Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיגו 308 2009 - החלפת שמן גיר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4300 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

אישתי התחדשה ברכב ״חדש״, פיגו 308 עם 70,000 קילומטר, 5 שנים על הכביש.

מעולם לא היה לי רכב אוטומט כך שנושא הגיר חדש לי.

השאלות, לפי ספר הרכב אין הצורך לבצע החלפת שמן כלל:

1. האם החלפה יזומה (בניגוד להוראות היצרן) עלולה לפגום בתיבה ?

2. היכן נמצא מדיד השמן ?

 

תודה לעוזרים.

פורסם

אם לרכב ארבעה הילוכים (כלומר שיפור הגיר הוותיק AL4) אז אין מדיד שמן, הגיר אטום.

בדיקת מפלס היא בעקרון פרוצדורה במוסך, שמחייבת לפרק פקק עליון ולהוסיף מעט שמן.

 

1. לפי מומחי הפורום מומלץ לבצע החלפה יזומה לאחר ק"מ כזה נמוך יחסית (ולאחר ק"מ גבוה יותר, החלפה עלולה לגרום לבעיות).

בכל מקרה להחליף רק לשמן מתאים לתיבה, לא סתם שמן גיר DEX3/4.

 

העזר בשרשור הבא:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?454774-%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%99%D7%99%D7%A7%D7%98-%D7%9E%D7%A6%D7%95%D7%9C%D7%9D-%D7%94%D7%97%D7%9C%D7%A4%D7%AA-%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%92%D7%99%D7%A8-%D7%91-AL4-DP0

 

 

חלקו מקוצר (ההתחלה והסוף) הם הפרוצדורה לבדיקת מפלס. יש גם המלצות.

פורסם

תודה על התגובה והקישור (הייתי צריך לחפש לפי התיבה ולא הרכב).

Eily, יש לך הערכה על כמה שעות מוסך מדובר ?

תודה.

פורסם
תודה על התגובה והקישור (הייתי צריך לחפש לפי התיבה ולא הרכב).

Eily, יש לך הערכה על כמה שעות מוסך מדובר ?

תודה.

הערכה (לא מדוייקת): רבע שעה. לא יודע כמה זמן התקן בלובינסקי.

בכל מקרה, השמן לא זול (150 ש"ח לליטר). בדיקת מפלס נעשית עם שמן כאמור.

פורסם

תודה על העזרה,

שאלה קצרה ואחרונה בנושא,

במדריך שצירפת בעל הרכב לא העמיד את הרכב על בוק כלל אלא נכנס תחת הרכב ופתח פתח הניזוק.

בפיגו 308 ישנו כיסוי מנוע תחתון, האם יש הצורך לפרק אותו על מנת להגיע לבורג הרלוונטי ?

פורסם

אני מזכיר שפתיחת הבורג התחתון היא רק להחלפה, לא לבדיקת מפלס.

אין לי מושג לגבי ה-308, יתכן מאוד שצריך לפרק את כיסוי הפלסטיק (זה בכל מקרה, כמה ברגים). אין מנוס מלהסתכל מתחת לרכב. אפשר לנחש לפי מיקום הגיר, כפי שנראה מלמעלה (לגיר מבנה קוני, ובורג הריקון ימצא תמיד בנקודה הנמוכה ביותר).

 

בהצלחה ותעדכן!

×
×
  • תוכן חדש...