Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4147 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אז הכנסתי את ה A45 שלי היום למוסך וחיכיתי לרכב חלופי בסבלנות. פעם ראשונה שאני מקבל רכב חלופי במוסך ועם כל האכזבות שהיו לי עם רכבים חלופיים שקיבלתי על הפולו GTI מליסינג, ציפיתי לאיזו מאזדה 3 חדשה. הנהג הגיע באיחור קל והביא איתו את הדבר הבא:

IMG_2695rr.jpgIMG_2694rr.jpg

 

איזה עולם קטן. כזה שירשור מפואר ומי חשב שבדיוק את זה אקבל :-D

 

אז אחרי נסיעה מת"א לכ"ס ומכ"ס להרצליה, אני יכול לומר שהביקורת דיי ממצה. כמישהו שבא מ A45, אני בהחלט מסכים שלמרות המספרים הנאים, הרכב דיי חלש. מעניין איך זה להכנס אליו ממשפחטומטית ממוצעת. בכל זאת 7.9 זה זמן לא רע.

בהתחשב בזה שזה רכב השכרה, אני מניח שהוא הגיע ברמת האיבזור הנמוכה ביותר וככזה, ביחס למחיר הרישמי, הוא דיי עלוב.

מה שכן מצא חן בעיניי ואני מודה שאין לי ניסיון רב ברכבים בכלל ובטח רכבים מהסגמנט, יכולת הספיגה שלו ממהמורות ובאמפים בכביש מדהימה. אני יודע שאני מגיע מרכב סופר קשיח אבל נהגתי בחיי על לא מעט משפחתיות וג'יפונים וזה בהחלט ליגה אחרת. אין לי מושג איך מרגישה סדרה 5 או לקסוס\אינפיניטי לעומתה. ממש התרשמתי לטובה.

עריכה אחרונה על ידי kingikra
  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
MOGO - אני לא יודע לומר, לא נהגתי בב.מ.וו. הזו.

 

LANOSFORCE - " הבאת אותו לקצה - למה? מה המטרה בזה?" - זה סוג מחלת ההגה שסבלתי ממנה מהילדות, להביא רכבים לקצה, לעוף איתם לשוליים ולא להיהרג, בפוקס. בכל הזדמנות שהייתה לי ועל כל כלי רכב שהוא נהניתי לנהוג ולדחוף אותו לפי יכלתו ויכלתי, זה יכל להיות פיאט 124 או אופל אסקונה או פז'ו 405 בימי התיכון, טנדרון C15 או רנו 5 בצבא וכד', לא היה אכפת לי, בוא ננסה להעמיד רנו אקספרס על שני גלגלים וכד'. אחרי הצבא היה לי הסדר עם הנהג שהיה מסיע אותי לעבודה [חברת תעופה] שאני נוהג לו על הרכב [סוואנה 6.5 TD], הייתה לי דודה עם סופר לנסר שהייתי מסיע לאירועים, כאלה, רק לנהוג [וזה כשכבר כמה שנים היה לי רכב משלי ותוך כדי טחנתי גם את של ההורים]. זה התמתן עם השנים, ועברו כבר יותר משלוש תקופות התיישנות על רוב הדברים, ואפילו התחלתי לדלג על הזדמנויות לנהוג [!!!]. כשצצה המרצדס הזו חשבתי שאני עדיין צעיר ונלהב וכהרגלי נהגתי בה כמו במשחק טלוויזיה, פול גז. מצאתי שהרגשתי כמו גניקולוג עייף, וזה לא בעיקר בגלל הרכב, בבסיס הדברים, אלא אשכרה התבגרתי. הבנתי את זה כשתכננתי לעשות איתו את "ה-כביש שלי" וכשהגיע הזמן בערב זה כבר לא עניין אותי וויתרתי. פעם השאלה שלך הייתה מצחיקה אותי והייתי חושב שאתה לא מבין במחלת הגה, היום אני מזדהה איתה, אין לי תשובה אבל רק לאחרונה נהיה קל לי להבין איך צעירים מתים, וזה הגיע שני עשורים אחרי שהייתי בוחן ת"ד, פגשתי גופות בכביש ובחדרי מתים, הצגתי תיקי קטלניות בבימ"ש ובכלל לא הפנמתי שגם לי זה יכול לקרות. פעם, מחשבה על " נסיעת מבחן בביואיק לה קרוס? " הייתה כייפית [לחוזיז אוניות !] היום לעת זיקנה אני חושב, חבל על הצמיגים, חבל על הגיר, זה בטח אוטו נחמד.

 

TZVIPPER ו- DORKI - וכל מי שהביע דעה, למרות שרוב הדעות והטענות שהבעתם מנוגדות, כולכם 'צודקים' לא מעט וקל לי להבין את שתי התפיסות, הבעד והנגד חיים כאן יחד. יש מי שימצאו את מבוקשם ברכב הזה ויש מי שיתאכזבו. איך לומר בלי להשמע מוזר ובכל זאת להשתמש באמירות ריקות, זה לא רכב למי ש"מבין במכוניות", לא רכב למי ש"בא לנהוג", אבל גם המבינים שמחפשים נהיגה יכלו קצת לחיות איתו, מעין הונדה אקורד מבית מרצדס. אם אבא שלי היה עושה בו סיבוב הוא בטח היה אומר אחרי זה לפחות שלוש פעמים בכל שעה "שמע, חביבי ! זה לא צחוק !!!" וגם "אמא שלך השמנה לא הייתה נכנסת בכסא והייתה ממלאת לי את הבגאז' עם השטויות שלה".

 

אחדד שהנתון הרשמי למאה הוא 7.9 שעיגלתי ל-8 למען הנוחות, אבל נא לא להמשיך ולעגל ל-8.5.

 

שמע, יפה שכיבדת את הבקשה של הבעלים של הרכב לא לנתק בקרת יציבות - אבל הוא יודע שלקחת את הרכב שלו ונהגת בו כשהדוושה דבוקה לרצפה?

 

מה הסיכוי שהוא יכנס לשרשור הזה, יקרא את הסקירה שלך ואז גם יקרע לך את הצורה כי נהגת לו ברכב שעולה 400K בין אם שווה את זה או לא כמו ילד שלא מבין שהוא לא מיכאל שומאכר ושכבישי הארץ שלנו הם לא נורבורינג?

 

אני עדיין מתקשה להבין את סוג הסקירה של רכבים שנועדו לנהיגה מנהלתית\שיוט - כאילו שהיו אפריל אטום.

 

ואני בטוח שהE200 כנראה ממש לא מצדיקה את מכירה כחדשה ואני גם יותר מבטוח שמכוניות עממיות היום בפועל מציעות הרבה יותר תמורה ממנה וכמעט ולא נופלות ממנה בכלום אולי להפך, מתעלות עליה בהרבה פרמטרים למעט אלו בהם הE200 כנראה מצטיינת וההימור שלי שיהיה מדובר על נוחות, על שקט, על אורך חיי מנוע, צריכת דלק -> עדיין 400K שקלים זו כבר לא שאלה כנראה של משתלם או לא, כדאי או לא זו פשוט שאלה של יכול ורוצה - אחרת למה קונים אותה בכאלו כמויות? בורות? אני מטיל בכך ספק רב, אדם שיכול להרשות לעצמו לקנות רכב ב400K לא מגיע לשם בד"כ הודות לבורות.

 

אני בא ממקום שבו אנשים רבים מוציאים את מיטב כספם על מותגים יקרים מאוד (אודיו לרכב) וברוב המקרים כשאני שומע את התוצאה - אני מתקשה להבין מה היה הטעם בהשקעה כה רבה, אבל אנחנו אוהבים מותגים, אנחנו פשוט רוצים אותם בין אם נוכל לקבל אותה תמורה ואף הרבה מעבר לכך במותגים זולים בהרבה - זה פשוט ככה.

 

כמה פעמים אנחנו רואים כאן שרשור של מישהו שמתלבט בין רכב שנותן לו את הביצועים שהוא חלם עליו ואפילו חדש מהסוכנות אל מול רכב יוקרה ישן במצב לא ידוע ובפועל נחות מהרכב הכביכול זול יותר?

 

ובהרבה מהמקרים האלה הרכב שמוצא את עצמו בחניה הוא המותג היקר יותר אבל הרכב הנחות יותר - למה?

 

כי בלה בלה בלה - מרצדס!

בלה בלה בלה - לקסוס!

בלה בלה בלה - יגוואר!

 

אבל אתה לא תשמע אף אחד אומר בלה בלה בלה - טויוטה!

בלה בלה בלה - C5

 

 

זה לא שאני לא מבין במחלת הגה - אני פשוט לא מבין אותה כשמדובר בהגה אנמי, לא מתנהג - אם אתה חולה הגה - למה נכנסת לE200 מלחתכילה? זה מה שאני לא מבין.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בעל הרכב היה איתי, זה היה מעין הדגמה עבורו + נסיעות מנהלתיות שעשינו יחד באותו יום,

כמו שיש כאלה שנהנים משלישיה עם אשתם ועוד גבר ? רק ברכב.

 

סוג הסקירה של 'הוזזת אוניות' מדמה מצב בו ג'יימס בונד נאלץ לקחת את הרכב המנהלתי שלו.

The first one to get angry loses

פורסם

FUCK MY CAR.COM ?

 

:-D

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
כמו שיש כאלה שנהנים משלישיה עם אשתם ועוד גבר ? רק ברכב.

זה נקרא "שלישיית שטן". למה? כי יש 2 קרניים.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
זה נקרא "שלישיית שטן". למה? כי יש 2 קרניים.

 

EW

 

אגב אפשר לטשטש את המספר כבר באייפון לא צריך עבודת מחשב !

 

זה הרכב הראשון שעולה עם כיסוי מספר בדמות המשקפיים של ההוא ממסע בין כוכבים

שששzaשzzz11.jpg

The first one to get angry loses

פורסם

ואני בטוח שהE200 כנראה ממש לא מצדיקה את מכירה כחדשה ואני גם יותר מבטוח שמכוניות עממיות היום בפועל מציעות הרבה יותר תמורה ממנה וכמעט ולא נופלות ממנה בכלום אולי להפך, מתעלות עליה בהרבה פרמטרים למעט אלו בהם הE200 כנראה מצטיינת וההימור שלי שיהיה מדובר על נוחות, על שקט, על אורך חיי מנוע, צריכת דלק -> עדיין 400K שקלים זו כבר לא שאלה כנראה של משתלם או לא, כדאי או לא זו פשוט שאלה של יכול ורוצה - אחרת למה קונים אותה בכאלו כמויות? בורות? אני מטיל בכך ספק רב, אדם שיכול להרשות לעצמו לקנות רכב ב400K לא מגיע לשם בד"כ הודות לבורות.

 

קראתי פה את ההשוואות למאזדה 6 בחצי מחיר. לא נהגתי על מאזדה 6 אבל אקוד קידה בסוף הנסיעה אם יכולת ספיגת המהמורות שלה ברמה של המרצדס.

פורסם

לא יודע לגבי ה6 אבל תנסה C5 ואפילו B4 - גם אם הם לא ברמה של המרצדס לפחות לגבי הC5 אני לא אתפלא אם היא בקושי נופלת ממנה ובטח ובטח שלא כאשר לוקחים את הפרשי המחירים.

 

לB4 מהדור האחרון אני יכול לציין שיש מתלים מצויינים - לפחות מנסיעה קצרה על C200 על כביש משובש משנתון דומה אני יכול לאמר שלא הרגשתי שום דבר מיוחד שיגרום לי באמת להעדיף אותה חוץ מאשר צריכת הדלק והסמל.

 

כמובן - אני לא מדבר פה על דגמים חזקים של סדרת C או E אני מדבר על ה200.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
ואפילו B4

 

לא חשבתי שהB4 יגיע עד פה, לא נשווה חלילה, אבל להורים שלי יש חדש והכסא שלו מצוי לדעתי רמה אחת מעל ה-E

גם בנוחות וגם בתפעול [הכל בו חשמלי בכל הכיוונים כולל ניפוח משענת גב], בלם היד חשמלי לחלוטין

ועוד כל מיני נתונים לטובתו. הוא נועד לשוק האמריקאי ומכאן המידות הנדיבות [ יותר מרווח מהE מלפנים ומאחור].

 

הוא נוח יחסית וראוי לשבח על כך, אבל כאן הוא כבר רמה-שתיים פחות מE שמצטיינת בשיכוך. הוא קצת עגלתי לעומתה

[אבל לא עגלתי מדי כשלעצמו] אבל יושב די טוב על הכביש, כלומר, כאונייה, קשה לחוזיז אותו לצדדים.

 

הקיצר, כשצצה השוואה כזו, אתה [ה-E] יודע שאתה בבעיה.

The first one to get angry loses

פורסם
לא יודע לגבי ה6 אבל תנסה C5 ואפילו B4 - גם אם הם לא ברמה של המרצדס לפחות לגבי הC5 אני לא אתפלא אם היא בקושי נופלת ממנה ובטח ובטח שלא כאשר לוקחים את הפרשי המחירים.

 

לגבי העובדה שאתה משלם לא מעט תמורת הסמל וסמל הסטטוס אני לא אתווכח וקשה לי להאמין שיש מישהו שכן כולל אנשי המכירות של מרצדס.

סיטרואן יודעים לעשות מכוניות רכות מאוד. מצד שני הם לא חזקים באמינות ויש להם את התחלואות שלהם (גיר למשל. כבר החליפו את החד מצמדי?).

פורסם

הוא נוח יחסית וראוי לשבח על כך, אבל כאן הוא כבר רמה-שתיים פחות מE שמצטיינת בשיכוך.

 

אני שמח שמישהו שכן נהג על הרכבים המדוברים, מסכים איתי.

פורסם
קראתי פה את ההשוואות למאזדה 6 בחצי מחיר. לא נהגתי על מאזדה 6 אבל אקוד קידה בסוף הנסיעה אם יכולת ספיגת המהמורות שלה ברמה של המרצדס.
לא ממש, באיכות נהיגה כוללת היא מן הסתם עדיפה על המאזדה בחלק מהדברים אבל זו לא הנקודה. מה שמרגיז הוא שמכונית שעולה סכום שהוא דימיוני לרוב האנשים (או סתם יקר בטירוף לשוהי העשירון העליון) נותנת רק מעט יותר ממאזדה שכל בעל קרן השתלמות נדיבה יכול להרשות לעצמו.

 

באופן אישי, לא הייתי רוכש רכב כזה בסכום כזה. סמל או לא סמל, במחיר כזה אפשר (ורצוי) לבחור רכבים קצת יותר יחודיים ולא משהו שמזכיר מונית בין עירונית מנווונת עם מנוע בנזין.


×
×
  • תוכן חדש...