Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4194 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני פותח את האשכול הזה על מנת שנוכל לבדוק מהי התחנה הזולה ביותר במחירים לליטר בנזין או סולר,

 

תדלקתי היום לאחר הורדת המחירים,

 

סונול, אריאל:

6.27 ש"ח לליטר 95 בנזין

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם

יש אתר "ייעודי" לדברים האלו - http://fulltank.co.il/

מה זה יתן שתמנה פה איפה כל אחד תדלק ובכמה.

אתה גר באריאל, ישראל ישראלי גר באילת, וישראלה ישראלי (אין קשר משפחתי) גרה בקריית שמונה.

עוד חודש המחיר ישתנה וכבר לא יהיה רלוונטי.

פורסם

תדלקתי את הרכב הישן שלי פה ושם ביעד עד שבלינק שתום העלה ראיתי שתפסו אותם על דלק מהול, מאז אני לא מתדלק בתחנות קבועות ומנסה רק בחברות הגדולות(למרות שזה גם לא מבטיח כלום אבל מרגיש פסיכולוגית בטוח יותר).

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם (נערך)
אני פותח את האשכול הזה על מנת שנוכל לבדוק מהי התחנה הזולה ביותר במחירים לליטר בנזין או סולר,

 

תדלקתי היום לאחר הורדת המחירים,

 

סונול, אריאל:

6.27 ש"ח לליטר 95 בנזין

 

מה זול בזה ?

זה המחיר לאחר העדכון, זאת ספציפית תחנה ללא הנחה בכלל.

יש תחנות שאפילו ירדו מתחת ל 6 שקל לליטר.

 

http://www.fulltank.co.il/ShowFuelStationDetails.asp?id=61791543

בקשה סונול הטכני בחיפה, במזומן 5.85 לליטר בנזין (גם באשראי).

http://www.fulltank.co.il/ShowFuelStationDetails.asp?id=61791401

סד"ש עפולה, 5.96 לליטר בנזין 95 (5.89 למזומן).

http://www.fulltank.co.il/ShowFuelStationDetails.asp?id=61791312

תפוז עפולה, 5.96 לליטר בנזין 95.

עריכה אחרונה על ידי IdoCuper
פורסם
אני פותח את האשכול הזה על מנת שנוכל לבדוק מהי התחנה הזולה ביותר במחירים לליטר בנזין או סולר,

 

תדלקתי היום לאחר הורדת המחירים,

 

סונול, אריאל:

6.27 ש"ח לליטר 95 בנזין

 

תדלקת היום אחרי הורדת המחירים וזה המחיר ששילמת?

זה אומר שלא קיבלת אפילו אגורה של הנחה ולקחו ממך את המחיר המלא המותר.

רק שתהיה לך השוואה, בדיזול בצ'ק פוסט משלמים על ליטר בנזין 5.80 ש"ח למשלמים במזומן.

 

בטן ליד דיזול בצ'ק פוסט תשלם 6.00 ש"ח לליטר. טן בקריות - 5.97 ש"ח.

פורסם

אני יודע שאין להם תפוצה רחבה כמו לכל היתר אבל אני מתדלק במיטב במזומן יוצא לי הכי זול עד כה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4194 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...