Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4036 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,יש לי סיאט איביזה 2012 ומשום מה כשאני נמצא בעלייה ועוזב את הברקס כדי להתחיל לנסוע היא מתדרדרת אחורה...לפעמים אפילו הרבה ולפעמים מתדרדרת בקטנה...מישנו יודע מה הבעיה?

פורסם

כוח הכבידה?

 

או שאתה מתכוון שיש מערכת "היל הולד" והיא לא עובדת?

אם אתה לא יודע בדוק בספר הרכב או ציין כאן את דגם הרכב [מנוע, רמת אבזור].

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

הרכב הוא סיאט איביזה 1200 טורבו שנת 2012 רמת גימור reference..לא ידוע לי על כפתור של מערכת כזו(כמו auto hold) וכממה שזכור לי לא היה אזכור לזה בחוברת של הרכב...אני מדבר על השניה שאני מוריד את הרגל מהגז ומיד לוחץ על גז זה לא ישר נוסע אלא מתדרדר ואז נוסע - יכול להיות בעייתי אם איזה חמור נצמד אליי מאחורה.. במישור ,שמעתי שזה רגיל,לרכב יש השהיה לפני שהוא מתחיל לנסוע כשמורידים את הרגל מהברקס..וזה מורגש גם בעליה אבל שם זה מלווה עם התדרדרות..

פורסם (נערך)

D300 לא הבנתי למה העובדה שציינת קשורה בשרשור הזה.

 

הרכב הוא סיאט איביזה 1200 טורבו שנת 2012 רמת גימור reference..לא ידוע לי על כפתור של מערכת כזו(כמו auto hold) וכממה שזכור לי לא היה אזכור לזה בחוברת של הרכב...אני מדבר על השניה שאני מוריד את הרגל מהגז ומיד לוחץ על גז זה לא ישר נוסע אלא מתדרדר ואז נוסע - יכול להיות בעייתי אם איזה חמור נצמד אליי מאחורה.. במישור ,שמעתי שזה רגיל,לרכב יש השהיה לפני שהוא מתחיל לנסוע כשמורידים את הרגל מהברקס..וזה מורגש גם בעליה אבל שם זה מלווה עם התדרדרות..

 

לדעתי אמורה להיות מערכת עזר כלשהיא למניעת התדרדרות. זה לא כפתור, אלא מובנה ברכב.

התופעה חדשה? לא הייתה קוראת לפני כן וכעת כן?

כי אם אין "היל הולד" והרכב מתדרדר, אז הבעיה היא בזריזות שבה אתה עובר מעזיבת הבלימה לגז+שחרור קלאץ'.

עם אימונים זה ישתפר והדרדור יהיה מינימלי.

ישנן שיטות למזער נזקים, אם כי תורמות לבלאי מסוים, למשל: הרשמת בלם יד ואז הורדתו במקביל לגז ושחרור קלאץ'. לא פרקטי.

השנייה היא "גלישה" אתה משחרר מעט קלאץ' עד שהרכב לא מתדרדר, יהיו מעט רעידות, ואז רק עוזב את הבלמים. בלאי לקלאץ'.

כל האמור בכחול זה בתנאי שאין "היל הולד".

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
D300 לא הבנתי למה העובדה שציינת קשורה בשרשור הזה.

 

 

 

אם אין "היל הולד" והרכב מתדרדר, אז הבעיה היא בזריזות שבה אתה עובר מעזיבת הבלימה לגז+שחרור קלאץ'.

עם אימונים זה ישתפר והדרדור יהיה מינימלי.

ישנן שיטות למזער נזקים, אם כי תורמות לבלאי מסוים, למשל: הרשמת בלם יד ואז הורדתו במקביל לגז ושחרור קלאץ'. לא פרקטי.

השנייה היא "גלישה" אתה משחרר מעט קלאץ' עד שהרכב לא מתדרדר, יהיו מעט רעידות, ואז רק עוזב את הבלמים. בלאי לקלאץ'.

כל האמור לעיל בתנאי שהבנתי נכון את הבעיה.

 

אם הוא אמר שיש לו 1200 טורבו אז לדעתי הוא מתכוון לזה שיש לו רכב אוטומטי (DSG)

פורסם

נכון. שכחתי שזה DSG.

בDSG יש השהייה קצרה לפני שהגיר מכניס להילוך בתחילת נסיעה, גם במישור. חבר נכנס למוסך ואמרו שככה הגיר פועל. אולי מישהו ידע להסביר טוב ממני.

בעליות משופעות מאוד זה קורה גם עם גיר פלנטרי רגיל.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

תעלה בלם יד לפני שאתה עוזב את הברקס, תן גז עד שאתה מרגיש שהרכב רוצה לנסוע ואז תוריד את בלם היד.

בקיצור- זנק בעליה עם בלם היד.

×
×
  • תוכן חדש...