Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קוילאוברים ST זקוק לחו"ד


ArikC
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3642 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

הבנתי שזו חברת בת של KW או משהו כזה,אשמח לדעת אם מישהו מכיר והתנסה עם המוצרים של החברה הנ"ל והאם מישהו יודע מה הם ההבדלים בין הדגמים STX לXTA?

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כל המידע קיים באתר שלהם מן הסתם (ואני בטוח שכבר הגעת לשם):

http://www.st-suspensions.net/st/info/coil_overs/st_xta_coilovers

נרכשו ע"י KW ב-2005 ומשלבים טכנולוגיה איתם: http://www.stsuspensions.com/aboutus

נראה שההבדל העיקרי הוא שהשיכוך ניתן לכיוונון בדגם ה-XTA. זה וכ-60% פער במחיר :wink:

1.jpg

 

איני יודע לענות על השאר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם לא איכפת לפות"ש, התעלקות קלה.

האם מישהו בעל נסיון עם קויילאוברים של st (לשעבר weitc) יכול להרחיב בנוגע לנוחות נסיעה ועד כמה היא נפגמת ביחס למקור?

שואל לגבי רכב יומיומי שההנמכה שלו תתבצע 70% למטרת יופי, השאר לשיפור התנהגות, קפיצים לא באים בחשבון.

"יאללה בירי".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בחנתי לעומק את ההיצע, מה שבטוח הוא שהטופ רחוק מבחינה תקציבית, מה שגם לצרכיי אין טעם בכך.

מכוון ל״אמצע״.

על jom לדוגמה לא קראתי יותר מידי ביקורות נלהבות בנוגע לנוחות נסיעה.

"יאללה בירי".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לst יש דגמים שההפרש המחירים בניהם הוא כמעט כפול בגלל זה שאלתי.

גם אני חשבתי על jom ואפשר להשיג אותם בסביבות ה200 יורו, אך הביקורת לא טובות לרוב.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיפופו

תלוי ברכב שלך,אצלי בS3 הרכ בא קשיח מהיצרן, הקיט במדרגה הראשונה נקרא סטריט קומפורט ,כשמו כן הוא (KW)

המצב יהיה יותר נוח המקורי,אבל יותר ספורטיבי ופרוגרסיבי,אבל עדיין מעלה אותך ברמה.

ב V2 (המצב אצלי יותר נוח מהמקורי)אמור להיות הרבה יותר קשיח וספורטיבי מהמקורי . ב V3 זה כבר קיט אקסטרים לחובבי מסלול בלבד. פה כבר אן הרבה מהלך מתלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את הנוחות של kw מכיר, כולל את המחירים, שכרגע לא באים בחשבון.

בגלל זה שואל כמו פות"ש לגבי st.

אבל תודה בכל מקרה.

והרכב הוא שירוקו אגב.

"יאללה בירי".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 7 חודשים מאוחר יותר...

מקפיץ.

למיטב ידיעתי הקויילים של st stx הם בעצם kw v1 עם ציפוי אחר על הגוף של הבולם.

מוסיף למשוואה גם את האייבך pro street.

עריכה אחרונה על ידי ArikC

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה KW V1 בא מהחברה אם אפשרות כיוונון לגובה (הקיט עשוי מנירוסטה איכותית) הרכב בלבד ומגיע אם רמת שיכוך נוחה מהמקור אך ספורטיבית ממנו.יכול המליץ עליה ,מערכת איכותית אך פחות מקצועית אבל עושה את העבודה מצויין.למי שלא רוצה לשפוך

טונות של כסף.אחלה קיט איכותי שמוסיף המון ביחס לקיים.

הST STX נדמה לי ,גם של KW רק איכות יותר נמוכה בחומרים ממנו עשוי הקיט (הקיט עשוי פלדה אחרת).

את השאר אני לא מכיר ולא יודע .

קיצר ממליץ.

לאיזו מטרה הקיט,הנמכה ומראה או נהיגה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפיאסטה?

 

באירופה מאוד אוהבים את הבילשטיינים, על הפורד.

 

יש סט כזה על עקרב של חבר וההתנהגות השתפרה מקצה לקצה. הנוחות עדיפה ביום יום על המקור, ורק בשיבושים חדים / רצף שברי אספלט קשים - מרגישים אקסטרה נוקשות.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן לפיאסטה.

המטרה היא כמובן שיפור ההתנהגות, הלוק זה רק תוספת.

על הבילשטיין קראתי הכי הרבה ביקורת טובות למען האמת.

מה שכן חשוב לי זה באמת שהרכב לא יהפוך לנוקשה מאוד.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...