Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4277 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכשתי את הפיאסטה שלי עם 2 צמיגי אוביישן 2014, צמיג נוסף 2013 ועוד אחד 2011. אני מעוניין ליישר קו כך שכל 4 הצמיגים יהיו איכותיים ומאותו דגם. כל 4 הצמיגים תקינים כאשר 3 מתוכם ממש במצב טוב. האם לדעתכם יש חנות צמיגים שתסכים במעמד הרכישה לקחת את הצמיגים שלי ולזכות אותי בסכום מסוים עבורם?

פורסם (נערך)

גם אם קיים מקום כזה, אסור לצמיגאי למכור צמיג משומש שחלפו 24 חודשים מתאריך ייצורו.

כך שזה מ-2011 לא רלוונטי, זה מ-2013 קרוב ללהיות לא רלוונטי, ואולי רק אולי מישהו יסכים לקחת את אלו מ-2014.

נראה לי שיש סיכוי טוב יותר למכור כפרטי את הזוג מ-2014 במחיר נמוך כמו 100 ש"ח לצמיג גג.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

בדוק עם ספונסר הפורום ג.מ. פורטל.

אני חושב שכן, מאחר ונדמה לי שראיתי הודעות שלהם של מכירת ג'אנטים מקוריים שירדו מרכב שהחליף מייד באחד הפורומים.

פורסם

פנצ'ריות זה בית עסק לכל דבר ויש מצבים שהם מזכים לקוחות על צמיגים וג'אנטים.

צמגים של פיסאסטה בטח עולים סביב 300 ש"ח למשהו טוב. הרבה פחות אם הולכים על מתוגים הזולים.

כמה זיכוי כבר אפשר לתת על צמיגים שלה בני 3 שנים?...

מה שאני אומר - זרוק אותם לפח ושים צמיגים חדשים.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

כל 4 הצמיגים ברכב טובים כאשר השניים הקדמיים הם של Ovation והם בני 5 חודשים.

מצד אחד אני רוצה ליישר קו ולשים 4 צמיגים איכותיים מאותו הסוג אבל מצד שני חבל לי לזרוק לפח 4 צמיגים טובים.

פורסם

קרא שוב את הודעתי #2.

 

הצמיגים, ברגע שיוחלפו ילכו למיחזור דרך הצמיגיה במקרה הטוב או במקרה הרע השניים מ-2014 ימכרו כמשומשים "מאחורי גבך".

פורסם (נערך)

טוב מצאתי מקום ברמלה (צמיגי טיפ טופ) שטוענים שהם מזכים על צמיגים ישנים בקניית חדשים.

אלו האופציות שלי בגדול: http://tires4u.co.il/?search=1&iGarageID=&sc=&ar=0&r=15&a=50&s=195&m=0&CarType=1

אני מחפש צמיגים שיהיו מאוזנים מבחינת נוחות, אחיזה ושחיקה.

מבחינת תקציב אשמח לא לעבור את המחיר של 300 ש"ח ליח'.

על מה הייתם ממליצים (value for money)?

עריכה אחרונה על ידי itziks
פורסם

VFM זה הפאלקן ZE912. ובתקציב הזה, זה לא שיש הרבה אפשרויות. כל מה שמעליו ברשימה קביל.

 

אבל תראה מה מציעים לך שם בצמיגיה.

 

חזור לעדכן בבקשה מה גובה הזיכוי שקיבלת עבור הצמיגים.

×
×
  • תוכן חדש...