Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4251 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב.

שאלה לי בבקשה - האם ביצועים של coil (להלן - סליל) ברכב, יורדים במשך הזמן בצורה כלשהי, או שירידה בביצועים הינה "כשל טוטאלי" של הרכיב ?

תודה.

alfa 156 2.5.

פורסם

לכל המופתעים, פו"ש שאל שאלה, לא קבע עובדה אלא שאל שאלה פשוטה בלבד:

 

האם לסליל הצתה שני מצבי צבירה אפשריים, תקין או לא תקין או שיתכן גם מצב שהוא נחלש ומספק במוצאו מתח נמוך מהנדרש?

 

יודעים מה? זו נשמעת לי שאלה סבירה לגמרי.

 

 

פו"ש, אני בהחלט יכול להעלות על דעתי מצב שבו חלק מכריכות הסליל מקצרות כתוצאה מהתחממות והמסת הלקה של הבידוד - וכתוצאה מכך ירידה בביצועח הסליל.

פורסם

דורקי - לא יכלת לנסח את זה יותר טוב.

ארחיב מעט באמצעות דוגמה.

רכב בן 10 שנים (אפשר יותר אם תתעקשו),אם אני מחליף לו קויל/ים לחדשים מהקופסה (וכמובן - תקינים 100%), אזי יש צפי לשיפור בביצועים / פעולת מנוע עגולה יותר / ניצוץ יותר חזק / דבר אחר ?

שוב - ההחלפה היא יזומה, לא בגלל תקלה שמורגשת (באופן ברור).

alfa 156 2.5.

פורסם

אם אין סימטומים - אין מה להחליף.

 

אצלי היו לפני כמה חודשים, כמה שבועות סימפטומים של סליל גוסס (קל לאבחן בדיעבד), עד שהוא מת לגמרי.

פורסם
דורקי - לא יכלת לנסח את זה יותר טוב.

ארחיב מעט באמצעות דוגמה.

רכב בן 10 שנים (אפשר יותר אם תתעקשו),אם אני מחליף לו קויל/ים לחדשים מהקופסה (וכמובן - תקינים 100%), אזי יש צפי לשיפור בביצועים / פעולת מנוע עגולה יותר / ניצוץ יותר חזק / דבר אחר ?

שוב - ההחלפה היא יזומה, לא בגלל תקלה שמורגשת (באופן ברור).

כמו שאמרתי קודם בצורה ברורה אני לא מכיר תופעות כאלו של קויל שגורם לחוסר סחיבה קל או חוסר כוח

מה שאני מכיר זה קויל תקין או לא תקין

×
×
  • תוכן חדש...