה = תדפיס ממוסך ורשה יבואן של הסטוריית הטפולים יתנו לך מידע האם יש או היו בעיות של אכילת שמן ברכב הספיציפי.

ראיתי היסטוריית טיפולים שאין בעיות מיוחדות כגון צריכת שמן וכדומה

אז אין סיבה לדאוג מהאוטו ? שפתאום ב 60 80 אלף קילומטר דווקא הוא יפתח את בעיות הילדות האלה?

פורסם

אין ביטוח לדברים כאלה, אבל סביר להניח שלא תהיה בעייה כזאת כתוצאה מפגם בייצור.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אין ביטוח לדברים כאלה, אבל סביר להניח שלא תהיה בעייה כזאת כתוצאה מפגם בייצור.

 

מעוניין להגיע מ180 ל 250 כוח סוס בעזרת שיפור של apr

זה מסכן אותם יותר בשנתונים האלה בגלל או בזכות ''הנטייה'' שלהם לסיבוכים ?

כי לפי מה ששמעתי הציפים האלה לא מסוכנים בכלל ואף תורמים במקרים מסויימים...

פורסם

ככלל שיפורים לא תורמים לאמינות הרכב.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
ככלל שיפורים לא תורמים לאמינות הרכב.

 

לא תורמים זה אפשר להבין

מסכנים זו השאלה... על סמך הניסיון שלך הסיכון שווה את התמורה (רכב חזק מאוד ) כמו שאני רוצה

פורסם

מיליון צפיות ורק תגובה מאדם אחד

אין עוד אנשים בפורום עם ניסיון/ידע לגבי הרכב הזה

אני עומד לפני קנייה וזה המקום הכי מקצועי שאני יכול לפנות אליו כרגע,ממש זקוק לעזרה

פורסם

לא מכיר את הרכב באופן אישי, אך רק מקריאה כאן אני יכול להגיד שהמנוע המדובר סובל מבעיית אמינות. יכול להיות שמספר התלונות על סך הרכבים שנרכשו עם המנוע הזה קטן ואז מדובר על אחוזים בודדים, לא יודע את הסטטיסטיקה כאן.

 

לגבי הגיר, אני יודע שהיו הרבה בעיות עם הגיר המדובר DSG7, אחרי הקמפיין שהיה להחלפת הקלאצ'ים לעמידים יותר והחלפת השמן למינראלי, נראה משספר התלונות ירדו (עדיין יש, אבל נראה שהרבה פחות). רק הזמן יגיד אם אכן הגיר (יותר נכון מנגנון הקלאצ'ים - הגיר בסדר עד כמה שאני יודע) יותר עמיד מבעבר או לא.

 

בנושא השיפור, עקב כך שגם אמינות המנוע והגיר שנויים במחלוקת, לא הייתי משפר את הרכב. אתה רק מגדיל את הסיכויי לשבור משהו.

Seat Leon FR Mk3 1.8TSI DSG 2015

Skoda Fabia Mk1 1.4 16v 2005 - sold

פורסם

לא הייתי מתקרב לקופרה או FR מהשנתונים האלה.

יש המון סיפורים על מנוע ה-1.4 עם טורבו וסופר צ'רג'ר שהלך לעולמו בטרם עת ועל DSG שדרשו החלפה.

במקומך הייתי מחפש איביזה קופרה מהדור הקודם (6L) שתהיה הרבה יותר אמינה עם פוטנציאל אדיר לשיפורים.

×
×
  • תוכן חדש...