Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4290 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

איפה אפשר לקנות כזה?

מה בערך המחיר למטר?

 

(לשימוש כגגון למרפסת פרגולה)

אגב שמשונית שקופה גם יכולה לעשות את העבודה?

פרגולה עם עץ קל, לא יודע איך אני מתכוון לחבר את הגגון שייבחר..

עריכה אחרונה על ידי PsyOr
פורסם

איסכורית וסנטף מגיעים ביחידות של 1.25 על 3 מטר,

יחידה של איסכורית תעלה סביב 120 ₪ ליחידה,

ואותה יחידה של סנטף תעלה סביב 300 ₪.

Gn'f'R

פורסם

וואלה, עסק יותר יקר ממה שחשבתי..

גם מבירור שעשיתי, שמשונית/צלוליד שקוף ורב חוזק המחירים זהים.

 

אגב, איך מחברים את יחידות הסנטף/איסכורית אחד לשני?

איסכורית רגילה היא מפח אז מבריגים אחד בשני, השאלה איך זה עובד עם פוליקרבונט (או שזה אותו עיקרון)?

פורסם

את הסנטף מחברים ללטות (קרשים של 5/2.5) ע"י ברגי - איסכורית :lol:.

 

קח בחשבון שאם זה קריטי לך האיסכורית מרעישה פי כמה בגשם.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם
את הסנטף מחברים ללטות (קרשים של 5/2.5) ע"י ברגי - איסכורית :lol:.

 

קח בחשבון שאם זה קריטי לך האיסכורית מרעישה פי כמה בגשם.

מחזק ביותר גם אני מטעמי חיסכון התקנתי איסכורית,את הרעש בודדתי עם עם שטיח מקיר לקיר ישן כמו של מלונות בכמה נקודות.

הרעש לא כל כך מפריע.

רציתי האמת סנטף אבל הוא שקוף כלומר שמש חודרת אותו,כמובן שאפשר בחלק התחתון לחפות את הגג עם שטיח במבוק כמו מחצלת מבמבוק.

לא התחברתי.

הפרגולה היא מערבית או מזרחית כלומר כמה "שעות" שמש יש לך על הפרגולה.

×
×
  • תוכן חדש...