Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4330 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יודע שאני נשמע עכשיו כמו איזה פולניה קשישה אבל בכדי למצוא כרטיסים זולים באמת, מחפשים כחצי שנה מראש ואפילו יותר.

 

לחפש באמצע אוגוסט, שיא העונה, כרטיס זול לרביעי לספטמבר למקום כ"כ מבוקש כמו ניו יורק זו בדיחה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

קונקשן לארהב אך ורק בתנאי שזה אובר-נייט.

 

אם זה לא, זה הופך טיסה קשה לטיסת סיוט.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לא מסכים איתך.

אתה לא יודע כמה אנשים מבקשים טיסה לארה"ב עם חניית ביניים של 3-4 שעות והמשך באותו יום.

סלע

פורסם
הנה עוד אתגר בשבילכם

ת"א לאמסטרדם (או בסביבה) מה16 עד ה19 באוקטובר

עצירת ביניים לא יותר מ2-3 שעות

הכי זול שמצאתי 480$ במטריקס

 

440$ עם קונקשן של 50 דקות בהלוך ושעה וחצי בחזור דרך תורכיה:

Capture1.JPG

פורסם
http://www.travelgenio.de/

(עריכה: ראיתי שהאתר לא ממש אמין)

 

אפשר להזמין גם באתר Tripair.

(זו סוכנות נסיעות מיוון, תראה תגובה 8 בשרשור הזה)

 

עדכון קל.

ביטלתי את הכרטיס אשראי בו נעשתה עסקה.

מביקורות באינטרנט ראיתי ש FLY CO UK, גרוע מאוד ,על גבול ההונאה.

להיזהר מהם!

 

יעד ניו יורק.

תאריכים 4-29 ספטמבר.

 

לגבי WEGO הוא הפנה ל Fly CO UK.

משם ביצעתי הזמנה, ולאחר זמן מסויים שלחו מייל שהם מבקשים תמונה של אשראי וצילום דרכון.

 

 

נראה לי כמו עקיצה.

אבקש מהם לבטל את ההזמנה, ואפתח DISPUTE בחברת אשראי על החברה הזאת.

 

תרשו לי רק לרגע להיות המבוגר האחראי ולשאול, תגידו, אתם דפוקים?

 

מה זה השטויות האלה?

עקיצות, ביטולי אשראי, אני יעשה דיספיוט,ועוד בסוף תגיעו לשדה התעופה ותגלו (כמו בכ"כ הרבה מקרים) שאין לכם בכלל כרטיסים.

 

בנסיון להביא את הקימבינה, אתם עושים שטויות.

 

כרטיסים קונים או מראש או באתר אמין ומוכר, לא בשטויות האלה שאתם מעלים פה, ועוד מזינים כרטיסי אשראי עם אלפי דולרים!:drinking::screwy:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...