Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לעשות מתג שתפקידו יהיה להפעיל או לכבות את הסאב (מתג שיהיה לי מקדימה , משהו שאני אשים ליד מתג אורות המצוקה לדוגמא ).

השאלה איך אני עושה זאת , ב HU שלי אין שליטה על סאב , יש לכם דרך מקורית שבה אני יכול לעשות זאת ??

פורסם

כן - סוויץ' על המגבר של הסאב.

ואם אתה חולק את המגבר של הסאב עם עוד רכיבים ולא רוצה לשים עליו סוויץ', אתה יכול

לשים על החוטים של הסאב עצמו.

 

גל

פורסם

אבל כביכול אם אני שם לי סוויצ על החיבורים של הסאב אז מן הסתם אני צריך כבלים ארוכים שיגיעו לי לקדימה (היכן שהמתג עצמו) ואז האות שמגיע מהמגבר לסאב עובר דרך אותו נתיב ואז אני מוריד מהאיכות לא ???

פורסם
אבל כביכול אם אני שם לי סוויצ על החיבורים של הסאב אז מן הסתם אני צריך כבלים ארוכים שיגיעו לי לקדימה (היכן שהמתג עצמו) ואז האות שמגיע מהמגבר לסאב עובר דרך אותו נתיב ואז אני מוריד מהאיכות לא ???

1. (מודגש) נכון, חוט ארוך שיעבור מהחלק הקדמי - לאחורי.

2. (לא מודגש - אבל בהמשך למה ששאלת) לא, האות שמגיע מהמגבר לסאב לא ייפגע.

כל מה שאתה עושה עם סוויץ' בגדול זה לקחת כבר עם זרימה קבועה, ומניח עליו מפסק

שיאפשר לך לבצע ניתוק (ניתוק זמני, בהתאם להפעלה שלך כמובן) של אותו זרם/אות.

פורסם

סלח לי על הבורות אבל סוויץ זה לא מפסק ?? ואם לא אז מה זה ?? (עד כה חשבתי סוויץ של ON/OFF)

 

אבל מאחר ורשמת במשפט את 2 המונחים גם סוויץ וגם מפסק זה גרם לי לחשוב פעמים למה כוונתך במילה סוויץ.

פורסם

תחפש בפורום אינפורמציה לגבי ממסר, כניראה הוא לא הבין מה רצית ממנו :)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

הפתרון ש arm נתן, הוא מצוין.

 

אך הכוונה שלו הייתה ל "מצב פתוח" ולא ל"סגור".

ז"א, שעד שהפלטינה בממסר לא מקבלת פקודה (מתח) להסגר, היא נשארת פתוחה, ואז מתח וזרם לא עוברים דרך הממסר - לצרכן.

 

החיבור להלן: (ממסר 5 רגליים)

 

רגל 85 פלוס קבוע.

רגל 86 מינוס (מגוף הרכב)

רגל 30 חיבור לפלוס קבוע, דרך המפסק.

רגל 87 פלוס למגבר (של הסאב)

רגל 87a ללא שימוש.

 

וחוצמזה, תוכל גם להציב מפסק על הרמוט, (חוט כחול-לבן בר"ד)

שזה בעצם, יותר פשוט...

 

בהצלחה.

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

זה לא יכול לעשות לי "פיקים" (רעש קצר בזמן ההדלקה והכיבוי) ???

 

 

ומפסק על ה REMOTE אני לא יכול לעשות כי מחובר למגבר גם הקומפוננט.

×
×
  • תוכן חדש...