Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4029 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

לאחר המתנה של חודשיים קיבלתי את הכלה.

 

מסתבר שקיבלתי בסוף דגם חדש - שיש בו קרוז קונטרול.

 

כמו כן, למרות המחיר המעולה שהשגתי עם חיישני רוורס-הסוכן החליט להפתיע בעוד הפתעה בדמות מרימי שמשות :)

 

בעוד חודש, חודש וחצי אעלה סקירה נרחבת.

 

עד אז - סופש נעים ובטוח לכולנו!

IMG_1786.JPG

IMG_1788.JPG

IMG_1789.JPG

IMG_1794.JPG

IMG_1795.JPG

כפיר הג'ינג'י

  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תתחדשו, הצבע באמת מיוחד ושונה מכל האטראז'ים של הליסינג. תהנו מהרכב!

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם

בעוד חודש, חודש וחצי אעלה סקירה נרחבת.

 

את הסקירה עם התוכן נשמח לקרוא בפורום הכללי.

 

תתחדש.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

תתחדש צבע יפה, מזכיר את הלנסרים של תחילת שנות ה90.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

קודם כל תתחדש. היא באמת נראית נחמד ביחס לכל הליסינגיות.

 

ברשותך שאלה. בלי להעליב, בלי צרות עין, באמת מעניין אותי. הייתה לך אלטו, עכשיו החלפת לאטראז', שתיהן מכוניות ש... איך להגיד את זה...? דיי פשוטות/בסיסיות או איך שלא תקרא לזה. השאלה היא כזו - למה? לא לא לקחת סופר מיני ישנה יותר (2011-13) באותו מחיר ולהנות ממכונית נעימה יותר, בטיחותית יותר, כזו שספגה את מרבית ירידת הערך ותהיה באופן כללי נעימה יותר לשימוש יומיומי ואולי אפילו חסכונית יותר. יש להן איזשהו יתרון משמעותי על פני סופר מיני משומשת-כמעט-חדשה? או שזה בגלל שבא לך "לקרוע את הניילונים" (שזה גם לגיטימי לחלוטין) או אחריות (שזה עוד יותר לגיטימי) או סיבה אחרת כלשהי?

 

בואו לא נכניס לשאלה "כל אוטו אחר שבמקומו אפשר לקנות s קלאס שנת 72". זאת שאלה שמעניינת ספציפית לגבי מכוניות כאלה, שלא מספקות את "איכות החיים" שרוצים לקבל ממכונית מודרנית.

עריכה אחרונה על ידי Spire

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
את הסקירה עם התוכן נשמח לקרוא בפורום הכללי.

 

תתחדש.

 

רק עכשיו שמתי לב שזה באוף טופיק".

העלתי את זה בטעות לכאן.

הכוונה בדיעבד היתה העלות לפורום הכללי.

 

איך אפשר להעביר לשם?

כפיר הג'ינג'י

פורסם
רק עכשיו שמתי לב שזה באוף טופיק".

העלתי את זה בטעות לכאן.

הכוונה בדיעבד היתה העלות לפורום הכללי.

 

איך אפשר להעביר לשם?

זה היה בכללי, הועבר לעוף

יום טוב גם לך

פורסם

אין סיבה ששרשורים קיבלתי רכב יהיו בכללי כי אז כל שאר השרשורים ידחקו למטה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
קודם כל תתחדש. היא באמת נראית נחמד ביחס לכל הליסינגיות.

 

ברשותך שאלה. בלי להעליב, בלי צרות עין, באמת מעניין אותי. הייתה לך אלטו, עכשיו החלפת לאטראז', שתיהן מכוניות ש... איך להגיד את זה...? דיי פשוטות/בסיסיות או איך שלא תקרא לזה. השאלה היא כזו - למה? לא לא לקחת סופר מיני ישנה יותר (2011-13) באותו מחיר ולהנות ממכונית נעימה יותר, בטיחותית יותר, כזו שספגה את מרבית ירידת הערך ותהיה באופן כללי נעימה יותר לשימוש יומיומי ואולי אפילו חסכונית יותר. יש להן איזשהו יתרון משמעותי על פני סופר מיני משומשת-כמעט-חדשה? או שזה בגלל שבא לך "לקרוע את הניילונים" (שזה גם לגיטימי לחלוטין) או אחריות (שזה עוד יותר לגיטימי) או סיבה אחרת כלשהי?

 

בואו לא נכניס לשאלה "כל אוטו אחר שבמקומו אפשר לקנות s קלאס שנת 72". זאת שאלה שמעניינת ספציפית לגבי מכוניות כאלה, שלא מספקות את "איכות החיים" שרוצים לקבל ממכונית מודרנית.

 

האלטו עכשיו יהה רכב שני והאטראז יהיה רכב ראשי.

נולד לי ילד לפני 6 שבועות וחיפשתי רכב גדול.

 

התקציב היה 85-90 גג.

התלבטתי בין קורולה יד 2 שנת 10-11, לבין קיה ריו חדשה או אטראז.

 

קורולה נורמלית לא מצאתי במחיר הולם, ואת הקיה לא אהבתי בנסיעת מבחן.

 

מה שרציתי מהרכב היה לפי סדר:

1. אמין

2. חסכוני בדלק וחלקים

3. בטיחותי

4. מרווח מאחור עם תא מטען גדול (לציוד תינוק וציוד של אשתי שהיא עצמאית)

 

לי לא מפריע מנוע 3 צילינדרים ואני לא מחפש יותר מדי. רק פרקטיות.

 

כמובן שגם לאחריות ורכב חדש יש פקטור פה.

מה גם שהוצאתי אותו במחיר מעולה ועם הרבה אבזור.

 

לדעתי, עושים קצת עוול לרכב הזה.

נכון, הוא לא הכי יפה (לדעתי לא מכוער), נכון, המנוע קצת חלש... אבל למשפחה מתחילה הוא מספיק. הוא חסכוני, אמין ומספיק בטיחותי. בג'אז ענק ווגם מאובזר בכל טוב. אני חושב שיש בו כמעט כל דבר.

 

ו... זהו בעצם.

 

אגב, לא מצאתי רכב בגודל שלו שחסכוני יותר בדלק. תקן אותי אםאני טועה.

כפיר הג'ינג'י


×
×
  • תוכן חדש...