Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4026 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
משלוח גדול הוא גם לא במחיר קבוע, ככל שיש יותר מגבות גם מחיר המשלוח עולה משום מה.

בכל מקרה, ראיתי שיש ביקוש רב לכן כבר הזמנתי 5 מגבות, שתיים מהן תפוסות, יישארו לי 3 שימכרו למי שירצה ויוכל לבוא לאסוף אותן או לחילופין יפגש איתי בדרך איפשהו. אני בטוח שלא אתקע איתן.

 

אני מאזור אשדוד , גדרה אשדוד זה בדיוק 10 דקות . אשמח לקנות ממך אחת :)

  • תגובות 116
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חבר'ה, ספרתי פה כבר 10 אנשים.

הזמנה אחת כבר בוצעה, בכיף אפשר להרים הזמנה שנייה (ודי בטוח שעד מחר יהיו פה מספיק אנשים להזמנה שלישית)

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

מעוניין גם כן, לצערי לא הייתי מחובר הרבה זמן, כבר קבעתי עם KERIOS בזמנו, מי עוד מעוניין ? מאיזור חיפה והקריות.

פורסם

אני כבר לא סגור מי הצטרף כאן לקנייה הקבוצתית, בכל מקרה אני הזמנתי גם כן אתמול זוג מגבות וצריך רק מגבת אחת.

מי שמעוניין במגבת במחיר העלות (100 ש"ח) מוזמן לשלוח לי הודעה בפרטי.

 

אני מאזור ראשון.

פורסם

הוזמנו אתמול בערב 5 מגבות, שתיים מהן תפוסות והשלושה שהצטרפו הם:

BenMalka

shlomifr

I.G

 

כמובן שאם מישהו מהם לא ירצה או אצטרך לרדוף אחריהם, התור יעבור הלאה.

צ'יפופו, לא נעים לי ממך אבל אני מניח שתסתדר, נכון?

פורסם

יוזמה מעולה.

אל תשכחו שהזמנת אקספרס תעצור במכס ויתווספו כל מיני עמלות יקרות.

דבר נוסף, המגבת מיוצרת בקוריאה, איך עדיין אף אחד לא מצא את המקור, שאמור להיות זול יותר בהרבה מהאתר הבריטי?

פורסם
הוזמנו אתמול בערב 5 מגבות, שתיים מהן תפוסות והשלושה שהצטרפו הם:

BenMalka

shlomifr

I.G

 

כמובן שאם מישהו מהם לא ירצה או אצטרך לרדוף אחריהם, התור יעבור הלאה.

צ'יפופו, לא נעים לי ממך אבל אני מניח שתסתדר, נכון?

אסתדר :)

"יאללה בירי".


×
×
  • תוכן חדש...