Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7884 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כל כך נכון, כמעט הורידה פעם הונדה שחשבה שליסוע בכרמל בחיפה 120 ולעבור באדום בפוול ווליום אתה הכי מלך.

וכמו שהזכרתי בעבר שיש לי ברכב מערכת כריזה רק כדי ללמד רוצחיי דרכים כאלו לקח "הונדה לעמוב בצד"

הנהג בכה לי כמעט ביקש סליחה, בואו נגיד שסלחתי בתקווה שלא יקרה שוב.

נהגכי מוניות חוסמי נתיבים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

טמבלים שחושבים לנסוע על 150 בעיר זה לצאת גבר ...

שלא נותנים לי להכנס בנתיב !!!!! זה כל כך נחס !!!

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם
כל כך נכון, כמעט הורידה פעם הונדה שחשבה שליסוע בכרמל בחיפה 120 ולעבור באדום בפוול ווליום אתה הכי מלך.

וכמו שהזכרתי בעבר שיש לי ברכב מערכת כריזה רק כדי ללמד רוצחיי דרכים כאלו לקח "הונדה לעמוב בצד"

הנהג בכה לי כמעט ביקש סליחה, בואו נגיד שסלחתי בתקווה שלא יקרה שוב.

חחחחחחחחחחחח ענק !!! טוב מאוד שעשית לו את זה

GTA זה הכי אחי .

פורסם
מעצבן אותי שכשאני נוסע בסביבות ה120 ונמצא באמצע עקיפה של טור מכוניות מימיני - הטייס התורן שנמצא דווקא מאחורי מחליט להבהב לי עם האורות, כאילו בשבילו אני אתן יותר גז ואסתכן בדו"ח (אני עוקף את התנועה - פשוט לא ב150 כמו שהוא רוצה) במידה והאימבציל לא מרפה העניין מסתיים בהוכחת העליונות הגרמנית בנושא בלימה בכלל ובנושא חלוקת משקל בA3 החדשה בפרט, לאחר מכן אני ממשיך בהשווצה שלרכב שלי יש תקן euro4 ואני יכול להדביק את הדוושה לרצפה להעלם לו (הוא עדיין מברר עם עצמו למה הוא היה צריך לסטות לשוליים ואני לא) בלי להשאיר ענן פיח ב-כ-ל-ל.

.

 

אתה יודע מה אותי מעצבן?

נהג שחושב שהוא מהיר עד כדי כך בכדי לעקוף תור מכוניות במהירות חוקית + ואז לשים זין סליחה

על הביטוי על נהגים מהירים ממנו ולגרום להם לרדת מהכביש בהתנהגות בהמית שיכולה לגרום לתאונה

קשה ואף למוות , אין יותר ישראלי מזה , וההתנהגות שלך לא רחוקה מאלימות בכביש וכמובן

והכי חשוב למי יש יותר גדול .....

פורסם

לירן, אני לא חושב שכוונתו של ידידינו שנוהג במכונית האופנה היא לחסום מישהו.

הוא פשוט לא אוהב שמהבהבים לו באורות בזמן שהוא עוקף.

כל עוד מישהו לפני עוקף, אין לי שום בעיה לחכות, גם אם אני צריך להאיט 80 קמ"ש (קורה) ולחכות

בסבלנות בזמן שהוא עוקף על 100 טור מכוניות שנע על 90.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
טוב, אז אני חרא של נהג,

מהנהגים הגרועים בכבישי ישראל.

ממש סכנה לנהגי ישראל

לשלול לי את הרשיון ועכשיו.

 

 

שמח?

לא פשוט תזדכה על הA3 שלך ותעבור ללאדה ניבה:snipersmi :snipersmi :snipersmi :snipersmi :snipersmi :snipersmi :snipersmi :snipersmi
פורסם

אנשים שנוסעים בעיר בדרך לעבודה,

בי"ס או סתם לחתום בלשכה

ופשוט חייבים- לדבר בפלאפון (בלי דיבורית),

לחפש דיסקים בתא כפפות שעות,

לקרוא עיתון\ספר, להתעסק באירגוניות,

מחשב נייד, להתאפר, לשחק ברדיו,

לנהוג עם הברכיים סתם כי עייפות להם

הידיים,נשים ששמות לק ועוד

כל אלה דברים שמסיחים את דעתם

מהנהיגה ומסכנים אנשים אחרים.

 

ראיתי היום טמבל אחד

שנהג בעיר במאזדה לאנטיס, בן 30 +

סורג גרביים אפורות ומדי פעם טורח

להרים את ראשו כדי להסתכל על התנועה

בלי ידיים על ההגה (זה לא היה פקק).

 

discusting israelies

vamos mados:drinking:

עעיכיעככתעי
חיי השתנו מקצה לקצה לאחר שראיתי את ההודעה הזאת 05\01\18
פורסם
לירן, אני לא חושב שכוונתו של ידידינו שנוהג במכונית האופנה היא לחסום מישהו.

הוא פשוט לא אוהב שמהבהבים לו באורות בזמן שהוא עוקף.

כל עוד מישהו לפני עוקף, אין לי שום בעיה לחכות, גם אם אני צריך להאיט 80 קמ"ש (קורה) ולחכות

בסבלנות בזמן שהוא עוקף על 100 טור מכוניות שנע על 90.

סוף סוף מישהו שיורד לסוף דעתי.

 

כוונת המשורר (אני במקרה הזה) היתה: אני עוקף, כשאסיים את העקיפה אחזור לנתיב הימני (אני שונא כאלה שמתנחלים בשמאל ומשתדל להיות בימני ככל שאפשר).

אם מישהו מוצא את העובדה שאני לא עוקף את הטור ב150 ו"רק" ב120 מעצבנת ורואה לנכון לשרוף לי את העיניים עם הבהוב (כשאני לא מגביר את המהירות הערס (תמיד זה ערסים) מחליט פשוט להרים אורות לאורות גבוהים) ולסכן אותי ואת אלו שסביבי אני נותן לו לטעום קצת מהאורות ברקס שלי.

 

בגדול: אני עושה בדיוק מה שהוא מבקש: מפנה לו את הדרך, אני לא מוכן לנסוע מהר יותר אז אני פשוט בולם...

פורסם

אני שונא שיש ערבים על הכביש!

 

 

הם לא יודעים לנהוג והם סכנה לציבור. למה נראה לכם שהמכוניות שלהם נראות ככה(כמו של ערבים)?.

 

בגלל שכל היום הם מעורבים בתאונות!

אהה וגם נהגי מוניות(צאו מהסרט שאתם מלכי הכביש). והכי הכי הכי מעצבן אותי זה כשעומדיפ בפקק מלא מכוניות ואני עם האופנוע ואני עוקף אותם במהירות אז כמה מנהגים צופרים לי ומתעצבנים !

מה הם מצפים שאני יעמוד מאחוריהם?...

ולנהגי הרכב -קצת מודעות שיש עוד כלים על הכביש חוץ מהמכונית אז שימו לב כשאתם פותחים דלתות ועוברים נתיב בלי לאותת!תודה...

ראשון לישורת וראשון לחצות את קו הסיום.כל צעד מחושב...,

עם דמעות בעניים הוא מודה לקבוצה, לספונסרים שלו , לקהל , לשופטים , למזג האויר , לכל העולם ולהוריו שהביאוהו עד הלום!:wave2:

פורסם

כבן-אדם, ובמיוחד כאופנוען, אני שונא שנהגים לא מאותתים.

מדוע אנשים חושבים שמי שנמצא על-ידם ומאחוריהם צריך לנחש את מה שהם עושים?

לפני שנה כמעט ונהרגתי בתאונה שבה הנהג לא אותת.

עבירה חמורה ביותר שצריך להעניש עליה בקפידות-יתר.

Howard Walker, Autocar: That rumble you're feeling is Ferry Porsche turning in his grave

פורסם

ואני שונא את השוטר הבן-**** שפתח דלת על נתיב באיילון וכמעט שפך אותי על שאר הנתיבים.

כ"כ שונא.

Howard Walker, Autocar: That rumble you're feeling is Ferry Porsche turning in his grave

פורסם
דייהטסו טריוס:wink:

קלארקסון אומר שצריך להיות ממש שיכור בשביל לקנות אחד כזה, האמת אני מזדהה איתו.

 

אותי הכי מעצבן בנהג הישראלי הממוצע שהוא לא עושה פתיחות ברמזור.

מאזדה מיאטה, טעם החיים.

פורסם
סוף סוף מישהו שיורד לסוף דעתי.

 

כוונת המשורר (אני במקרה הזה) היתה: אני עוקף, כשאסיים את העקיפה אחזור לנתיב הימני (אני שונא כאלה שמתנחלים בשמאל ומשתדל להיות בימני ככל שאפשר).

אם מישהו מוצא את העובדה שאני לא עוקף את הטור ב150 ו"רק" ב120 מעצבנת ורואה לנכון לשרוף לי את העיניים עם הבהוב (כשאני לא מגביר את המהירות הערס (תמיד זה ערסים) מחליט פשוט להרים אורות לאורות גבוהים) ולסכן אותי ואת אלו שסביבי אני נותן לו לטעום קצת מהאורות ברקס שלי.

 

בגדול: אני עושה בדיוק מה שהוא מבקש: מפנה לו את הדרך, אני לא מוכן לנסוע מהר יותר אז אני פשוט בולם...

תגובת הבלימה שלך מוסיפה הרבה מאוד לחץ למצב לחוץ דיו. הוא כבר נוסע אחריך במהירות שלך (אין לו הרי ברירה אחרת) כל כולו שקוע בך זה הזמן להוריד הרגל מהגז להדיע ל-80 קמ"ש לאיטך (הוא בינתיים מתפוצץ ) ואז הזמן להוכיח את אותה עליונות גרמנית ולנצל את מיטב המומנט הדיזלי ופשוט לברוח.

נראה לי הרבה יותר רגוע, הרבה יותר מעצבן ללחוץ מאחוריך, ולא דורש מאף אחד לרדת לשוליים על 120 קמ"ש.

סאן רוף פתוח וכסאות מחוממים.


×
×
  • תוכן חדש...