Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4186 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא דאגתי ולו לרגע. אם תקרא את ההודעה שלי שוב אולי תבין שגם לא הפנתי אצבע מאשימה כלפי אף אחד מהמעורבים.

העיקר שכולם בריאים, שלמים וילמדו את הלקח לעתיד- בין אם תמימים, אשמים, או סתם גולשים בפורום. מעבר לזה הכל פח...

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אוראל, תכלס אין קשר בין התגובה שלך לברכה לבין מה שהוא כתב =)

מקווה שידידינו בסדר, לא נראית תאונה קשה, ונראה שהמיני ניצחה פה ניצחון 'מוחץ'.

 

בכל מקרה, אין מה לקחת אישי - מישהו פה ככה"נ עבר באדום, או חתך נתיבים - אולי המצלמה תהיה לעזר במקרה הזה.

בכל אופן, בסוף משלמים השתתפות עצמית ומתחדשים במשהו יותר מעניין.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
המיני הזאת (אחת ויחידה בארצנו) שייכת לחבר - הוא יצא בשלום וטוב שכך. אני רק לא מבין את הטעם בלפרסם את התמונות הללו - מיותר לחלוטין.

+1

בהתחלה קלטתי רק את תחילת המשפט "עיצוב מחדש של מיני" וכשנכנסתי לקישור לא הבנתי מה הציניות על תאונה כזאת, גם אם פורסם היה צריך לציין "תאונה" ולא עיצוב מחדש.

שמח לשמוע שאין נפגעים בנפש, רכוש שילך לכפרות.

 

כל טוב...

פורסם

מקווה שלא היו ילדים מאחור במזדה, עת התאונה. לא מבין את הבטחון שדווקא נהג המיני לא ביצע עבירה או התרשל, נראה לי שאת זה יודעים רק שני הנהגים, והאשם - יהיה מי שיהיה - הרי יכחיש... אם היתה מצלמה יכול באמת לעזור.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

מה זה "אשם"? זה 100% או אפס? זה לא יכול להתחלק בין שני הצדדים?

 

בשנים האחרונות, היחס לנהג ה"נפגע" בהתנגשויות רמזור אדום השתנה ולא אחת מייחסים לו רשלנות תורמת לגרימת ההתנגשות, גם מבחינה אקוטארית (ביטוחית), ובצדק!

 

זה לא קשה לראות שנהג עומד להתפרץ לצומת. הוא לא נעמד בקו העצירה ואז מאיץ, אלא הוא מגיע במהירות ואני מאט כנדרש (מסיבות שונות ומשונות) ולכן לא עוצר. אם תחפש אותו - תמצא!

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
מאור היקר, אל תדאג - מבטיח לך שנהג המיני לא אשם, בטח לא עבר באדום.

 

ולגבי הרכב עצמו, אכן כן, אחד ויחיד - זאת המיני קופה Works היחידה בארצנו.

 

לשעבר..

בגלל הדרישה לניאונים, נראה לי שזה יותר מתאים לאתר www.arsforum.co.il/vb

פורסם

חן, אני לא מבין את ההתחכמות. מיותרת לטעמי. אשם תורם אני מכיר, וגם אקטואריה. (מניח שלזה התכוונת, אפילו שזה לא ממש הנושא)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
מאור היקר, אל תדאג - מבטיח לך שנהג המיני לא אשם, בטח לא עבר באדום.

 

 

לא ידעתי שאלוהים בכבודו ובעצמו פתח יוזר בקארזפורום ויש לו חבר עם מיני.

 

זה שהנהג (שמוכר לרוב האנשים פה גם אם הם לא מכנים אותו חבר) הוא חבר/מרכ/שכן/אח לא הופך אותו אוטומטית לזכאי. גם הנהגים הכי מיומנים טועים לפעמים אז חכה בסבלנות לתוצאות החקירה לפני שאתה יוצא בהצהרות כל כך חד משמעיות. אם תסתכל טוב בתמונות תראה גם שלא מדובר בתאונת חזית צד (תסתכל על מיקום הגלגל האחורי שמאלי של המאזדה) אלא תאונה בזוית די קרובה לחזית אחור כך שסביר להניח (ואני מדגיש סביר להניח. אני לא קובע שזה מה שהיה כי אני לא רואה נסתרות וכדור הבדולח שלי בדיוק במוסך) שהחבר או שיכול היה להקטין את הנזק או שלא לקח את מקדמי הביטחון הנדרשים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

כשלמדתי אנגלית בבית הספר היסודי, המורה לימדה אותנו סיפור בשם Mister know all.

או שזאת היתה נבואה שהגשימה את עצמה או שיש בשרשור הזה לפחות מגיב אחד שהושפע קשות מנשוא העלילה.

 

מת על טיפוסים כאלה. ידם בכל ויד כל בם. הם מרכז הגלקסיה, הירח והכוכבים סובבים סביבם והשמש זורחת מעכוזם.

כמה חבל רק שאין שום מסנן בין עולם הפנטזיות וההזיות שלהם לבין מקלדת המחשב שבאמצעותה הם מזהמים את האתר הזה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
הנזק שנגרם למאזדה מאחור, רק מוכיח (שוב) עד כמה יצרני הרכב לא משקיעים בבטיחות אם לא בודקים אותם על זה.

 

טעות חביבי.

הנזק למאזדה נראה לך את פעולת האזורים סופגי קריסה

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם (נערך)
הנזק שנגרם למאזדה מאחור, רק מוכיח (שוב) עד כמה יצרני הרכב לא משקיעים בבטיחות אם לא בודקים אותם על זה.

 

זו הבעיה הגדולה, המכוניות החדשות מותאמות למבחן ריסוק ספציפי מאוד. היה לא מזמן מחקר בארה"ב שבו שינו את שטח הפגיעה בריסוק הפרונטאלי ל10% (במקום החלוקה של 60/40 של המבחן האירופאי) והתוצאות היו מפחידות.

 

מת על טיפוסים כאלה. ידם בכל ויד כל בם. הם מרכז הגלקסיה, הירח והכוכבים סובבים סביבם והשמש זורחת מעכוזם.

כמה חבל רק שאין שום מסנן בין עולם הפנטזיות וההזיות שלהם לבין מקלדת המחשב שבאמצעותה הם מזהמים את האתר הזה.

 

כמה צחקתי :lol:

עריכה אחרונה על ידי iluxxxa
פורסם
כשלמדתי אנגלית בבית הספר היסודי, המורה לימדה אותנו סיפור בשם Mister know all.

או שזאת היתה נבואה שהגשימה את עצמה או שיש בשרשור הזה לפחות מגיב אחד שהושפע קשות מנשוא העלילה.

 

מת על טיפוסים כאלה. ידם בכל ויד כל בם. הם מרכז הגלקסיה, הירח והכוכבים סובבים סביבם והשמש זורחת מעכוזם.

כמה חבל רק שאין שום מסנן בין עולם הפנטזיות וההזיות שלהם לבין מקלדת המחשב שבאמצעותה הם מזהמים את האתר הזה.

 

1+

 

אם רק אנשים היו עושים מאמץ קטן לדמיין כאילו הם עומדים מול מישהו שהשתתף בתאונה, ואז שוקלים מה כן ומה לא להגיד.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.

×
×
  • תוכן חדש...