Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7874 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
פרסום חדש באתר המועדון, באדיבות הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים.

 

נתוני ת"ד

עצוב.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם

מעניין להשוות לכמות הדו-גלגליים המסתובבת בארץ בשנים המדווחות - כדי להגיע לאחוזים ולהשוות בין השנים. יש למישהו גישה לנתונים הנ"ל ?

 

אהוד (שם בדוי) ברץ

KTM 400 SXC 1999 עבור סופי שבוע :multi:

פורסם
מעניין להשוות לכמות הדו-גלגליים המסתובבת בארץ בשנים המדווחות - כדי להגיע לאחוזים ולהשוות בין השנים. יש למישהו גישה לנתונים הנ"ל ?

 

אהוד (שם בדוי) ברץ

באתר של הלמ"ס יש את כל הנתונים:

כלי רכב לפי סוג.

נפגעים לפי סוג רכב ועוד.

 

עם אתה מחפש את המסקנה אז הסיכון הגלום באופנוע גבוה פי 3 מרכב פרטי וזאת לפני שיקלול לנסועה.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם

מעניינת אותי החלוקה של התאונות בין נפחי האופנועים. האם בנפחים מעל ל 500 סמ"ק יש פחות תאונות יחסית למספר האופנועים הנ"ל הנעים בכביש ?

 

בדו"ח יש מספר מוחלט ואני מעוניין באחוז מכלי הרכב בשוק עם השוואה לשנים.

 

כמו כן מעניין אם מספר אופנועים מסוג מסויים הולך וגדל או קטן.

 

אהוד (שם בדוי) ברץ

KTM 400 SXC 1999 עבור סופי שבוע :multi:

פורסם
מעניינת אותי החלוקה של התאונות בין נפחי האופנועים. האם בנפחים מעל ל 500 סמ"ק יש פחות תאונות יחסית למספר האופנועים הנ"ל הנעים בכביש ?

 

בדו"ח יש מספר מוחלט ואני מעוניין באחוז מכלי הרכב בשוק עם השוואה לשנים.

 

כמו כן מעניין אם מספר אופנועים מסוג מסויים הולך וגדל או קטן.

 

אהוד (שם בדוי) ברץ

כל התשובות כאן.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
מה ששכחכתי להזכיר, הוא כי הפרסום הנ"ל הינו במתכונת נסיונית...

 

הערות והארות יתקבלו בברכה (כדוגמת החלוקה לנפחים בתאונות).

אפשר בפרסומים הבאים להוריד את מספר התאונות של אופנועים מעל 500 סמ"ק?

 

בעצם גם של האחרים. :yum:

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם

שלמה,

 

האם אתה אחד ממחברי הדו"ח / יש לך השפעה ישירה על מבנה הדו"ח ?

 

אם כן,

 

האם ניתן לקבל הדו"ח עם אחוזים: משמע - החלק היחסי של כלי הרכב הדו"ג המתאימים הנעים בכבישים ?

 

תודה,

 

אהוד (שם בדוי) ברץ

KTM 400 SXC 1999 עבור סופי שבוע :multi:

×
×
  • תוכן חדש...