Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4046 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

GMC יעלה לי יקר מבחינת תחזוקה ודלק, אולי לא הסברתי את עצמי, אני בחור בן 24 ואני מחפש אחרי יום עבודה לנתק את הנגררת מהרכב לשים לה סנדל ולצאת עם הרכב, העדיפות שלי היא יותר לכיוון יונדאי גטס חשבתי על ה1.6 ידנית או רכב קטן בסגנון שיהיה מספיק חזק לסחוב את הנגררת עם הציוד,נגרר של 500 קילו וכלים בעוד 100 קילו בערך ואז נשאר לי 150 קילו ספייר, מעבר לזה חשבתי לקנות עוד נגררת פתוחה ולעשות הובלות קטנות בנוסף מידי פעם, אני צריך לבדוק את הנושא של שני עסקים על שמי אבל לפני שאני מחליט אם ללכת על זה,

פורסם

לגרירה תמיד עדיף רכב עם הנעה אחורית או 4x4.

גטס תהיה אומללה עם העגלה וגם אתה.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

אני יודע שעדיף אבל עובדה שיש רכביפ 1.6 פרטייפ שגוררים נגררות, השאלה אם רכב כמו היונדאי יספיק או שאני צריך רכב יותר חזק? {היונדאי היא 105 כ"ס}

פורסם

אני אנסה למקד את ההתלבטות.

אני עובד כגנן. החזקתי בעבר סיטרואן ג'מפי שנת 1998 עם שלושה מקומות מקדימה (מגבלה). עלויות התיקון ברכב כזה הן יקרות לעומת רכב פרטי והוא פחות נוח בנסיעות פרטיות.

אני מעוניין לקנות רכב פרטי ידני (עדיפות לעיצוב צעיר, האצ'בק ולא משפחתית) בגלל האפשרות לנתק את הנגרר בסוף יום עבודה.

אזור העבודה שלי הוא במרכז הארץ. משקל הנגרר מוערך ב-500 ק"ג והציוד שייכנס בו עוד כ-200 ק"ג מקסימום, כנראה פחות.

 

הייתי מעדיף לקנות פונטו HGT אבל אני מבין שקצת בעיה להשיג להן חלקים והיות והרכב משמש למטרות עסקיות אין לי את היכולת להשבית את הרכב.

די התמקדתי על יונדאי גטס. האם הגרסה שמגיעה עם מנוע 1.4 ו-80 כ"ס תספיק למטרה זו או שאני חייב לקנות את הגרסה של ה-1.6 עם 105 כ"ס. היות ואין הרבה רכבים למכירה מהגרסה החזקה יותר המבחר מאוד מצומצם. אם הגרסה של ה-1.4 מספיק טובה זה פותח לי אפשרות לקנות גם פיאט פונטו ELX.

 

אני לא לחוץ על קניית הרכב אבל מעדיף לקנות בהקדם האפשרי.

אם יש רכב אחר שאתם חושבים שיוכל להתאים למטרה זו אשמח לשמוע.

פורסם (נערך)

כלומר אתה מדבר על 700-800 ק"ג תוספת לרכב בכל יום. למען האמת - אני לא בטוח ש1.6 יוכל להתמודד עם זה לאורך זמן. כ"כ ברכב כזה הסיכוי לS או זיגזגים גדול.

לדעתי אתה מחפש בכלל לא בכיוון ומנסה למצוא פתרון הכי עקום שאפשר.

 

עדיף כבר שתשקיע בטנדר/פיקאפ ואם ממש ממש ממש תצטרך - תקנה רכב נוסף ליציאות.

 

עריכה: גטס יכולה לגרור עד 450 בלי בלמים

http://car.mot.gov.il/index.php?option=com_carmodels&view=carmodels&Itemid=30#

עריכה אחרונה על ידי Keyser

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

חחח לגרור 700-800 קילו עם גטס או פונטו ? ועוד ידני נראה אותך מזנק בעליה עם זה .

עדיפות לקנות איזה רכב טורבו דיזל למשל אוקטביה 1900 טורבו דיזל .. אבל עזוב שטויות, מה התקציב ?

Audi A3 8L

פורסם

הבעיה עם הנגרר שיש לך 2 אופציות

לקנות נגרר קטן ופשוט ואז תשלם מחיר נמוך אבל תוציא יותר על דלק

או לקנות נגרר קל מאלומיניום שיעלה יקר אבל יחסוך לך הרבה כסף בדלק

 

לגבי רכב יספיק לך כל יפנית

סיוויק או קורולה יעשו את העבודה מצויין

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

אתה בא להתייעץ ואתה בוחר לא להקשיב.

אם היו שואלים אותך בתור גנן אם אפשר לכסח כל יום מגרש כדורגל במספריים, מה היית עונה?

בתקציב שלך תקנה וולוו 940. יש לה כח, הנעה אחורית וכבונוס היא תהיה הרבה יותר נוחה מהגטס.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

אם אתה מחפש משהו עם עיצוב "צעיר" יחסית (האצ'בק) ועדין עם יכולת גרירה מכובדת ואין לך בעיה עם ידני.

תתמקד על גולף דור 4, שנתונים של 03-04 בערך עם מנוע TDI. המנוע שם אמין מאוד ושורד יפה גם בק"מ גבוה. כמובן שתהנה גם מביצועים טובים יחסית וזמינות כוח טובה בדיזל. שים לב שיש כמה רמות הספק, 90 כ"ס, 110, ו-130 (נדיר).

×
×
  • תוכן חדש...