Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4021 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול התחדשתי ב GTI חדשה (עדיין לא שנה על הכביש)

אשמח לשמוע רעיונות לשיפורים

 

(השוק של גולף פשוט אש, פרסמתי את שלי בשבוע שעבר בחמישי ובשישי כבר נימכרה, את ה GTI רכשתי אתמול. שוק פשוט בוער)

1-1.jpg2.jpg3-3.jpg

קובי

:-)

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תתחדש! מדהימה.

תחום השיפורים הוא רחב מאד, בטח ובטח לרכב גודש.

מה התקציב ומה היית רוצה לשפר? אחיזה? התנהגות? כוח?

פורסם
תתחדש! מדהימה.

תחום השיפורים הוא רחב מאד, בטח ובטח לרכב גודש.

מה התקציב ומה היית רוצה לשפר? אחיזה? התנהגות? כוח?

תודה :)

שלב ראשון - אחיזה וסאונד.

צי"פ - APR כניראה בשלב מעט מאוחר יותר

צמידים שיש מישלין Piliot Sport חדשים כך שאחיזה טובה מאד (PSS יתנו יותר אבל אדחה את זה)

קובי

:-)

פורסם

ידנית????

 

הההההאאאאאעעעעעע הקנאה!!! היא נראית מדהים, מחזיקה לבן ממש טוב!

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

מאוד ממליץ לנהוג ברכב מספר חודשים לפני הריצה לשיפורים.

 

לא שיש לי משהוא נגד שיפורים, ההפך המוחלט, רק שהם יהיה יותר ממוקדים כאשר תשפוט מה אתה רוצה לשפר ברכב לאחר הכרות קצרה-ארוכה איתו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
מאוד ממליץ לנהוג ברכב מספר חודשים לפני הריצה לשיפורים.

 

לא שיש לי משהוא נגד שיפורים, ההפך המוחלט, רק שהם יהיה יותר ממוקדים כאשר תשפוט מה אתה רוצה לשפר ברכב לאחר הכרות קצרה-ארוכה איתו.

אני חושב שאתה צודק :)

צריך להתרגל לרכב קצת ולראות איך אני מסתדר.

 

תודה וסוף שבוע נהדר לכולם

קובי

:-)

פורסם

זה היה מהיר :-D

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

דור 7... תוכנה ואתה על 300+ כ"ס.

בשביל הסאונד זה להתעסק עם הצנרת ויניקה. השאלה אם הרכב באחריות עדיין ולא בא לך לפגוע בה.

תתחדש! יפיופה :)

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

תחחדש, רכב מדהים עם מנוע פצצה, לא צריך להתאמץ בשביל להגיע להספקים גבוהים, אני ממליץ לך להנות קצת מהרכב ו"להתרגל" לכוח הקיים קודם, כך גם תלמד את הרכב וגם תהנה יותר מהשיפור בכח.

 

נ.ב

הייתי בטוח שזה שרשור של אייל, אני רגיל כבר לראות את השרשור של התחדשתי פעם בדור...

פורסם

קודם כל תתחדש!

 

אם היית שואל אותי - לא לגעת באוטו! לפחות לא בתקופת האחריות.

הכי רחוק שהייתי משנה זה את הסאונד (שגם ככה ברמה די טובה ברכב הזה).

 

אם יש כסף מיותר ולא אכפת לך לשנות אז אתה יכול להתחיל לחשוב על תוכנות, מתלים ואחיזה.

אני הייתי מוותר, לפחות בהתחלה.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

דאון פייפ צנרת עד הסוף ותוכנה STAGE2 ויאאלה קדימה,רכב מדהים.

נסה לרכוש בעתיד קויילאוברים והרכב יהייה לא פחות ממדהים לנהיגה(KW וכאלה לא סתם).

יש מציאת יד 2 .

טירוף.

פורסם

תלוי מה הוא מחפש, שילוב טוב של בולם/ קפיץ (מי אמר בילשטיין ואייבך?) יתן תוצאות מעולות גם בהתגרזנות וגם בדרך לסופר מרקט.

 

קוילאוברים לא תמיד קלים למחיה ביום יום.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

היא ידנית?

נראית יפה. הייתה משאיר אותה כמו שהיא. הייתי רוצה לראות תמונות גם מבפנים.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

רכב יפה, קובי, תתחדש! אני רואה בתמונות את חבילת הקסנון/חישוקי 18, חלונות כהים וחיישני רוורס מקוריים. האם הרכב DSG או ידני? למה אתה מתכוון בשיפור סאונד? פליטה או מערכת אודיו? המלצה שלי: אני נוסע על MK6 והבאתי לפני חודש מאוסטריה צ'יפ דוושת תאוצה של רמוס. אחרי שנתיים עם STAGE2 של גיאק (מרוצה) תוספת הציפ לדוושה נהדרת. האוטו והתאוצות נעשים עצבניים והתחושה סוף הדרך. הצ'יפ ניתן לכוונון של איזה 5 דרגות. אותו הצ'יפ מתאים גם ל- MK7. עלה לי 167 יורו. קיבלתי תחושת דוושה ותאוצות משופרות בעד סכום סביר מאד, לדעתי. מצטרף לבקשה של עוד תמונות.


×
×
  • תוכן חדש...