Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4119 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, ברצוני לקנות טויוטה היילקס שנת 98 עד 00.



 

שאלות בנוגע לאמינות..

 

האם הדגמים האלה הם עדיין פרימיטייביים כמו הדגמים הישנים? בלי יותר מדי חיישנים וחשמל מתחת למכסה המנוע?

יש לי תראומה קשה מהוולוו 850 שיש ברשותי עכשיו.

 

מה הבדיקות שצריך לעשות במעמד הקנייה לרכב? על מנת לוודא שכל המערכות שלו ( היקרות יותר לטיפול) תקינות (כמו סרן אחורי, טרנספר), גומיה פה וגומיה שם פחות מטריד אותי.

חשוב לציין שכלים יש לי, זוג ידיים יש לי גם, ובגלל המקצוע, מפעל תעשיה ענק כימעט כולו לרשותי מבחינת מכונות וכלים.

פחות רוצה ליפול על הדברים היקרים, בגלל מעבר דירה לצפון הארץ מהבית של ההורים לדירה לבד, כי פשוט אין לי עבודה כאן במרכז.

 

מה לגבי אמינות? אני חושש מאוד מדיזלים בעיקר מיוקר הטיפול המערכת הדלק שלהם.

אם אפשר קצת עלויות, זה יהיה נחמד.

כמו ראש מנוע, משאבת סולר ומזרקים (הבנתי שזה חלקים מאוד יקרים)

 

אני נוסע בשנה כפול מהממוצע בארץ. באיזור ה 40 אלף.

 

הרכב ישמש אותי בעיקר להתניידות וטיולי שבילים (כמו הירקון לדוגמה), בלי יתר מדי טכני וטיפוסים על צוקים וכו, לכן הרכב יהיה במצבו המקורי עם הגלגלים המקוריים.

 

חשוב לציין שאין לי מושג ירוק ברכבים בעלי 4X4.

 

אשמח לעזרה. תודה.

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

×
×
  • תוכן חדש...