Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4063 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני מכרתי את המרצדס שלי ומחפש ביואיק או קאדילק או שברולט מאליבו

מה הכי מומלץ ואמין בביוק הלקרוס או הלוצרן ומאיזה שנה ואיזה דגם הכי מומלץ ואמין

תקציב לרכב 60 אלף ללא מערכת הגז

פורסם

אני מכיר כמה אנשים שעשו הסבה כזאת, ודי מבסוטים. המנועים של הלה-קרוס והלוצרן בתקציב המדובר הם זהים ( 3.8 ) ובשניהם ניתן לעשות הסבה לגז ללא בעיות מיוחדות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אני אישית יותר נדלקתי על הקאדילק אבל מוצא באינטרנט איך רמת האמינות שלו וכו

ובביואיק יש כמה מנועים איזה הכי מומלץ? הבנתי שיש דגם אחד גם בביואיק אם גיר אוטומט 6 הילוכים וכל השאר הם 4 איזה דגם זה?

וישמח לדעת לגבי הקאדילק איך הם בין השנים 2004-2007 לגבי דגם STS ודגן CTS

פורסם

החלקים והטיפולים בקאדילק הרבה יותר יקרים. אני הייתי הולך עיל המנוע 3.8 (יש גם 3.6 מתקדם ומסובך יותר ואני לא מכיר מישהו עם המנוע הזה שהיסב לגז)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

בקשר לאמינות איך קאדילק כי משמועות הבנתי שקאדילק לפני 2008 ממש לא אמין רק מ2008 האם יש אמת בדבר?

פורסם

הבנת לא נכון, האמינות טובה גם בשנית לפני 2008 - הטיפולים והאחזקה יקרים משמעותית מאלה של ביואיק.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אז למה יש קפיצה כל כך גבוה יחסית במחיר מ07 ל 08? אני ממש באלי על הקאדילק אבל כל מקום שאני שואל אומרים שעדיף להתרחק ולקנות ביואיק שקאדילק לא אמין

פורסם (נערך)

מסכים עם zvit לך על הביואיק.

מנוע ה3.8 אמין ו"פשוט"יותר מה3.6 החדש יותר

וגם הגז מתאים לו.

.המליבו עם המנוע 3.5 גם מתאימה לגז.

עריכה אחרונה על ידי mike6

   R.I.P -PONTIAC G.P 1994 LPG     MIATA NC ex     SUBARU GC8 ex,     bmw m140     corolla 2022

×
×
  • תוכן חדש...