Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4293 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם..

 

אני מעוניין בהמלצה ל DVD במחיר של 1500 ש"ח פחות או יותר.

אופציה לחבר למצלמת רוורס

ורצוי חיבור USB מאחורה. הייתי רוצה לחבר דיסק און קי בתא כפפות.

 

השימוש בדי וי די פחות קריטי לי אני פשוט רוצה להתקין כבר הרבה זמן מערכת במאזדה ולא רציתי לשים כל מיני מתאמים ל HU רגיל.

חשוב לי נוחות הפעלה ואשמח שיהיה מעוצב בצורה אלגנטית ויפה.

 

תודה מראש :)

פורסם
אנחנו מדברים על מערכת בגודל כפול (דאבל דין), כן?

קצת חיפוש בפורום היה מעלה את הפיוניר AVH-X2650BT.

 

ברוך הבא לפורום :-D

 

תודה על העזרה.

האמת שאני נמצא בפורום משנת 2003 :)

 

לא ממש יצא לי להתחבר בזמן האחרון ושכחתי את הסיסמה אז פשוט התחברתי מהפייסבוק.

 

כן, מדובר בדאבל דין.

אם הייתי רוצה להשקיע טיפה יותר, יש משהו שבאמת שווה את ההפרש ?

אני יכול לחבר כל מצלמת רוורס למסך ?

 

תודה

פורסם

עבדת עלינו! :-D

 

צריך לשבת ולהשוות בין דגמים שונים.

בגזרת ה-2000 ש"ח (ע"פ זאפ) יש את ה:

פיוניר AVH-X8450BT (דגם מתקדם יותר אך שני שנתונים אחורה)

JVC KW-AV60BT

קלריון VX401A (או 402)

קנווד DDX-4031BT

 

בכל המערכות האלו, הפונקציות שביקשת הן סטנדרטיות למיטב ידיעתי (מצלמות רוורס מתחברות בחיבור AV רגיל בתצורת RCA).

אם אתה רוצה להמשיך להרחיב את התקציב, חפש את המקבילות הגבוהות יותר של החברות הנ"ל.

×
×
  • תוכן חדש...