Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7869 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לעשות החלקה של הסמלים המגב והכפתור של הפתיחת תא המטען מאחורה..

האם צריכה להיות עם זה בעיה מפחינת חוק..? חייב שיהיה מגב מאחורה לפי החוק היבש?

האם כל פחח יכול לעשות את העבודה?

כמה בערך זה אמור לעלות?

 

הנה תמונה שערכתי בפוטופוש אחת תמונה רגילה ותמונה אחרי ההחלקה.

tais.jpg

Picture 003.jpg

פורסם

תחנה את הרכב בתחנת הרכבת של לוד , אני מבטיח לך שלא ישארו לך סמלים, ווישרים וכו'...



ברצינות..

למה לך?

כשאני מחפש רכב, אני מחפש רכב עם ווישר מאחורה (כזה אני), ונראה לי מוזר שאתה רוצה להוריד אותו...

 

לעניין, כל פחח יוכל לעשות לך את העבודה, אבל, דאג לעשות את העבודה בצורה הפיכה, כי כשתרצה למכור, לא כולם ירצו אוטו שלא ניפתח לו הבאגאז'...

 

גילי

 

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

תחנה את הרכב בתחנת הרכבת של לוד , אני מבטיח לך שלא ישארו לך סמלים, ווישרים וכו'...



 

ברצינות..

למה לך?

כשאני מחפש רכב, אני מחפש רכב עם ווישר מאחורה (כזה אני), ונראה לי מוזר שאתה רוצה להוריד אותו...

 

לעניין, כל פחח יוכל לעשות לך את העבודה, אבל, דאג לעשות את העבודה בצורה הפיכה, כי כשתרצה למכור, לא כולם ירצו אוטו שלא ניפתח לו הבאגאז'...

 

גילי

 

 

לפי החוק לא נראה לי שאפשר, אבל זה יוריד מערך הרכב התעסקות בפח.

וגם השומרים קניון יתעצבנו "בלאט, איפה פותחים בג'אז אתה?":-)

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

לדעתי זה יהיה יפה והכל... אבל באמת ללא וישר אחורי באוטו עם תחת כזה... זה יכול להיות בעיה בחורף במיוחד..

בנוסף לכך, כמו שאמרו לפניי... הערך של האוטו...

 

תבדוק כמה זה עולה לך .. ואם שווה לך להתעסק עם זה...

בהצלחה...

פורסם

האמת חשבתי לעשות כזה דבר למגאן שלי, זה מאד נפוץ בחו"ל, יותר יפה ולא נראה ערבי, אישית אני לא עושה את זה בגלל בעיית תקציב, וגם בגלל שאני יודע שהרב קונים פוטנציאלים בעתיד לא יראו זאת בעין יפה, אחרי הכל צריך לשמור על מקוריות, ולא צריך להפחיד אנשים בכך שאתה כביכול משפר את האוטו- ובדר"כ זה בא בקונוטציה לקורע את האוטו (ודר"כ השלט "טייס חדש" די מוסיף לעניין הקריעה :) )... חוץ מזה לא הבנתי גם אז איפה תהיה הפתחיה לתא מטען??

אם למישהו יש הסברים מה עושים בעניין התא מטען, או בכלל איך מבוצעת ההחלקה- אולי פיבר, שיגיד- אבל לא משהו מתוחכם מדי, הרי עם כסף אפשר לעשות הכל, העניין הוא תחכום מינימלי וזול, שאולי אתם באמת מכירים ולא משערים..

הנה תמונות, גם לפני וגם אחרי: http://www.cardomain.com/memberpage/548936/2

 

הדבר הכי חכם שחשבתי לעשות- זה פשוט להזמין איך שהוא את כל הבגאז' מחו"ל וגג לצבוע פה, ככה גם תמיד יש לך את המקורי למכירה.

פורסם

לפי דעתי זה יראה מאוד יפה ואם בעתיד היכול להיות מאוד רחוק הוא ירצה למכור יכול להיות שהוא ימכור למישהוא עם ראש צעיר שדווקא כן יתלהב מהרעיון.

 

אני חושב שפחח יוכל לעשות את העבודה וזה לא יעלה בכלל הרבה כסף.

 

אפשר עוד רעיון לשים איזה מדבקה יפה כזאת מאחורה שתשתלב על הכפתור בצורה כלשהיא פתרון זול והכי קל.

פורסם

לגבי הפתיחה של הבגאז' חשבתי לעשות כפתור איפשהו מתחת לדשבורד

ולעשות קומבינה לשים קפיץ על הטלסקופים שמחזיקים את הדלת הבגאז' והם ידחפו אותה החוצה בעת לחיצה..

או משהו בסיגנון

פורסם

ובכן פגשתי מישהו שעשה דבר דומה רק ב205 גיטיאיי כולל הכפתור של הפתיחה של הבגאז

הפחח סידר לו פתיחה לבגאז דרך השלט של האזעקה. אפשר לראות את האוטו במפגשים. הוא שייך לבחור בשם קוסטה.

תשאלו אותו כמה עלה לו, אני לא מהמר שהרבה.

פורסם

לגבי הפתיחה של הבגאז', אפשר פשוט לפתוח רק ע"י הידית ש(לפחות אצלי)בין מושב הנהג לדלת. לא צריך יותר מזה, אם רוצים לפתוח את תא המטען אז מקסימום ע"י הידית הזו...לא אמורה להיות בעיה.

 

אם אין לך בעיה (כספית) שהבגאז' יפתח ע"י השלט, למה לא.

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
לגבי הפתיחה של הבגאז', אפשר פשוט לפתוח רק ע"י הידית ש(לפחות אצלי)בין מושב הנהג לדלת. לא צריך יותר מזה, אם רוצים לפתוח את תא המטען אז מקסימום ע"י הידית הזו...לא אמורה להיות בעיה.

 

אם אין לך בעיה (כספית) שהבגאז' יפתח ע"י השלט, למה לא.

 

 

יוסי.

יוסי, לא בכל רכב ניתן לפתוח את הבגאז דרך הידית שבתוך הרכב כי לא בכל רכב יש את הידית הזאת, אני לא יודע איך זה בטויוטה יאריס, אבל ייתכן שהבגאז נפתח על ידי לחיצה על המנעול בדלת הבגאז עצמה, כמו בחלק נכבד מהרכבים החדשים יותר.

הייתכן?!?!. אז נוצרת בעייה אשר נפתרת לרוב על ידי אי החלקת הכפתור, או כמו שאמרתי על ידי העברת אופצית פתיחת הדלת בשלט האזעקה.

פורסם

מה זה משנה , גם ככה ליאריס יש בגאז' שאפשר להכניס בו אולי לפטופ וגם זה רק אם הוא עומד .



והייתה לנו יאריס לא מזמן .

נסענו לצפון ואתם בטח חושבים שהשתמשנו בבגאז' למזוודות:smile:

ים long time no

פורסם

טוב אני עשיתי את זה אצלי, אז אין חכם כבעל ניסיון וכה זה הולך:

 

למעשה רכב עם דלת אחורית מחייב וישר..ולכן יש אותו...אבל לא יבדקו לך את זה בחיים

אצל הפחח תידאג שהוא יסגור הכל ויצבע

 

את השאר אתה צריך קצת ידיים והרבה ראש או כסף שמישו כזה יעשה את זה בישבילך.

 

את פתיחת הבאגז עושים עם מנעול של נעילה מרכזית, מחברים אותו מיבפנים הדלת של הבאגז והוא פותח את המנעול

מאחר ומנעול הוא דו שלבי יש לחתוך את השמן השניה במנעול

למנעול החשמלי את המריץ מתג עם חוט חשמל לקדמת הרכב וברגע שתפעיל משם הבאגז ישתחרר ולא יעלה אבל עם 2 אצבעות כל שמור יוכל ליפתוח אותו

 

אצלי גם היית יצריך להעביר את המיספר אל מיתחת לטמבון ולהוריד אליו תאורה וליסגור את החורים בטמבון.

 

ככה זה ניראה בסוף..תשווה את זה לסטנדרטי ב GSI ותיראה איזה הבדל, קשה אבל שווה את העבודה

http://www.pbase.com/the1/image/22257135

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
טוב אני עשיתי את זה אצלי, אז אין חכם כבעל ניסיון וכה זה הולך:

 

למעשה רכב עם דלת אחורית מחייב וישר..ולכן יש אותו...אבל לא יבדקו לך את זה בחיים

אצל הפחח תידאג שהוא יסגור הכל ויצבע

 

את השאר אתה צריך קצת ידיים והרבה ראש או כסף שמישו כזה יעשה את זה בישבילך.

 

את פתיחת הבאגז עושים עם מנעול של נעילה מרכזית, מחברים אותו מיבפנים הדלת של הבאגז והוא פותח את המנעול

מאחר ומנעול הוא דו שלבי יש לחתוך את השמן השניה במנעול

למנעול החשמלי את המריץ מתג עם חוט חשמל לקדמת הרכב וברגע שתפעיל משם הבאגז ישתחרר ולא יעלה אבל עם 2 אצבעות כל שמור יוכל ליפתוח אותו

 

אצלי גם היית יצריך להעביר את המיספר אל מיתחת לטמבון ולהוריד אליו תאורה וליסגור את החורים בטמבון.

 

ככה זה ניראה בסוף..תשווה את זה לסטנדרטי ב GSI ותיראה איזה הבדל, קשה אבל שווה את העבודה

http://www.pbase.com/the1/image/22257135

 

לא בודקים ווישרים בטסט? :roll:

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
טוב אני עשיתי את זה אצלי, אז אין חכם כבעל ניסיון וכה זה הולך:

 

למעשה רכב עם דלת אחורית מחייב וישר..ולכן יש אותו...אבל לא יבדקו לך את זה בחיים

אצל הפחח תידאג שהוא יסגור הכל ויצבע

 

את השאר אתה צריך קצת ידיים והרבה ראש או כסף שמישו כזה יעשה את זה בישבילך.

 

את פתיחת הבאגז עושים עם מנעול של נעילה מרכזית, מחברים אותו מיבפנים הדלת של הבאגז והוא פותח את המנעול

מאחר ומנעול הוא דו שלבי יש לחתוך את השמן השניה במנעול

למנעול החשמלי את המריץ מתג עם חוט חשמל לקדמת הרכב וברגע שתפעיל משם הבאגז ישתחרר ולא יעלה אבל עם 2 אצבעות כל שמור יוכל ליפתוח אותו

 

אצלי גם היית יצריך להעביר את המיספר אל מיתחת לטמבון ולהוריד אליו תאורה וליסגור את החורים בטמבון.

 

ככה זה ניראה בסוף..תשווה את זה לסטנדרטי ב GSI ותיראה איזה הבדל, קשה אבל שווה את העבודה

http://www.pbase.com/

the1/image/22257135

 

כמה עלה לך בערך כל הסיפור הזה?

יצא לך ממש יפה

:mm_yeah:

פורסם
בטמבון.

 

ככה זה ניראה בסוף..תשווה את זה לסטנדרטי ב GSI ותיראה איזה הבדל, קשה אבל שווה את העבודה

http://www.pbase.com/the1/image/22257135

וואי... איזה רכב יפה היה לך! :-P אני זוכר שראיתי אותו לפני איזה 5 שנים חונה בגני התערוכה. מעניין מה עלה בגורלו. :roll:

×
×
  • תוכן חדש...