Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7859 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה...

למי שכבר מכיר ברשותי דייהו רייסר אוטומטית שמת 94 מנוע 1500 הזרקה 138 אלף ק"מ...

 

היום קרה לי משהו מאוד מוזר שלא קרה לי אף פעם, נסעתי כרגיל ואז האוטו נכנס למצב כמו של משיכת הילוכים (אין לי לא כפתור HOLD לא POWER ולא SPORT) זה רק דייהו רייסר... נכנסתי לכיכר שלפניה האטתי ואז כשהאצתי הוא האיץ רגיל הייתי אולי על חצי גז הוא מאיץ ואני רואה שהוא לא מחליף להילוך שני הורדתי את העניים לגיר לראות אולי נעלתי אותו על הילוך ראשון איך שהו אבל לא הוא היה על דרייב הרמתי את הרגל מהגז וחזרתי לגז ועדיין הוא לא החליף לשני הוא נשאר בהילוך הראשון לחצתי על הגז עד הסוף משכתי את ראשון והוא החליף לשני רק בחמש אלף טור... המשכתי בנסיעה ובהילוך שני עשה שוב אותו דבר על רבע גז המנוע על 4 וחצי טור בשמונים קמש אולי ולא מחליף לשלישי... ואז שוב גז עד הסוף העלה לחמש בערך ובמהירות של 100 ככה והחליף לשלישי (בהורדה של הילוכים לא הייתי בעיה.. אב ניסיתי לשחק בין 2 לדרייב ולא עזר... עצרתי בצד הנדברקס פארקינג כיביתי את המנוע חיכיתי דקה הנעתי שמתי דרייב והופ כאילו לא קרה כלום הכל רגיל מחליף רגיל אני מצליח להוריד אותו לקיק דאון נועל לו הילוכים והכל רגיל....

 

למישהו יש מושג מה פשר העניין ? ? ? ! ! !

מוכר את המערכת רמה גבוהה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2685354#post2685354

פורסם

יתכן מחשב שהשתגע זמנית..

 

מה שעשית זה פשוט איפוס

כמו restart שפותר המון תקלות במחשב האישי..

יש 3 סוגי אנשים אלה שיודעים חשבון ואלה שלא

פורסם

ממש אין לי נסיון/ידע ברייסר....

 

אבל החלפת שמן +פילטר (הדגש על פילטר!!) מראפת הרבה תחלואים ומוזרויות בגיר אוטומטי...

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

איזה מחשב ואיזה ריסט...לדייהו רייסר גיר אוטומטי TH125 מתוצרת GM ששימש את האופל אסקונה\קדט,שברולט קורסיקה ועוד.זהו גיר בעל פיקוד מכני,כלומר בעל כבל קיק-דאון.ייתכן והיתה בעייה זמנית בכבל,כלומר הוא לא הישתחרר מהמתיחה המקסימלית שלו,ואז הגיר "ניתקע" בהילוך.ככלל,הגיר האוטומטי ברייסר אמין מאד,ונידרשת רק החלפת שמן+מסנן על מנת לשמרו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

גיר אוטו' מכני כדוגמת הרייסר רצוי מדי פעם לבצע בו קיק-דאון ע"מ ל"שחרר" אותו מהתרדמת שנפלה עליו כתוצאה מנסיעות רגועות.

היתה לי בעיה דומה ברכבי הקודם(ספיה), ומס' תאוצות נמרצות פשוט שחררו אותו ונתנו לו "חיים חדשים".

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אחי לא בשביל משהו אבל נסיעות רגועות לא בבית סיפרנו... יש לי כולה דייהו רייסר 1500 סמ"ק אוטומטית

לא איזה רכב אמריקקי שעשיר בסוסים עצבניים אין נסיעה שעוברת בלי קיק דאונים... ההילוכים שלה ככל שעולים כך מתעייפים הראשון מאוד חזק שיחסית נותן תאוצה מעולה בהתחלת נסיעה!!!! הבעיה שזה רק בראשון... גם תאוצה חזקה וגם הזל"ד ממהר לעלות ..

השני יותר עייף... והשלישי בכלל... נכנס ב110 אחרי משיכה סופית של שני ... ואז מ-110 עד סוף היכולת שלו זה שלישי...

 

ועכשיו קצת יותר לעניין... חבר גם אמר לי שיכול להיות שזה תקלה זמנית במחשב שפשוט נפתרה בכיבוי והנעה מחדש של הרכב.. אני לקראת טיפול 140 אלף.. אני יסדר את כל מה שצריך!!

יעדכן אם ימצאו איזה משהו אחר ממה שעלה פה שיהיה לילה שקט שמרו על עצמכם וסעו בזהירות..

מוכר את המערכת רמה גבוהה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2685354#post2685354

פורסם

לדעתי יש לך תקלה בקלא'ץ האוטומטי, הדיהוו אוהבת לאכול קלא'ץ, גם אצל חבר שלי זה קרה, החליפו את הקלא'צים האוטומטים יצא איזה 2000 שקל עשו שיפוץ והאוטו נוסע מצויין, הגיר כמו חדש.

 

אם תרצה מכון גירים מומלץ בצ'ק פוסט בחיפה כתוב לי בפרטי.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם
איזה מחשב ואיזה ריסט...לדייהו רייסר גיר אוטומטי TH125 מתוצרת GM ששימש את האופל אסקונה\קדט,שברולט קורסיקה ועוד.זהו גיר בעל פיקוד מכני,כלומר בעל כבל קיק-דאון
.

:mm_yeah:

 

חבר גם אמר לי שיכול להיות שזה תקלה זמנית במחשב שפשוט נפתרה בכיבוי והנעה מחדש של הרכב..
תסביר לי איך לעשות כיבוי והדלקה של הכבל קיקדאון.

אני גם צריך:roll:.

פורסם
אז ככה...

למי שכבר מכיר ברשותי דייהו רייסר אוטומטית שמת 94 מנוע 1500 הזרקה 138 אלף ק"מ...

 

היום קרה לי משהו מאוד מוזר שלא קרה לי אף פעם, נסעתי כרגיל ואז האוטו נכנס למצב כמו של משיכת הילוכים (אין לי לא כפתור HOLD לא POWER ולא SPORT) זה רק דייהו רייסר... נכנסתי לכיכר שלפניה האטתי ואז כשהאצתי הוא האיץ רגיל הייתי אולי על חצי גז הוא מאיץ ואני רואה שהוא לא מחליף להילוך שני הורדתי את העניים לגיר לראות אולי נעלתי אותו על הילוך ראשון איך שהו אבל לא הוא היה על דרייב הרמתי את הרגל מהגז וחזרתי לגז ועדיין הוא לא החליף לשני הוא נשאר בהילוך הראשון לחצתי על הגז עד הסוף משכתי את ראשון והוא החליף לשני רק בחמש אלף טור... המשכתי בנסיעה ובהילוך שני עשה שוב אותו דבר על רבע גז המנוע על 4 וחצי טור בשמונים קמש אולי ולא מחליף לשלישי... ואז שוב גז עד הסוף העלה לחמש בערך ובמהירות של 100 ככה והחליף לשלישי (בהורדה של הילוכים לא הייתי בעיה.. אב ניסיתי לשחק בין 2 לדרייב ולא עזר... עצרתי בצד הנדברקס פארקינג כיביתי את המנוע חיכיתי דקה הנעתי שמתי דרייב והופ כאילו לא קרה כלום הכל רגיל מחליף רגיל אני מצליח להוריד אותו לקיק דאון נועל לו הילוכים והכל רגיל....

 

למישהו יש מושג מה פשר העניין ? ? ? ! ! !

מתי זה קרה לך? מוקדם בבוקר בתחלית הנסיעה? הלילות האחרונים קרים מאוד והעברת ההילוכים בחצי דקה-דקה ראשונה של הנסיעה לא כ"כ חלקה.

מעונין לקנות סיויק או קורולה שנים 1996-1999:idea:

×
×
  • תוכן חדש...