Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3489 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ברשות המשפחה 2 רכבים עם אזעקת erm e16 עם שלט פעמון.

השלט של אחד המכוניות גסס אז החלטתי לתאם שלט של המכונית השניה לראשונה.

ובעצם מה שקרה הקידוד צלח אבל השלט כרגע מתפקד על 2 המכוניות.

אני חשבתי שזה כמו שלט אונברסלי שהקידוד הקודם נמחק.

יש דרך למחוק את הקידוד?

שיתאים רק לרכב אחד בעצם?

 

תודה רבה וחג שמח.

>>>Fiat Punto Spice Dynamic v16 2005<<<

פורסם (נערך)

הצלחתי למצוא פיתרון לבאים אחרי:

ממש כמו שמתכנתי שלט חדש:

דורכים את האזעקה ומנטרלים ישר,

פותחים סוויץ סוגרים ופותחים שוב...

לוחצים על מקש נעילה בשלט כמה שניות ואז סוגרים סוויץ.

כל התהליך שוב ואז מקודדים אק את השלט שרוצים או כמה.. עד חמישה.

 

 

בנוסף:

אני מעוניין להזמין מ-ebay שלט ״תואם פעמון״ שיתאים לאזעקה שלי.

ניסיתי לחפש אך לא מצאתי משהו בסגנון.

מישהו יודע מה עלי לחפש?

אולי קישור?

עריכה אחרונה על ידי shai0705

>>>Fiat Punto Spice Dynamic v16 2005<<<

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם
הצלחתי למצוא פיתרון לבאים אחרי:

ממש כמו שמתכנתי שלט חדש:

דורכים את האזעקה ומנטרלים ישר,

פותחים סוויץ סוגרים ופותחים שוב...

לוחצים על מקש נעילה בשלט כמה שניות ואז סוגרים סוויץ.

כל התהליך שוב ואז מקודדים אק את השלט שרוצים או כמה.. עד חמישה.

 

 

בנוסף:

אני מעוניין להזמין מ-ebay שלט ״תואם פעמון״ שיתאים לאזעקה שלי.

ניסיתי לחפש אך לא מצאתי משהו בסגנון.

מישהו יודע מה עלי לחפש?

אולי קישור?

 

היי

 

במקרה מצאתשלט תואם?

×
×
  • תוכן חדש...