Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4228 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

בשבוע שעבר בורכתי במכה בטמבון האחורי שמסתבר ששברה את התפס השמאלי של הטמבון האחורי.

מצאתי ברשת תמונה של החלק השבור:

721007801_2574879602_0.jpg

 

מקריאה ברשת הבנתי שקיימת הגרסה האירופאית של החלק והגרסה האמריקאית.

איפה לדעתכם אוכל להשיג את החלק (בארץ/ בחו"ל)?

מאחר והרכב מיוצר בגרמניה אני מניח שאני זקוק לחלק בגרסה האמריקאית, איך אוכל להיות בטוח בכך?

פורסם

יש צורך להכניס מספר שילדה לתוכנה של פורד ולקבל את המספר הקטלוגי של החלק המתאים. אני מאמין שבכל מוסך מורשה ניתן לבצע זאת.

אם הרכב יוצר בגרמניה אז לדעתי מותקן שם הגירסה האירופאית.

פורסם

וכל מורשה יסכים לעשות זאת?

האם זה חלק מהשירות שהם מחויבים לספק?

יש אולי מאגר אינטרנטי שמאפשר לחפש את החלק?

נתקלתי באתר הזה אך הוא לא מזהה את מספר השלדה שלי.

פורסם

קודם כל תברר אצל אהרון חלקים - רחוב הרכב 1 בתל אביב .

אם אין לו את החלק אז תקח את מספרו .

ישנה עוד חנות , לא רחוקה משם - חזי דלאל וחלק - המסגר 56 .

הצטייד במספר השילדה המלא .

אחרי שתברר אצלם ותדע מה המספר הנכון , תחפש בגוגל לפי מספר החלק .

נראה לי שמספרו 1563418 או 1563417 .

×
×
  • תוכן חדש...