Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4146 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה מדבר על c class החדשה?

כי עיצוב הפנים שלה, כמו גם איכות החומרים וההרכבה והאבזור עולים פי כמה על הרכב שלך לדוגמה, ובכלל על רוב ככל המתחרות.

 

ולגבי המנוע, מי דיבר על הנאה מנהיגה? - לא זה מה שמחפשים במכונית סאלון. אבל לצורך העניין, הנתון פה הוא לא רחוק מזה של הלאון 1.8 למשל ( אבל עם אופי עדיף בהרבה) - שהיא, עם טיפה שיפורים, תרגיש ׳מפלצת ביצועים׳ לכל אדם שאינו חיית נהיגה.

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא, כתבתי על הדגם הקודם - הדגם הנוכחי מגיע (או שהגיע בהשקה ומאז שודרג) רק עם מנוע 1.8 טורבו.

 

אכן מנוע שהולם רכב עם תג מחיר כזה (ביננו - קשה לי להאמין שישנו מי מבין חברי הפורום שירכוש רכב כזה - לדמיין, לפנטז - למה לא, אבל כשתצבור את ההון הנדרש וכשתבוא לבדוק מה התמורה שמתקבלת בעבורו - הבחירה לא תהיה מרצדס).

פורסם

לא הבנתי כ"כ את דבריך.

 

אתה מתכוון שאף אחד לא ירכוש מרצדס E, או מרצדס C ?

 

-- כי אני לדוגמה, אם הייתי מחפש רכב בסגמנט, כנראה שהייתי בוחר ב-C.

עם זאת, הבעייה העיקרית של הרכב הזה היא שכבר בגרסאות הבסיס שלו הוא מתחיל לנשוק למכוניות מקטגוריה גבוהה יותר, כמו הב.מ.וו 5 - שבוודאי עדיפות עליו מרוב הבחינות.

פורסם

נראה שלא התנסחתי באופן ברור.

 

כתבתי שלדעתי יש הבדל בין לפנטז על רכישת רכב כזה, לבין ביצוע בפועל.

 

כשנצבר ההון והרכישה הופכת למעשית, פתאום הסוגיה של תמורה לכסף תצוץ במלוא עצמתה.

 

ואז גם - עיצוב הפנים של הדגם החדש יאבד מזוהרו אל מול העובדה שהרכב מונע במנוע שראוי יותר לסיאט מאשר למכונית כזו.

פורסם

 

ותסלח לי, הדעת לא סובלת שרכב עם תג מחיר כזה יצויד במנוע 2 ליטר ארבע צילינדרים טורבו, נכון שמי שרוצה תפאורה ממונעת של מרצדס יכול להסתפק במנוע הזה, אבל מי שחפץ בהנאה מנהיגה יעבור הלאה.

 

ה-520 זולה ממנה רק בכ-15K, וכשמדובר בסכומים כאלה זה הפרש זניח. וגם לה תג מחיר הזוי אם קונים רכב לפי סמ"ק לש"ח.

מדינת ישראל אחראית להסביר איך הפכו 40K יורו ל-400K ש"ח. מי שחכם יזמין ביבוא אישי.

פורסם (נערך)
נראה שלא התנסחתי באופן ברור.

 

כתבתי שלדעתי יש הבדל בין לפנטז על רכישת רכב כזה, לבין ביצוע בפועל.

 

כשנצבר ההון והרכישה הופכת למעשית, פתאום הסוגיה של תמורה לכסף תצוץ במלוא עצמתה.

 

ואז גם - עיצוב הפנים של הדגם החדש יאבד מזוהרו אל מול העובדה שהרכב מונע במנוע שראוי יותר לסיאט מאשר למכונית כזו.

 

אני ממש לא מסכים איתך. ויעידו כל ה-520-ים שנזרעו פתאום בכבישי ישראל.

לדעתי, רוב ככל רוכשי הרכבים האלה מחפשים בראש ובראשונה סמל סטטוס, לאחר מכן נוחות, לאחר מכן פיצ'רים מגניבים, ורק לאחר כל זה - ביצועים טובים (וגם פה - חלק גדול מהעניין הוא הרושם - לצורך העניין אני מוכן להתערב שלרבים מהם יספיק שיהיה כתוב 535 על הרכב כדי שיוכלו להתרברב בגרסה המדהימה שלהם, אבל בפועל הם בקושי ינצלו את היכולות האלו).

יותר מזה אגיד לך - להערכתי רובם הגדול אפילו לא טורח לנסות מדי פעם את מצב הספורט של המכונית, או את האפשרות להחליף הילוכים באופן ידני.

לצרכים שלהם - המכוניות הללו מושלמות.

עריכה אחרונה על ידי mogo
פורסם
היא גם לא אונייה, היא מפרשית קטנה עם סל קל בתוכה. היא עלתה כ-420K ובעיני היא מגלמת ערך של 280 במקסימום. אני יודע שזו חוות דעת מוזרה, אבל זה מה שליווה אותי - 420 ?! בכל מצב אחר 420 זה אחלה מספר, אבל 300 היה יכול להיות מעל ומעבר.

המספר הזה מוזר לי, אני לא לא יודע מה השתנה אך לפני 6 שנים מחירה של E350 אוונגרד היה רק כעשרה אחוזים יותר (אמנם מאובזרת בקמצנות אבל עדיין חיה גדולה וחזקה)

אחת הבעיות עם רכבי פרמיום זה שהעלות שלהם פשוט מטורפת. הדגמים שקרובים למחיר של רכב רגיל לא מרגישים מספיק פרמיום.
הפוך, רכב זה עם עלות פרמיום מטורפת מרגיש כרכב תת-פרמיום או רכב מנהלים איכותי. לא משהו ששוה להוציא עליו 400 אש"ח וצפונה (כל תוספת מתומחרת בנפרד...)

ומצד שני, לקחת רכב "עממי" בסופו של דבר והבאת אותו לקצה - למה? מה המטרה בזה? זה לא. סדרת ה E מסווגת כרכב יוקרה וסדרת ה C מסווגת כרכב עממי/משפחתי,

 

הדבר היחיד שבאמת גרם לי "לא לרצות" במרצדס הזו היא שכתבת שהיא מרגישה הרבה יותר קטנה ממה שהיא נראית בעוד מדובר ברכב משפחה גדול - כאן מרצדס ללא ספק חטאו במטרה.

 

כל השאר - רכב כבד עם מנוע שני ליטר טורבו גודש שמגיע לתאוצה של 0-100 ב8.5 שניות? - לטעמי זה נשמע פנטסטי. סליחה, מאזדה 6 2.5 ליטר שזולה בהרבה עושה את זה ב 7.5 - 7.9, אז מה כאן פאנטסטי?

[TABLE]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

tzvipper, בחייך.

מה אתה מצפה לקבל שאינך מקבל במרצדס? E200 זה דגם זול של הרכב. 400 אש"ח זה זול? לכן מבחינת ביצועים עוצרי נשימה, צריך להתקדם קצת במחיר (מעל כפליים מחיר לגירסא חזקה באמת). אתה מדבר על 800 אש"ח? מבחינת נוחות, זה הדבר העיקרי שמרצדס E אמורה לתת. מרשמים שלי המתלים שלה מעולים בW212, הנסיעה מאוד חלקה ושקטה. הרכב מיועד לנהגים רגועים וסולידיים שרוצים לנהוג רגוע בנינוחות. ולדעתי את זה הרכב מספק באופן מלא. למען האמת לא מכיר רכבים אחרים שנותנים מבחינה הזאת יותר בתג מחיר כזה. 0-100 עדיף פר תג מחיר מבחינתי זה לא יותר, מי שקונה את הרכב הזה בגירסא E200 לא רודף אחרי זה.

והסמל זה כמובן גם חשוב, אנשים משלמים פרמיות גבוהות מאוד עבור המותגים ולא רק ברכבים. ברכב הספציפי הזה אתה משלם המון ורק על הסמל.

פורסם (נערך)
ה-520 זולה ממנה רק בכ-15K, וכשמדובר בסכומים כאלה זה הפרש זניח. וגם לה תג מחיר הזוי אם קונים רכב לפי סמ"ק לש"ח.

 

השאלה היא לא מה ההפרש בין מחיר המחירון של המרצדס לשל הבימר, השאלה האמתית היא מה ההפרש על המחיר לסגירת עסקה בין שני אלה. כאן אציין שאין לי מושג מה יהיה ההפרש כי מעולם לא ניהלתי מו"מ על כלי הרכב האלה, אבל מהתרשמותי הכללית הבימר תהיה זולה בצורה משמעותית.

 

אני ממש לא מסכים איתך. ויעידו כל ה-520-ים שנזרעו פתאום בכבישי ישראל.

לדעתי, רוב ככל רוכשי הרכבים האלה מחפשים בראש ובראשונה סמל סטטוס, לאחר מכן נוחות, לאחר מכן פיצ'רים מגניבים, ורק לאחר כל זה - ביצועים טובים (וגם פה - חלק גדול מהעניין הוא הרושם - לצורך העניין אני מוכן להתערב שלרבים מהם יספיק שיהיה כתוב 535 על הרכב כדי שיוכלו להתרברב בגרסה המדהימה שלהם, אבל בפועל הם בקושי ינצלו את היכולות האלו).

יותר מזה אגיד לך - להערכתי רובם הגדול אפילו לא טורח לנסות מדי פעם את מצב הספורט של המכונית, או את האפשרות להחליף הילוכים באופן ידני.

לצרכים שלהם - המכוניות הללו מושלמות.

 

תתפלא - אבל אני מסכים לגמרי עם הפוסט שכתבת, בהחלט ישנם אנשים שרוכשים תפאורה ממונעת של מרצדס או בימר וחושבים שקרעו את העולם ושאיש איננו מבחין בכך.

 

יש לי חבר עו"ד שמילא כבר טופס הזמנה ל- 320 חדשה ואז עשה סיבוב פרסה ורכש באותו המחיר מרצדס C180 בת שנה עם 18,000 ק"מ על השעון "חדשה" לדבריו.

את ההסבר לעסקה - הגרועה לטעמי - הוא נימק במקדם "השופוני" של הרכב.

 

 

מאידך, כאן בפורום חובבי רכב הייתי מצפה להתייחסות אחרת אל העניין מתוך הערכה שהחברים כאן יודעים להעריך את ההבדל שבין מכונית שמאיצה ל- 100 קמ"ש ב- 8.5 שניות שזה לכל היותר נחמד, לבין מכונית שמאיצה במהירות שמתאימה לכסף שעלתה ולסמל שמתנוסס על חזיתה.

על הדרך גם מעט עיצוב פנים, אבזור מתאים והתנהגות כביש בהחלט היו משכנעים אותי שזו הכלה המתאימה.

עריכה אחרונה על ידי dorki
פורסם

MOGO - אני לא יודע לומר, לא נהגתי בב.מ.וו. הזו.

 

LANOSFORCE - " הבאת אותו לקצה - למה? מה המטרה בזה?" - זה סוג מחלת ההגה שסבלתי ממנה מהילדות, להביא רכבים לקצה, לעוף איתם לשוליים ולא להיהרג, בפוקס. בכל הזדמנות שהייתה לי ועל כל כלי רכב שהוא נהניתי לנהוג ולדחוף אותו לפי יכלתו ויכלתי, זה יכל להיות פיאט 124 או אופל אסקונה או פז'ו 405 בימי התיכון, טנדרון C15 או רנו 5 בצבא וכד', לא היה אכפת לי, בוא ננסה להעמיד רנו אקספרס על שני גלגלים וכד'. אחרי הצבא היה לי הסדר עם הנהג שהיה מסיע אותי לעבודה [חברת תעופה] שאני נוהג לו על הרכב [סוואנה 6.5 TD], הייתה לי דודה עם סופר לנסר שהייתי מסיע לאירועים, כאלה, רק לנהוג [וזה כשכבר כמה שנים היה לי רכב משלי ותוך כדי טחנתי גם את של ההורים]. זה התמתן עם השנים, ועברו כבר יותר משלוש תקופות התיישנות על רוב הדברים, ואפילו התחלתי לדלג על הזדמנויות לנהוג [!!!]. כשצצה המרצדס הזו חשבתי שאני עדיין צעיר ונלהב וכהרגלי נהגתי בה כמו במשחק טלוויזיה, פול גז. מצאתי שהרגשתי כמו גניקולוג עייף, וזה לא בעיקר בגלל הרכב, בבסיס הדברים, אלא אשכרה התבגרתי. הבנתי את זה כשתכננתי לעשות איתו את "ה-כביש שלי" וכשהגיע הזמן בערב זה כבר לא עניין אותי וויתרתי. פעם השאלה שלך הייתה מצחיקה אותי והייתי חושב שאתה לא מבין במחלת הגה, היום אני מזדהה איתה, אין לי תשובה אבל רק לאחרונה נהיה קל לי להבין איך צעירים מתים, וזה הגיע שני עשורים אחרי שהייתי בוחן ת"ד, פגשתי גופות בכביש ובחדרי מתים, הצגתי תיקי קטלניות בבימ"ש ובכלל לא הפנמתי שגם לי זה יכול לקרות. פעם, מחשבה על " נסיעת מבחן בביואיק לה קרוס? " הייתה כייפית [לחוזיז אוניות !] היום לעת זיקנה אני חושב, חבל על הצמיגים, חבל על הגיר, זה בטח אוטו נחמד.

 

TZVIPPER ו- DORKI - וכל מי שהביע דעה, למרות שרוב הדעות והטענות שהבעתם מנוגדות, כולכם 'צודקים' לא מעט וקל לי להבין את שתי התפיסות, הבעד והנגד חיים כאן יחד. יש מי שימצאו את מבוקשם ברכב הזה ויש מי שיתאכזבו. איך לומר בלי להשמע מוזר ובכל זאת להשתמש באמירות ריקות, זה לא רכב למי ש"מבין במכוניות", לא רכב למי ש"בא לנהוג", אבל גם המבינים שמחפשים נהיגה יכלו קצת לחיות איתו, מעין הונדה אקורד מבית מרצדס. אם אבא שלי היה עושה בו סיבוב הוא בטח היה אומר אחרי זה לפחות שלוש פעמים בכל שעה "שמע, חביבי ! זה לא צחוק !!!" וגם "אמא שלך השמנה לא הייתה נכנסת בכסא והייתה ממלאת לי את הבגאז' עם השטויות שלה".

 

אחדד שהנתון הרשמי למאה הוא 7.9 שעיגלתי ל-8 למען הנוחות, אבל נא לא להמשיך ולעגל ל-8.5.

The first one to get angry loses

פורסם

tzvipper, בחייך.

 

מישהו חכם פעם אמר שהכל יחסי. ;)

עבור קטגוריה הזאת 400K בארץ זה זול.

אף אחד לא משווה מרצדס עם אלטו.

חוץ מזה, לפי הטענה שלך: "ברכב הספציפי הזה אתה משלם המון ורק על הסמל", אני חושב שזה לא נכון. 0-100 זה לא הכל בחיים.

איזה רכב אחר נותן נסיעה ברמה כזאת ועולה פחות? רמה, מבחינתי זה בידוד, חלקות נסיעה, מתלים, נוחות.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
חוץ מזה, לפי הטענה שלך: "ברכב הספציפי הזה אתה משלם המון ורק על הסמל", אני חושב שזה לא נכון. 0-100 זה לא הכל בחיים.

איזה רכב אחר נותן נסיעה ברמה כזאת ועולה פחות? רמה, מבחינתי זה בידוד, חלקות נסיעה, מתלים, נוחות.

 

צבי, ה- IS הישנה שלי (2007) עברה אל אחי והחליפה אצלו מרצדס C240 משנת 2005.

 

הוא תמיד נהג להגיד לי שאני סתם מזלזל במרצדס בוא ותשמע אותו עכשיו, לשיטתו ה- IS מתעלה על ה- C בכל מובן.

 

 

אז נכון, אלה מכוניות אחרות משנתונים אחרים, אבל ה- DNA של היצרן לא השתנה.

פורסם

בדרך כלל במבחני רכב שאני קורא הלקסוס זוכה לפחות נקודות מהמתחרות הגרמניות. יחד עם זאת מחיר הלקסוס IS קרוב למחיר המרצדס וזה אותה קטגוריה. פה אנחנו בכלל מדברים על מרצדס E.

אם אתה אומר שDNA של היצרן לא השתנה, אז זה חדשות מעולות לכל חובבי המרצדס בינהם אני נמצא. אם היה לי את הכסף, בשמחה רבה הייתי קונה C קלאס חדשה עם מנוע דיזל או אם היה לי עוד יותר כסף הייתי רוכש את הE דיזל חדשה שמבחינתי היא הרכב האולטימטיבי. כל אחד והעדפות שלו, יש כאלה שבשבילם הנעה מנהיגה זה לטחון את המנוע ולשרוף צמיגים ויש כאלה שבשבילם זה שקט וחלקות. לא נהגתי בלקסוס, אז אני לא יודע איך זה, אבל למרצדס יש את הנסיעה המיוחדת שאני אישית מאוד אוהב. אני לא טוהב את האקסטרים בנהיגה, אבל אני מאוד אוהב את ההיגוי של הנעה אחורית והאחיזה של מרצדס.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אחדד שהנתון הרשמי למאה הוא 7.9 שעיגלתי ל-8 למען הנוחות, אבל נא לא להמשיך ולעגל ל-8.5.

 

זה כבר נתון ממש-ממש טוב למרבית האנשים, ובהינתן הנתון הזה, לדעתי דווקא מי שקונה את הגרסאות היקרות יותר של המרצדס הזו - הוא המוזר.

-- כי בשביל לנסוע בנינוחות ובמהירות, המנוע הזה מספק ויותר; ובשביל להתגרזן - גם גרסת ה-350 לא באמת מתאימה.

פורסם

על אילו התגרזנויות אתם מדברים ?

סדרת E של מרצדס היתה מאז סוף שנות ה 60' מכונית הלחם והחמאה של מרצדס, מה שאומר שקהל היעד שלה כולל לרוב אנשים מבוגרים ומיושבים, שניהוג המכונית על הקצה מעניין להם את הקצה, אבל ממש.

בניגוד ל C הקודמת שאמנם נהנתה מניהוג מעולה אך סבלה מנוחות נסיעה עירונית נמוכה יחסית, ה E מכונית נוחה ונינוחה מאד, כיאה למכונית כבדה וכבודה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)


×
×
  • תוכן חדש...