Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4347 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי יונדאי I20 שנת 2013 מנוע 1200 ידני.

מאז שקניתי אותו מהחברה תמיד בדקתי את צריכת הדלק בחישוב ק"מ/ליטר וקיבלתי ממוצע 16-18 קמ לליטר.

לאחרונה ביצעתי טיפול 35 אלף, ומאז צריכת הדלק עלתה משמעותית ל 14-16 ק"מ לליטר.

בטיפול החליפו: שמן ברקס, שמן מנוע, פלגים ופילטר אוויר.

חשוב לציין שיש משהו מוזר כעת בנסיעה של הרכב: בעבר בירידות תלולות עם הילוך חמישי משולב המהירות ברכב הייתה עולה,

כלומר הוא היה צובר תאוצה, אך היום המהירות יורדת. אם אני שם בניוטרל בירידות אלו, הכל מתנהל כרגיל, מה שמוביל אותי למסקנה שהבעיה

היא לא מהגלגלים אלא משהו מהמנוע בולם את הרכב. (אני מכיר את התנהגות הרכב היטב בירידות אלו שאני נוסע בהן כל יום).

 

בנוסף צריך לציין שבמוסך יונדאי תמיד המכונאים שמים קצת יותר שמן מנוע מהמקסימום, אבל בטיפול הקודם זה לא הפריע.

 

למישהו יש מושג מה זה יכול להיות?

חולה על גיר ידני!

פורסם

בבאר שבע במוסך בן עמי, אבל אני לא יודע עד כמה זה קשור למוסך.

הטיפול שלהם במסגרת האחריות למשל, הוא טוב. 2 הפנסים הקדמיים העלו סימני שחיקה ובלאי בחלק העליון שלהם, והבולם זעזועים האחורי של הרכב

הראה סימני הזעה של שמן. נתנו לי רכב חלופי והכל הוחלף. ולמרות השירות הטוב זה ממש מכעיס שלרכב חדש יש בלאי כזה.

 

אני ממליץ לך בחום לעמוד ליד הרכב בטיפול, ולוודא שאם יש לך בעיות כלשהן מחליפים לך הכל. יכול להיות שהטיפול הבא יהיה אחרי 3 שנות אחריות ואז לך חפש...

חולה על גיר ידני!

פורסם
קח בחשבון שעכשיו קיץ, המזגן עובד פול טיים.

יכול להיות שהצריכה הגבוהה היא בסה"כ עניין של עונה.

לא נראה לי שזה הבעיה וגם אצלי בבוקר המזגן לא פועל כי עדיין נעים בחוץ.

 

בבאר שבע במוסך בן עמי, אבל אני לא יודע עד כמה זה קשור למוסך.

הטיפול שלהם במסגרת האחריות למשל, הוא טוב. 2 הפנסים הקדמיים העלו סימני שחיקה ובלאי בחלק העליון שלהם, והבולם זעזועים האחורי של הרכב

הראה סימני הזעה של שמן. נתנו לי רכב חלופי והכל הוחלף. ולמרות השירות הטוב זה ממש מכעיס שלרכב חדש יש בלאי כזה.

 

אני ממליץ לך בחום לעמוד ליד הרכב בטיפול, ולוודא שאם יש לך בעיות כלשהן מחליפים לך הכל. יכול להיות שהטיפול הבא יהיה אחרי 3 שנות אחריות ואז לך חפש...

אני מתכוון לטפל במוסך הילוך שישי בראשון לציון איפה שקניתי את הרכב, אני אקשיב לעצתך ואהיה ליד הרכב כל זמן הטיפול(מקווה שהם לא יעשו בעיות).

פורסם

א. לא מומלץ לנסוע עם שמן מנוע מעל מפלס המקסימום.

ב. כאשר הרכב בירידה והרגל לא נמצאת על דוושת התאוצה - הגלגלים הם אלה שמסובבים את המנוע וצריכת הדלק עומדת על 0 מוחלט. אם אתה מרגיש בלימת מנוע חזקה יותר אז: 1. מומלץ לבדוק את לחץ האוויר בצמיגים 2. יכול להיות ששמו שמן מנוע עם צמיגות גבוהה יותר (נגיד 5W40 לעומת 5W30 ששמו בטיפול הקודם).

ג. בלם תפוס.

 

אלה הדברים היחידים שעולים לי לראש להבדלים של לפני ואחרי הטיפול לאור מה שרשמת שבוצע ברכב.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

תוכל לצלם ולהעלות את העמוד הרלוונטי מספר הרכב?

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...