Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם תשים 2 סאבים שונים, כשכל אחד מכוון לטווח תדרים שונה - זה בסדר.

אם שניהם מנגנים את אותם תחומי תדרים - זה יכול ליצור התאבכות הורסת ("להתנגש").

פורסם

אם יש לי שני סאבים זהים, שמנגנים את אותו הדבר, מה אז ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אם הם ינגנו בדיוק בזווית מופע של 180 מעלות תיהיה התאבכות הורסת

 

אם הם מתחילים לנגן בדיוק ביחד את אותו הדבר

זה דווקא אמור ליצור התאבכות בונה כי זה אותם גלים בדיוק ובאותה שנייה הם יוצאים יחד

נראה לי שהם ייצאו בדיוק באותו זמן יחד

ואז בכלל זה אמור להגביר את העוצמה

לא ככה

פורסם

אם אלה שני סאבים שונים שמנגנים אותו דבר - יש סיכוי טוב שאחד מהם יפעל בצורה שונה מהשני ובכל זאת ייצור התאבכות הורסת - לפי ההגיון שלי. אם יש מישהו עם נסיון שכזה שיכול להעיד על מה קורה בפועל - מה טוב.

 

ואם יש שני סאבים אותו דבר שמנגנים אותו דבר - פוטנציאל ליותר עוצמה (תלוי בתיבה).

פורסם

ויש השפעה לכיוון שלהם?

 

או שבגלל שהתדרים שהם עובדים ממש נמוכים (30-400 הרץ ו400 זה כבר ממש גבוה... אני יודע שעד 200 הרץ זה באס טוב כזה)

אז האורך גל ממש גדול

ואז אין משמעות אם הם מופנים אחד כלפיי השני ולכן אין התאבכות הורסת כי מקבלים בעצם שני אורכי גל זהים ב180 מעלות

×
×
  • תוכן חדש...