Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נזק לרצועות בסוזוקי בלנו G16B מודל 2000


dezavoo
שימו לב! השרשור הזה בן 3258 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הבעייה התגלתה אתמול כשנסעתי ברכב עם מזגן ובמהלך הנסיעה המזגן הפסיק לקרר וגם ההגה כח נהיה קשה.

ברכב יש 2 רצועות אחת לאלטרנטור ומשאבת מים והשנייה למדחס המזגן ומשאבת הגה כח. עצרתי ופתחתי מכסה מנוע ראיתי שהרצועה של המדחס והגה כח יצאה ממקומה אך לא נקרעה ועל החגורה השנייה היו כמה סימנים קטנים של שחיקה.

החלטתי להמשיך לנסוע לכיוון המוסך ולהשאיר את הרכב לטיפול. בזמן הנסיעה הופיעו רעשים מכיוון הרצועות ולכן עצרתי שוב לבדוק וראיתי שהרצועה של האלטרנטור ממש נשחקה במהלך הנסיעה של כמה דקות ויוצאים ממנה חוטים לצדדים.

הצלחתי להגיע למוסך מבלי שהרצועה תקרע. כעת בעל המוסך אומר שצריך לפרק לבדוק רצועת טיימינג לשלול הגעה של סיבים מהרצועה של האלטרנטור לשם. החלפתי רצועת טיימינג לפני 4 חודשים!!

כנראה הייתי צריך לגרור את הרכב ולא לנסוע ככה. פשוט זה היה נראה כמו החלטה לנסוע כמה דקות בלי מזגן ועם הגה קשה או להיות זרוק בצד הדרך בחום הכבד ולהמתין לגרר חצי שעה עד שעתיים.

עדיין לא ידוע לי מה העלויות של העניין ואם אכן יש סכנה לטיימינג לאור המקרה שהסברתי. מצד אחד עלות הגישה לטיימינג תהיה יקרה אך מצד שני לדבריו אני מתסכן בנזק לרצועת הטיימינג שתגרור נזק לראש מנוע. מישהו יודע אם באמת יכולים להכנס סיבים לטיימינג?

דרך אגב חלק מבעלי המקצוע טוענים שבסוזוקי בלנו לא נגרם נזק לשסתומים כתוצאה מקריעה של רצועת טיימינג וחלקם טוענים שכן. מישהו יכול מנסיון להכריע בסוגייה הזו?

תודה מראש למגיבים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן זהו מנוע אינטרפירנס מה שאומר שיש נזק בקריעת רצועת טיימינג. מצד שני, לטיימינג יש כיסוי מגן מפלסטיק ככה שלא היו אמורות להיכנס לשם חתיכות מהרצועות.

 

צריך לבדוק למה הרצועה קפצה מהמקום, יכול להיות שסתם לא הייתה מתוחה מספיק.

 

BALENO.jpg

Stay Dirty

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדברי בעל המוסך היה רעש מהטיימינג ואכן הרצועת טיימינג הייתה "פצועה" אפשר לראות בתמונה. כל זה התחיל לדבריו מחגורת אלטרנטור יבשה שהתחילה להתפרק והסיבים שלה גרמו לרצועה השנייה ליפול והסיבים נכנסו לאזור הטיימינג.

IMG_5712.JPG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3258 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...