Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4352 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב מניע לי עם טורים מאוד נמוכים כל בוקר ובכלל אחריי הרבה שעות שהרכב עמד או כשקר.

 

 

אני מחפש את המנוע צעדים בשביל לנקות אותו ואני לא יודע בדיוק איפה הוא נמצא,

 

 

אז יש את המנוע צעדים

ויש את חיישן החמצן

 

 

רציתי לדעת אם אפשרי לנקות אותו ואם זה יועיל לי במשהו

 

 

למי שמבין ברכב ויצא לו להכיר את שתיי החלקים הללו אני ישמח מאוד אם תדריכו אותי היכן הם נמצאים כדיי שאוכל לנסות לנקות אותם, מצורפת תמונה של המנוע.

 

ijlxynmyg2z5.jpg

 

thyzztnqfogj.jpg

&&& Polo - 6n2 , 1400 16v &&&

פורסם
הרכב מניע לי עם טורים מאוד נמוכים כל בוקר ובכלל אחריי הרבה שעות שהרכב עמד או כשקר.

 

 

אני מחפש את המנוע צעדים בשביל לנקות אותו ואני לא יודע בדיוק איפה הוא נמצא,

 

 

אז יש את המנוע צעדים

ויש את חיישן החמצן

 

 

רציתי לדעת אם אפשרי לנקות אותו ואם זה יועיל לי במשהו

 

 

למי שמבין ברכב ויצא לו להכיר את שתיי החלקים הללו אני ישמח מאוד אם תדריכו אותי היכן הם נמצאים כדיי שאוכל לנסות לנקות אותם, מצורפת תמונה של המנוע.

 

ijlxynmyg2z5.jpg

 

thyzztnqfogj.jpg

 

המיקום של חיישן חמצן הוא נמצא על האגזוז, בצינור הפליטה.

בדגם הזה יש לך רק אחד, ככה שאתה לא תוכל לפספס אותו,

החיישן חמצן הוא 4 חוטים,המקורי הוא של חברת BOSCH .

 

אם אני זוכר נכון, קונקטור שחור,

לגביי ניקוי החיישן חמצן, אתה יכול לפרק אותו ולנסות להשפריץ עליו ספריי קרבוראטורים, לניקוי חיצוני, אבל הרבה פעמים זה לא מומלץ,

מכיוון שהחיישנים מאוד רגישים, ואתה יכול אפילו בטעות לדפוק אותו בזמן הפתיחה.

מומלץ להתחבר למחשב, ולראות האם החיישן עובד בתנודות נכונות, ולא סתם להחליף או לנקות, כי אתה עלול לפגום בחיישן.

בברכה:

רוני אגזוזים, רחובות.

פורסם
המיקום של חיישן חמצן הוא נמצא על האגזוז, בצינור הפליטה.

בדגם הזה יש לך רק אחד, ככה שאתה לא תוכל לפספס אותו,

החיישן חמצן הוא 4 חוטים,המקורי הוא של חברת BOSCH .

 

אם אני זוכר נכון, קונקטור שחור,

לגביי ניקוי החיישן חמצן, אתה יכול לפרק אותו ולנסות להשפריץ עליו ספריי קרבוראטורים, לניקוי חיצוני, אבל הרבה פעמים זה לא מומלץ,

מכיוון שהחיישנים מאוד רגישים, ואתה יכול אפילו בטעות לדפוק אותו בזמן הפתיחה.

מומלץ להתחבר למחשב, ולראות האם החיישן עובד בתנודות נכונות, ולא סתם להחליף או לנקות, כי אתה עלול לפגום בחיישן.

בברכה:

רוני אגזוזים, רחובות.

 

את בית המצערת ניתן למצוא מתחת לקופסא של פילטר האויר הכסופה, הקופסא ניתנת להסרה ע"י שיחרור שני ברגים - האחד בתחתית והשני מתחת לפלסטיק בצורת מלבן בצד הימני עליון של הקופסא, וניתוק צינור נשם בצד שמאל.

בית המצערת מחובר עם 4 ברגים (אלן) , בעת הפירוק צריך לנתק גם את הקונקטור החשמלי, ולשים לב לפחית דקה שנמצאת בין בית המצערת לסעפת היניקה, מומלץ לנקות עם ספריי ייעודי לבית מצערת.

 

קח בחשבון שזו עבודה לא מסובכת מידי, אבל היא מעט מסוכנת למי שאינו מיומן בעבודות מסוג זה. לאחר הניקוי וההרכבה יש צורך בכיול בעזרת המחשב, אולי כדאי לך לגשת למוסך שמכיר את הרכב.

פורסם
המיקום של חיישן חמצן הוא נמצא על האגזוז, בצינור הפליטה.

בדגם הזה יש לך רק אחד, ככה שאתה לא תוכל לפספס אותו,

החיישן חמצן הוא 4 חוטים,המקורי הוא של חברת BOSCH .

 

אם אני זוכר נכון, קונקטור שחור,

לגביי ניקוי החיישן חמצן, אתה יכול לפרק אותו ולנסות להשפריץ עליו ספריי קרבוראטורים, לניקוי חיצוני, אבל הרבה פעמים זה לא מומלץ,

מכיוון שהחיישנים מאוד רגישים, ואתה יכול אפילו בטעות לדפוק אותו בזמן הפתיחה.

מומלץ להתחבר למחשב, ולראות האם החיישן עובד בתנודות נכונות, ולא סתם להחליף או לנקות, כי אתה עלול לפגום בחיישן.

בברכה:

רוני אגזוזים, רחובות.

 

 

תודה רבה לך על העזרה אבדוק אותו לפניי שאנסה לפרק ולנקות.

אבל חשוב לי לדעת מה יכולה להיות הבעיה של הנעה בטורים נמוכים?

חיישן החמצן שנמצא בצינור הפליטה? או מנוע הצעדים? ואם כן אז איפה הוא נמצא המנוע צעדים הזה :/.

 

 

 

את בית המצערת ניתן למצוא מתחת לקופסא של פילטר האויר הכסופה, הקופסא ניתנת להסרה ע"י שיחרור שני ברגים - האחד בתחתית והשני מתחת לפלסטיק בצורת מלבן בצד הימני עליון של הקופסא, וניתוק צינור נשם בצד שמאל.

בית המצערת מחובר עם 4 ברגים (אלן) , בעת הפירוק צריך לנתק גם את הקונקטור החשמלי, ולשים לב לפחית דקה שנמצאת בין בית המצערת לסעפת היניקה, מומלץ לנקות עם ספריי ייעודי לבית מצערת.

 

 

קח בחשבון שזו עבודה לא מסובכת מידי, אבל היא מעט מסוכנת למי שאינו מיומן בעבודות מסוג זה. לאחר הניקוי וההרכבה יש צורך בכיול בעזרת המחשב, אולי כדאי לך לגשת למוסך שמכיר את הרכב.

 

 

 

 

תודה רבה לך על הפירוט וההדרכה אבל את הבית מצערת כבר ניקיתי יסודי כמו שהסברת פירקתי אותה מהרכב וניקיתי אותה מאחורה וקדימה וגם איפה שהיא יושבת עם ספריי קרבורטורים (אצרף תמונות)

 

 

extzzugnden0.jpg

 

 

em2i3nwfwzhz.jpg

&&& Polo - 6n2 , 1400 16v &&&

פורסם
אין מנוע צעדים ברכב הזה יש מנוע בתוך המצערת שפותח אותה אפשר אולי לעשות לה כיול דרך מחשב

 

אם אפשר לשאול, על סמך מה אתה בטוח שאין מנוע צעדים ברכב הזה?

 

ואני מחפש פיתרון, מה הסיבה של הטורים הנמוכים כשאני מתניע את הרכב בבוקר, בקור, וכשהרכב לא הניע עד למחרת

כשהרכב מגיע ל80/90 מעלות הטורים תקינים ונמצאים בדיוק איפה שהם צריכים להיות, אז זה לא קשור למתיחת כבל המצערת ( הרמת סל״ד).

&&& Polo - 6n2 , 1400 16v &&&

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...