Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4043 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כלכך הרבה דיבורים על יבגני בלי מספר טלפון? הרי זה לא סוד ואני בטוח שלא מעט אנשים ירצו לפנות אליו.

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

נתתי לכל מי שביקש בפרטי. שחס וחלילה הנהלת הפורום לא תחשוב שאני מפרסם אותו. אני רק ממליץ ומי שרוצה מוזמן לקבל את המספר בפרטי

פורסם

PPG זה גם הצבע שמשתמשים ב-VW, אבל בלי קשר לא ניראה לי שמישהו בארץ באמת משתמש בצבעים על בסיס מים.

 

ניראה לי שאלך ליבגני בגלל המרחק הקצר, לנסוע כל פעם לנתניה זה סיוט בשבילי.

פורסם

0526991860 בבקשה לכל מי שביקש פה ובפרטי. לא יודע מה הכתובת כי אף פעם לא שאלתי. אבל אולי למטאל האמר יש אם הוא נסע אליו

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

ביום שלישי השארתי את הרכב אצל יבגני, היום הלכתי לאסוף.

 

הג'אנטים יצאו ממש כמו חדשים כאילו עכשיו יצאו מהמפעל, אבל החלטתי להשאיר את הרכב אצלו עוד יום כי כשהוא צבע את הג'אנטים והוריד מהם את משקולות האיזון הדבק של המשקולות נשאר על הג'אנט מבפנים ורואים שאריות של דבק דו צדדי אז ביקשתי שיוריד אותם.

 

ככה יצא הטמבון:

 

IMG_1791.jpg

 

במציאות יש יותר הבדלי צבעים ממה שחשבתי וככל שמתרחקים יותר [בחוץ בשעות הערב] ככה רואים יותר את ההבדל בצבעים. למען האמת, אם תסתכלו על התמונה המוקטנת תוכלו לראות את ההבדל טוב יותר מאשר שהתמונה פתוחה בגודל מלא.

 

דעתכם?

פורסם

קשה לזהות מהאיכות של התמונה לי נראה סביר לחלוטין .

HU: Clarion CZ702 AMP 1 : Celestra FA475x

AMP 2: Phoenix Xenon 400.1 Sub: Seas Lotus

COMP : Ground Zero Uranium

[h=1][/h]

פורסם

בתמונה הקטנה ישנו הבדל גוונים נוכח, הבדל שספק רב אם צביעות נוספות יוכלו לשפר בשל הצבע הבעייתי לתיקון שהרכב צבוע בו.

 

כנראה שתאלץ להשלים אם המצב ולחיות אתו, הרבה כמובן תלוי באיכות הצביעה - למשל: האם הצבע חלק? יש נזילות? אם מהבחינות הללו העבודה מושלמת אז תחיה עם מה שיש ותלמד להתעלם.

 

אגב - גם בצביעה שנעשית על פס הייצור ישנם הבדלי גוונים, בין היתר בשל העובדה שהפגוש שחור בבסיסו ואילו יתר הגוף בגוון מתכתי.

פורסם

הצבע מרגיש חלק ועדיין לא שמתי לב לנזילות [אבדוק אותן מחר בשמש].

 

יבגני אמר לי שאחרי שבועיים-חודש לכל היותר הגוון של הצבע ישתנה ויתאים יותר לשאר הצבע ברכב.

 

שקלתי ללכת לאודיבה ארט לשמוע מה הפחח שלהם אומר, מה דעתכם?

פורסם (נערך)
תנסה את

אלעד שירותי רכב בחולון.כולם ממליצים עליו וגם יש לו מיכשור מיוחד להתאמות צבעים

בעבר גם אני המלצתי עליהם.

לאחרונה הייתי אצלם במקום החדש ומאוד התאכזבתי.

הם עובדים עם כל חברות הביטוח והתוצאה בהתאם.

צבעו לי 2 פגושים עבודה לא מקצועית בעליל.

עריכה אחרונה על ידי teyal

×
×
  • תוכן חדש...