Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התקנת טאבלט


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4303 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הגעתי לשלב שאני מאוד רוצה להתקין טאבלט ברכב. הוא יחליף מכשיר Pioneer DEH-X8500BH שמחובר למגבר ומעבד קול.

עברתי על הרבה שרשורים כאן, כולל מודל טכני של אדי, וגם פורומים בחו"ל.

 

 

המודל שאני רוצה להגיע, זה טאבלט שישלוט על רדיו דיסק של סוני עם remote app.

הרעיון הוא שאני עדיין צריך דיבורית וקשי לי מנטאלית להתנתק מרדיו אמיתי.

קשה לי לצפות מבחינת איכות סאונד, אני מרוויח או מפסיד בהשוואה ל - DAC סביר $50-$100.

מצד שני אני מרוויח פידר, קדימה אחורה.

דגם של מכשיר סוני כנראה יהיה MEX-N6000BD. כרגע בודק גם MEX-GS610BT. פשוט עדיין לא הבנתי איזה מהם יעבוד בארץ.

אם יש המלצות אחרות, אני תמיד פתוח. זה כנראה יהיה פרוייקט ארוך ועדיין לא הזמנתי כלום.

 

 

אפו אני צריך עזרה? ובטוח אנשים נתקלו בזה.

 

 

 

 

1. איך מחייגים? אני לא רוצה לחייג מטלפון ועדיין לא מצליח למצוא תוכנה שתחייג מטאבלט דרך טלפון רגיל.

על אותו משקל, איך מקבלים שיחות?

האמת, כבר חשבתי להתקין כזה

http://www.huaweimobileshop.com/huawei-honor-x1-4g-fdd-lte-quad-core-2gb-16gb-phone-tablet-7-inch.html

 

 

 

 

2. ברור לגבי tasker לכבות ולהדליק. ואיך מגדירים פרופילים שונים לאנשים שונים?

למשל אני ואישתי מחליפים רכב בינינו. כול אחד ורשימת אנשי קשר שלו, מייל משלו ועוד הרבה דברים.

 

 

3. מישהו ניסה לחבר לסוני USB HUB? הם כותבים שלא יעבוד.

אבל ראיתי שאנשים מחברים והכול בסדר. פשוט מחפש בעלי ניסיון.

 

 

4. שליטה מהגה. יש לי טויוטה פריוס.

שווה להיכנס לזה? זה סיפור לחבר לכפתורים מקוריים?

פורסם

במכשירי MEX של סוני אם אני זוכר נכון יש דיבורית BT מובנית - אז אתה מכוסה בקטע הזה לא?

 

ומעבר לזה אתה מתחבר דרך האפליקציה בטאבלט ישירות למקלט הרדיו FM של הסוני ושומע דרכו.

 

שלט ההגה שולט בסוני - אבל זה בעצם כל מה שאתה צריך.

 

אני ממליץ לגשת ליוסי אלפיין - יש לו כבר הרבה נסיון עם התקנה בדיוק מהסוג הזה ובדיוק עם שילוב שני המכשירים האלה.

 

http://www.ecaudio.co.il או לפנות לספונסר הפורום ARC AUDIO היות ויוסי הוא ערוץ ההפצה הרשמי שלו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מכיר את יוסי. קשה לפספס אותו ;)

איש יקר עם ידי זהב.

 

אבל אני רוצה לעשות הכול לבד. זה אחד.

שתים, הקאתי סרתונים של התקנות שלו לאישתי והייו לה דרישות נוספות.

 

זה בדיוק הבעייה. איך מעבירים חיוג לטבלט?

הרצון הוא שהטלפון יהיה בתיק או מדינת יד.

פורסם

אז אתה כבר מדבר בעצם על פאבלט ולא על טאבלט - במקרה כזה אני מניח שהטאבלט עצמו מסתנכרן ישירות מול הסוני ובגלל שזה פאבלט - אתה מחייג ישירות ממנו.

 

מכשיר שהוא לא פאבלט והוא מבוסס אנדרואיד כרגע עדיין אין ממש פתרון לכך עד כמה שידוע לי אלא אם כן יש לך שילוב של סמארטפון אנדרואיד עם טאבלט אנדרואיד ואפליקציה שנקראת TABLETALK

 

נ.ב - אני באופן אישי לא יודע ממש איך עושים את הפעולה הזו כי יש לי אייפון ולכן לא ניסיתי, לא חפרתי.

 

אבל אני חופר! והרבה!

 

:-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני משתמש בtablettalk

אפליקציה לא בדיוק תענה על הדרישות שלך, האפליקציה יודעת לחייג לשלוח SMS לקבלי שיחות, לצערי ולצערך השמע והמיקרופון עדיין מנותבים דרך הפלאפון.

האפליקציה פשוט יודעת להפעיל את הפלא על רמקול דרך הטאבלט.

 

הפלאפונים היום רק גדלים וגדלים, אולי הפתרון בשבילך יהיה פלאפון עם מסך 5.5 6. ושימוש קצת בTASKER וסים כפול.

פורסם

פאבלט.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מציע לך לפנות למחלקות תמיכה טכניות שלהם ולבדוק איזה פיתוחים יש להם היום - אני בטוח שהם לא ישנים בעמידה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...