Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הבדל לחץ אויר בין גלגלים קדמיים לאחוריים


caeyal
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3845 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

ערב טוב,

ברשותי מאזדה 323 שנת 2003. אני מנפח את כלל הצמיגים ללחץ 32 psi ועושה זאת ביום לאחר נסיעה של כמה קילומטרים.

  1. שמתי לב שהגלגלים הקדמיים נמרחים יותר על הכביש לעומת האחוריים בגלל שהמשקל גבוהה יותר מקדימה. האם רצוי למלא את הגלגלים הקדמיים בלחץ גבוהה יותר מאשר האחוריים ?
  2. בדלת הרכב רשום לחץ ניפוח רצוי. האם הכוונה כשהצמיגים קרים או חמים ?

בברכה,

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברשותך אייל, למיטב זכרוני המלצות יצרן עבור לחצי האויר הם בגדר פשרה אופטימלית בין נוחות - יציבות - שחיקה וכד'. אין מניעה להעלות לחץ אוויר מעל להמלצות היצרן ע"מ לגרום ליציבה טובה יותר על ע"ח הנוחות למשל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...