Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4070 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה טוב שאתה לא נותן לשמות מותגים לסנוור אותך ובודק מה היה ניסיון בפועל עם המוצרים הספציפיים לרכב שלך.

אני אישית לא קונה את הסיפורים של חברות בת - הם מנצלים את זה בתור גימיק שיווקי ואין שום דרך לדעת או להבטיו שדבריםן טובים מחבתר אם מגיעים למוצרים של חברת הבת.

או שכן או שלא. אין דרך לדעת. אז זו עובדה שלא אומרת כלום לגבי טיב המוצר.

 

ניסיון בשטח (מדברי בעלי הרכבים וממה שראיתי מהצד):

- WEITEC על מיאטה NA היו קשים מדי

- kw v1 על מיאטה NC קשה מדי וקופצני במהירויות גבוהות. גרוע מאוד לכבישים של ישראל. על המסלול (כוכב יאיר וג'ימיקנות) הרכבים נראים רוכנים די הרבה אבל הזמנים יוצאים מעולים.

- kw v1 על לאון דור קודם - הבעלים התלונן באכזבה רבה על זה שהם קשים מדיי

 

לגבי V3, היה לי אותם, אפשר לדבר ולהרחיב - אבל הוא נראה לי לקשור לנושא של השרשור.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לפי מה שהבנתי ,האייבך הכי נוחים מכל שאר הסטים , מבלי לותר על התנהגות ספורטיבית. יש לי b14 והם נוחים (יחסית!!) כל עוד הכביש חלק וללא שיבושים.

פורסם

זה ממש משתנה מרכב לרכב. נסעתי על 106 עם אייבך בילשטיין וזה היה נוראי.

 

נסעתי על MK6 GTI רק עם קפיצי VMAXX וזה היה נוח באופן יחסי.

 
 

 

 
 
פורסם

למישהו יש מושג כמה עולה הבילשטיין בארץ?

ההבדל בין האייבך בחו"ל ובארץ הוא יותר מ50 אחוז, כנ"ל לst ולkw.

נראה לי שאני אלך על הבילשטיין.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

TGT, לפיאסטות (ופורד בכלל) - ההמלצות הן בעיקר על בילשטיין. לפיאסטה ST מירב ההמלצות על ה-B14.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אצלי הרכב ממש קשיח .אי אפשר לעבור על במפרים מהר אחרת הרכב עף באויר. כמו כן בורות , מכסי ביוב בולטים גורמים לעצירה אחרת אתה מרגיש שהרכב מתפרק.( ששמתי לשים פלטות קמבר , הכל נהיה פי 10 קשיח ,אפילו על פסי ההתפשטות בכביש הרכב מתרסק, הרכב קיפצץ קבוע ונראתי כמו במסיבת טרנס). אבל חבר ששם בגולף GTI דור 5 , מאוד מרוצה ואצלו הרכב הרבה יותר נוח.

פורסם

מה עוד מותקן לך ברכב מבחינת מתלים וחיזוקי שלדה?

המון פעמים קראתי שלאחר החלפה לקויילים בשילוב עם חיזוקי שלדה למיניהם הרכב נהיה קשה כמו בטון.

איזה רכב יש לך אם אפשר לדעת?

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

האם מעבר לקויילאוברים בהכרח יגרור ירידה דרסטית בנוחות?

האם כדאי לרכוש בולמים כדוגמת בילשטיין b8 וקפיצים אייבך פרו קיט?

הרכב מצוייד בחתך יחסית נמוך, גם עכשיו אני לא טס על במפרים( בלי קשר אני לא טס על במפרים)

ונזהר בכבישים משובשים הרכב די קשיח אבל נוח.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

לא הייתי הולך על שילוב 2 חברות ברכב אחד.

נסה לקבל הצעת מחיר מפיטסטופ על KW STREET COMFORT V1 הם הכי נוחים שהכרתי

אבל לא הכי זולים,ברר יש מבצעי מכירה עכשיו.


×
×
  • תוכן חדש...