Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיפול ראשון - פיאט פונטו איבו טורבו + טיימינג (?)


mightybear
שימו לב! השרשור הזה בן 3382 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

שבוע שעבר רכשתי פיאט פונטו איבו מוליטאייר טורבו 2011.

הרכב עשה 52 אלף קילומטר. הבנתי שלרכבים מסוג זה מומלץ לעשות טיפול גדול כל 15 אלף, ולא כל 30 כמו הוראות היצרן.

לצערי הרב, הבעלים הקודם של הרכב לא שמע על המלצה זו - ועשה טיפול גדול ב-30 אלף, לפני 22 אלף קילומטר.

ברצוני לעשות לרכב יישור קו לאחר קנייה + טיפול. בנוסף, הרכב כבר 4 שנים על הכביש, ולפי הבנתי משרשור זה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?548777-%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%9C-30-%D7%90%D7%9C%D7%A3-%D7%98%D7%99%D7%99%D7%9E%D7%99%D7%A0%D7%92-%D7%9C%D7%A4%D7%99%D7%90%D7%98-%D7%A4%D7%95%D7%A0%D7%98%D7%95-%D7%90%D7%99%D7%91%D7%95-%D7%94%D7%90%D7%9D-%D7%90%D7%A4%D7%A9%D7%A8-%D7%9C%D7%95%D7%95%D7%AA%D7%A8-%D7%A2%D7%9C-%D7%9E%D7%95%D7%A1%D7%9A-%D7%9E%D7%A8%D7%9B%D7%96%D7%99

 

הגיע הזמן להחליף את רצועת התזמון. הייתי במוסך שמשון ביהוד שהמליצו לי עליו בחום, אך לצערי הוא לא מטפל ברכבים מסוג זה, אלא רק במוסך המרכזי פיאט ראשון. לפני קניית הרכב בדקתי אותו במוסך 'אוטו איטליה' בפתח תקווה שהתרשמתי מהם מאוד.

שאלתי היא - היכן מומלץ לטפל ברכב בטיפול הנ"ל - האם במוסך המרכזי בראשון - או במוסך בפתח תקווה?

 

אודה לכל תגובה והמלצה,

היום: Fiat Bravo Tjet

בעבר: Ford Focus Mk3 2.0 Titanium, BMW Z4 E85 3.0, BMW 118i F20
בעבר הרחוק: האיטלקיה האדומה - Fiat Punto Evo MultiAir Turbo 135 HP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעלי פיאט ממליצים גם על מוסך פיאטון בת"א.

 

[ATTACH=CONFIG]410908[/ATTACH]

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על ההמלצה!

דיברתי עם שלמה, בעל המוסך, והוא טען שגם לרכבים מסוג זה לא נדרש טיפול כל 15 אלף (כפי שנטען במוסך מורשה יבואן שמשון) אלא כפי המלצת היצרן - כל 30 אלף. האם מישהו יכול לחוות דעתו בנושא?

היום: Fiat Bravo Tjet

בעבר: Ford Focus Mk3 2.0 Titanium, BMW Z4 E85 3.0, BMW 118i F20
בעבר הרחוק: האיטלקיה האדומה - Fiat Punto Evo MultiAir Turbo 135 HP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון קטן:

עשיתי טיפול היום אצל מוסך פיאטון בתל אביב. מאוד התרשמתי לטובה מהמוסך, רמת המקצועיות ורמת האדיבות והשירות של בעל המוסך, שלמה, גבוה ביותר - ממליץ. הטיפול כלל: החלפת שמן מנוע AGIP 5w40 AC3, מסנן שמן ovar N.B ומסנן אוויר A-Mito. בטיפול הגדול (60 אלף) אני אדרש כנראה להחליף פלאגים + דיסקיות בלם בגלגלים האחוריים.

היום: Fiat Bravo Tjet

בעבר: Ford Focus Mk3 2.0 Titanium, BMW Z4 E85 3.0, BMW 118i F20
בעבר הרחוק: האיטלקיה האדומה - Fiat Punto Evo MultiAir Turbo 135 HP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אישית ממליץ לעשות טיפול כל 15K של החלפת שמנים וכל 30 טיפול גדול.

אגב זו גם ההמלצה שקיבלתי ממוסך מורשה שמשון ביהוד, שמתמחה בפיאט.

גם אני רכשתי את הרכב שלא בוצע בו החלפת הטיימינג, מומלץ כל 4-5 שנים או כל 90 ק"מ לפי היצרן בכלל ממליץ על כל 120, אני אישית החלפתי אותה ב 68K (קניתי 65) בשביל הלב השקט. לדעתי כדאי ועדיף כי אם הרכב הולך להיות אצלך בשנתיים שלוש הקרובות אתה גם ככה תצטרך לבצע זאת.

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלפת שמנים כל שנה או K15, מה שמגיע קודם. פרסמתי זאת כבר קודם, הנה תמונות מנוע של אלפא 159 שטופל לפי הוראות יצרן:

http://iaroc.org.il/area51/viewtopic.php?f=4&t=8257#p93421

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלפת שמנים כל שנה או K15, מה שמגיע קודם. פרסמתי זאת כבר קודם, הנה תמונות מנוע של אלפא 159 שטופל לפי הוראות יצרן:

http://iaroc.org.il/area51/viewtopic.php?f=4&t=8257#p93421

 

תודה רבה על ההפנייה לשרשור! וואו, בהחלט נראה כמו משהו שאני צריך לשים לב אליו. אני ממש שמח שעשיתי את טיפול השמנים ומסנן האוויר היום - זה יתן לי שקט נפשי עד הטיפול הגדול של ה-60K. בטיפול הזה אני מתעתד להחליף גם את רצועת הטיימינג, כי לפי מיטב הבנתי, ברגע שיש כשל בשרשרת הזאת - המנוע כולו יכול לההרס. רק חבל שקודמי ברכב לא הגדיל ראש לעשות כך... מקווה שהרכב יהיה 'סלחן' בנושא :)

היום: Fiat Bravo Tjet

בעבר: Ford Focus Mk3 2.0 Titanium, BMW Z4 E85 3.0, BMW 118i F20
בעבר הרחוק: האיטלקיה האדומה - Fiat Punto Evo MultiAir Turbo 135 HP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני רכשתי רכב שהבעלים טיפל בו לפי הוראות יצרן (אלפא ג'ולייטה). הרכב נרכש עם 53K ק"מ והבעלים ביצע טיפול אחד בכל התקופה ב 30K ק"מ. אני עושה החלפה כפולה של שמן מנוע ומסנן שמן. כאשר רכשתי את הרכב ביצעתי החלפת שמן ומסנן ואחרי 5K ק"מ אני מבצע החלפה נוספת (יום שישי הקרוב).

מציע לך לקרוא בספר הרכב אלו טיפולים צריך לעשות מתי. מצורף קובץ הטיפולים בג'ולייטה לדוגמה.

1.JPG

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3382 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...