Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בא לך לשתף אותי במחשבות שלך?

איך אתה מסיק את השטויות האלו?

 

אשמח לשמוע..

פלויד.

תצ'מע:

פשוט מושכים כל עוד הרכב תקין,

 

nir_a4, עשית בדיקת קומפרסיה?

קו---------------------------------------

פורסם

חברה , תודה רבה על התמיכה .

לא עשיתי בדיקת קומפרסיה , עם זאת המנוע קצת ישן אבל תקין לחלוטין , לא אוכל שמן וכו' .

מה שכן , אני מרגיש את ריח הגזים (אולי זה פסיכולוגי ) .

מי שעושה את הנ"ל ממליץ לנתב כמה שיותר רחוק מתא הנוסעים .

נושא נוסף שקשור ,הזכרתי שלצינור 3 פתחים ואחד מהם הולך לנשם (זה שלוקח אויר ) .

האם כדאי להשאיר את הנשם חסוף , שייקח אויר מחלל בית המנוע או שנחבר אותו לפילטר האויר שייקח אויר נקי ?

פורסם
חברה , תודה רבה על התמיכה .

לא עשיתי בדיקת קומפרסיה , עם זאת המנוע קצת ישן אבל תקין לחלוטין , לא אוכל שמן וכו' .

מה שכן , אני מרגיש את ריח הגזים (אולי זה פסיכולוגי ) .

מי שעושה את הנ"ל ממליץ לנתב כמה שיותר רחוק מתא הנוסעים .

נושא נוסף שקשור ,הזכרתי שלצינור 3 פתחים ואחד מהם הולך לנשם (זה שלוקח אויר ) .

האם כדאי להשאיר את הנשם חסוף , שייקח אויר מחלל בית המנוע או שנחבר אותו לפילטר האויר שייקח אויר נקי ?

פילטר האוויר לא מספק אוויר נקי, פילטר אוויר לוקח אוויר נקי מהאטמוספירה, חיבור למסנן האוויר ילכלך,

את הקרבורטור!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

התשובות פה בילבלו אותי,

 

מה בעצם תפקידי הנשם ?

 

1) הפחתת לחצים מהמנוע (?)

2) שימון הקרבורטור (?)

3) ??? (?)

 

ולמה מחברים נשם לפילטר אויר ? מה המטרה של זה ?

בהרבה רכבים רואים שיטות לחימום הפילטר, למה זה נועד ?

הרי תמיד מנסים להביא אויר קר למנוע, אז מה פשר הדבר ?

 

תודה מראש !

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

.The breather is basically there to equalize pressures

 

I join Itzik's advice with the catch can, it's a simple effective solution, all you need is a can with an entry hose that you connect the other side to the barb on the cylinder head, and you place a breather filter on the top of the can so it wouldn't build up pressure in it

.Make sure the catch can it located higher than the motor, otherwise it will fill up by gravity when the motor is running

 

.Moti

פורסם
התשובות פה בילבלו אותי,

 

מה בעצם תפקידי הנשם ?

 

1) הפחתת לחצים מהמנוע (?)

2) שימון הקרבורטור (?)

3) ??? (?)

 

ולמה מחברים נשם לפילטר אויר ? מה המטרה של זה ?

בהרבה רכבים רואים שיטות לחימום הפילטר, למה זה נועד ?

הרי תמיד מנסים להביא אויר קר למנוע, אז מה פשר הדבר ?

 

תודה מראש !

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=50431&highlight=%F6%E9%F0%E5%F8

פורסם
התשובות פה בילבלו אותי,

 

מה בעצם תפקידי הנשם ?

 

1) הפחתת לחצים מהמנוע (?)

2) שימון הקרבורטור (?)

3) ??? (?)

 

ולמה מחברים נשם לפילטר אויר ? מה המטרה של זה ?

בהרבה רכבים רואים שיטות לחימום הפילטר, למה זה נועד ?

הרי תמיד מנסים להביא אויר קר למנוע, אז מה פשר הדבר ?

 

תודה מראש !

תפקיד הנשם לנתב את הגזים, הנפלטים דרך מכסה השסתומים, לעבר מסנן האוויר, ומשם דרך הקרבורטור, לסעפת היניקה, לשרפה נוספת במנוע. ולבסוף לפליטת הגזים השרופים,

דרך צינור הפליטה , החוצה לאטמוספרה, וזאת על מנת למנוע זהום אוויר!

גזור ושמור!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
תודה רבה על התשובות, החכמתי.

 

ידעתי על עניין החימום באקלים קר, אך לא על הפחתת זיהום אויר.

 

 

fixxxer, קבל פרטי.

..לא הבנת גרשון!

הפחתת זיהום אוויר, אבל לא חימום, באקלים קר!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...