Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4113 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, לפני הכל אני לא יודעת אם ההודעה שלי תהיה תקינה..

במידה ולא מחילה! אני לא כל כך בקיאה במה מותר,מה אסור ומהם בדיוק החוקים.

 

יש לי יונדאי גטס שנת 2005, אוטומט.

נמצאת אצלי קצת יותר מחצי שנה..

כבר לפני כמה חודשים התחילה לעשות המון בעיות בבת אחת.

אני אפילו כבר לא יודעת איך בדיוק להסביר מהם הבעיות אז אני פשוט אנסה

ומקווה שמישהו ידע לעזור או לכוון טיפה..

 

דבר ראשון,

פתאום בכמה חודשים האחרונים אנחנו ממלאים שמן כל חודש בערך לפעמיים אפילו פחות

והוא פשוט נגמר ברמה שאין אפילו טיפה בתקופת זמן לא הגיונית.

מעבר לזה הוא משחיר מאוד, שחור שחור שחור בכל פעם שבודקים.

מידי פעם במיוחד בסיבובי הגה נדלקת נורה אדומה של מנוע ואז אנחנו יודעים שזה שוב השמן.

פתאום תוך חודשיים כשלפני לא הוציא עשן בכלל יש לו התפרצויות שהוא מוציא עשן בכמות לא נורמלית.

התייעצנו קצת ואמרו לנו שגם אם הייתה נזילת שמן קטנה כלשהי הבעיות לא היו מגיעות לרמות כאלה.

 

דבר שני,

שוב, פתאום ביום אחד אחרי נסיעה של כמה סידורים ועצירה בצד לכמה דקות

התחלנו לסוע והרכב התחיל להרעיש בצורה מוזרה.

בדקנו את כל האופציות החיצוניות שיכולות להיות עד שבחוות דעת בכמה מוסכים נאמר לנו שזה בטוח

משהו מכני אבל קשה לדעת.

אחד אמר גיר, אבל הגיר לא עושה שום רעש חריג בהעברת הילוך, אחד אמר אולי ראש מנוע

שללו לנו גם את זה.

הרעש מחמיר ככל שעובר זמן והוא נשמע לרוב בהאטות או בהורדת הרגל מהגז\ברקס (בעיקר גז)

ושהוא פשוט מתדרדר, כמו בירידות ובכבישים עם מהירות נמוכה במיוחד.

חשוב לי לציין שהרעש הוא כמו בצורת תקתוקים כאלה.

 

עוד כמה שאלות קטנות לידע,

- למבינים בגטס, האם ברכב בשנת 2005 יש מצב כזה שאין נורת דלק?

אף פעם לא הופיעה לנו ולא פעם אחת נגמר לנו הדלק לגמרי.

- האם מישהו יודע מאיפה אני יכולה להשיג את הפאנל שבתוך הרכב איפה שהמערכת,

האורות, המיזוג וכו' ומה שמו המקצועי?

- האם למי שמנוסה בגטס בשנים האלה הגיוני שההגה עצמו ממש קשה? ככה זה אמור להיות?

 

תודה רבה לעוזרים! וסליחה על כמות השאלות ואורך ההודעה..

פורסם

רוב הסיכויים שמדובר בגומיות שסתומים גמורות, ואולי במקביל עוד נזילה קטנה מאיפשהו (אטם מכסה שסתומים אולי)

 

האם העשן הלבן יוצא מהאגזוז בעזיבת הגז או בלחיצה ממושכת על הגז?

 

האם כשאת מוסיפה שמן לגובה המקסימלי התקתוקים נרגעים?

 

לגבי נורת דלק, יש בהחלט, וכנראה שהיא נשרפה אצלך. צריך לפרק את לוח השעונים ולהחליף נורה.

 

לגבי הקונסולה המרכזית, יש לך חדש:

 

http://www.maagar.co.il/%D7%97%D7%9C%D7%A4%D7%99%D7%9D/41062

 

או משומש:

 

http://www.maagar.co.il/%D7%97%D7%9C%D7%A4%D7%99%D7%9D/40581

 

מאיפה את בארץ ?

Stay Dirty

פורסם

קודם כל תודה על התשובה והעזרה!

אני אנסה לברר במוסך אולי זה באמת השסתומים, יש לך מושג מה העלויות בערך?

יש עוד אופציה שיכולה להיות סבירה למקרה? לא הגיוני שמוסך כבר היה עולה על זה ואומר לבד?

 

לגבי העשן האמת שלפי מה שאני ראיתי הוא יוצא המון ברוורס, אם תשים את האוטו על ניוטרל ובלם יד

ותלחץ גז יצא המון עשן ואת זה הרבה לי מישהו לפני כמה ימים..לא ידעתי.

אין איזושהי חוקיות מסויימת לזה הוא יכול כמה ימים לא לפלוט בכלל ופתאום בכמות לא נורמלית.

אבל אני חושבת שיותר מסתדר לי שזה בלחיצת גז לרוב.

 

התקתוקים לא נרגעים גם בהוספת שמן.. זה אחד הדברים שאנחנו לא מצליחים להבין כבר כמה חודשים!

מאיפה הדבר הזה נובע, מה הבעיה ואיך פתאום זה קרה.

 

לגבי נורת הדלק, תודה אעשה את זה בהזדמנות אני גם מעריכה שזה לא סיפור לפי מה שתיארת.

 

אני מאיזור ירושלים.

 

שוב תודה רבה :)

פורסם

דרך אגב עוד עניין קטן יש מצב כזה שמשהו לא מתאים עם השמן והמים ששמנו?

כי בפעם הראשונה שמילאנו פשוט קנינו מתחנת דלק ושמנו..

אמרו לנו שלפני היה בכלל מים רגילים ואנחנו קנינו ירוקים.

סתם לידע כללי...

פורסם

הגטס הוא רכב מעולה ופשוט כואב הלב לשמוע שנעשה בו שימוש במיי ברז ולא במיים ירוקים. למה הוספתם מיים? היה חסר? ואיזה שמן שמתם? איזה צמיגות?

פורסם (נערך)

בהמשך למאור, אין ספק שהרכב הזה עבר הזנחה אצל הבעלים הקודם.

 

הכל מתחבר עכשיו: התקתוקים נגרמים ממרימים הידראוליים תפוסים מבוצה, לא החליפו שמן בזמן והשתמשו בשמנים מאיכות ירודה.

 

גומיות השסתומים התייבשו ושמן נכנס לצילינדרים ונשרף, לכן הרכב מעשן ואוכל שמן.

 

שלחתי לך ה"פ עם הפרטים של רועי שגם הוא ירושלמי ויישמח לעזור בינתים במה שאפשר.

עריכה אחרונה על ידי asafasaf

Stay Dirty

פורסם

אסף האמת שכמעט ולא הבנתי מילה ממה שרשמת :lol:

הוספנו מים כי עברנו בתחנת דלק ואמרו לי לבדוק מדי פעם מים, ובחורות עם רכבים זה להיבהל מכל דבר.

בכל אופן המתדלק אמר שחסר אז קניתי מים ירוקים ואז הוא אמר שיש שם מים רגילים ורואים את זה,

עברתי לתחנת דלק אחרת וגם שם אמרו לי אותו דבר ופשוט החלטתי לא לשים מים רגילים כי תמיד הסבירו לי

שרכב צריך מים ירוקים.

בקשר לשמן יום אחד לפני נסיעה ארוכה נדלקה נורה אדומה די מזכירה מנוע במיוחד בסיבובי הגה

ישר נבהלתי עצרתי בכמה מוסכים חלק אמרו לי שהלך לי מנוע, ראש מנוע וכו'..

עד שאחד פשוט בדק ואמר שאין שמן בכלל קנינו שמן מהמוסך ומאז זה התחיל לקרות כל כמה שבועות.

השמן נגמר כל פעם לגמרי והשחיר ממש.. אין לי מושג מה קרה ואיזה שמן קנינו. אבל הכל קרה די מהר..

אסף תודה רבה על הכל, שלחתי לרועי הודעה

פורסם

זה פשוט מאוד - הרכב זקוק ליישור קו דיי משמעותי הכולל כמובן שטיפה של מערכת הקירור והחלפת המיים לנוזל ירוק המתאים לרכב. כמו כן לעבור על המנוע לראות שהוא יבש בחלקו העליון ואין נזילה דרך מכסה השסתומים שזה גם יוצר צריכת שמן מרובה. אם שם הכל יבש ייתכן מאוד והצריכה היא דרך גומיות שסתומים בלויות שזו המחלה של הגטס. אני בהחלט ממליץ לך להיעזר בחברי הכנופייה וברועי לאבחנה מדוייקת והמשך טיפול.

פורסם

ראשית, מנסיון על שני גטסים מדובר ברכב לא אמין, והתקלות שציינת מוכרות לי היטב.

הראשונה 1.35 מודל 2006 , 5 שנים במשפחה , נמכרה עם 120 אלף ק"מ

השניה 1.4 מודל 2007 היתה בבעלותינו שנה וחצי והעברנו אותה הלאה עם 130 אלף ק"מ. (לצערי עדיין במשפחה)

 

הראשונה סבלה מבעיה כמו שתיארת (ובעיות נוספות)

השניה סבלה אף היא מאכילת שמן, תקתוקים , איבוד לחץ שמן (כתוצאה מסתימת שמן) וזה רק באגף המנוע.

(בין היתר השקענו בה אלטרנטור, זרועות היגוי , בולמים, חלקי פלסטיקה פנימיים ומה לא...)

הבעיות בה נפתרו רק לאחר ניקוי יסודי של הבוצה (הורדת קרטר, החלפת שופר שמוביל שמן , ניקוי בוצה, פלאשינג וכו')

 

ההמלצה שלי, במידה ומתאפשר - פשוט להיפטר מהרכב תוך הורדה מסויימת במחיר המחירון בגובה משוער של התקלה - כי גם אם תטפל בבעיה זו (שהיא לא זולה) , יגיעו בעתיד נוספות.

 

מאוד מאוד התאכזבתי מהרכבים הללו שמסתבר שאינם אמינים כמו השם שנהיה להם בשוק.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

הגטס מאוד אמינה. אבל גם לה יש גבול להזנחה.

 

לצערי בהמון גטסים שנתקלתי בהם ופירקתי מכסה שסתומים - יש בוצה מטורפת.

 

הרבה מהגטסים היו בהשכרה, כנראה שמשכו זמני טיפולים והשתמשו בשמנים זולים.

Stay Dirty

פורסם
ראשית, מנסיון על שני גטסים מדובר ברכב לא אמין, והתקלות שציינת מוכרות לי היטב.

הראשונה 1.35 מודל 2006 , 5 שנים במשפחה , נמכרה עם 120 אלף ק"מ

השניה 1.4 מודל 2007 היתה בבעלותינו שנה וחצי והעברנו אותה הלאה עם 130 אלף ק"מ. (לצערי עדיין במשפחה)

 

הראשונה סבלה מבעיה כמו שתיארת (ובעיות נוספות)

השניה סבלה אף היא מאכילת שמן, תקתוקים , איבוד לחץ שמן (כתוצאה מסתימת שמן) וזה רק באגף המנוע.

(בין היתר השקענו בה אלטרנטור, זרועות היגוי , בולמים, חלקי פלסטיקה פנימיים ומה לא...)

הבעיות בה נפתרו רק לאחר ניקוי יסודי של הבוצה (הורדת קרטר, החלפת שופר שמוביל שמן , ניקוי בוצה, פלאשינג וכו')

 

ההמלצה שלי, במידה ומתאפשר - פשוט להיפטר מהרכב תוך הורדה מסויימת במחיר המחירון בגובה משוער של התקלה - כי גם אם תטפל בבעיה זו (שהיא לא זולה) , יגיעו בעתיד נוספות.

 

מאוד מאוד התאכזבתי מהרכבים הללו שמסתבר שאינם אמינים כמו השם שנהיה להם בשוק.

 

היי,

אם אני זוכר נכון לפני כמה שנים הייתה לך אקסנט 99-98.

המנועים שלהם מאוד דומים, כמעט זהים, בגלל זה גם האקסנטים של אותם שנים מאוד אמינות.

ואני זוכר שפעם כתבת עליה דברים טובים.

רועי

פורסם (נערך)

תשמעו האמת שאנחנו די מאוכזבים.. בבדיקה ראשונה שלנו אמרו לנו שהרכב שמור מאוד ומעולה.

תוך זמן בכלל לא ארוך פתאום בעיות התחילו בבום אחד אחרי השני..

היינו שמחים להיפטר ממנו ולמכור אותו כמה שיותר מהר.

העניין הוא שבכמה כבר נמכור? הנתונים לא להיט במיוחד, המחיר סביר לשוק ואדם שרוצה להסתכל ולרכוש

אוטומטית בא בראש שאפשר להוריד את המחיר וזה נכון גם אנחנו מוכנים לזה ומודעים.

אבל עם הרעשים והתקלות שנשמעות ונראות בו פתאום זה מפחיד אותם ברמה שלא משנה כמה דאגנו לפרט

בעין ובאוזן הם מגלים שזה כן משנה המון.

מעבר לזה שיש עוד תקלות ברכב שאמנם הן הרבה יותר קטנות (לפי מה שהבנתי) אבל עדיין..

וחוץ מזה שכן די השקענו ברכב, ברמה של כמה אלפי שקלים היינו בטוחים שישאר תקין ובשימוש אצלנו לעוד תקופה ארוכה.

בכל אופן קצת מבולבל מה כן ומה לא... ולדעתי די בטוח שתיקון לא יהיה בדיוק שווה את זה מבחינת מכירה

והשווי של הרכב בלי קשר אבל עדיין באמת שאין לנו כ"כ מושג כמה באמת הרכב שווה במצבו

עריכה אחרונה על ידי Eden85
פורסם

הגטס זה אחד הרכבים האמינים ביותר בעלויות תחזוקה זולות מאוד וללא כל ספק רכב ששווה את התמורה. כל רכב שלא טופל כהלכה או טופל בקומבינות עם חלפים מאיכות ז** ייתן את אותותיו מתי שהוא. בכל מיקרה ברכב של פותח השירשור עדיין לא מאוחר לטפל ולהחזירו למצב מצוין!

×
×
  • תוכן חדש...