Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4392 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

היום לפני מספר שעות נתפסתי על מהירות.

השוטר שעצר אותו הציג לי את המהירות במכשיר ממל"ז שהראה 142, בדוח נכתב 137 לאחר הפחתה.

 

הדוח היה בכביש עוף הנגב - ד. גילת.

בתיאור כתוב:

 

נהגת ברכב הנל בדרך שאינה עירונית עם שטח הפרדה בנוי בה מותר מהירות מרבית 90 קמ"ש במהירות של 137 קמ"ש בניגוד לתקנה 54 א.

 

באותו הרגע הוא שלח אותי לשימוע אצל קצין אשר החליט לא לפסול לי את הרישיון.

יש לי רישיון כבר 5 שנים ללא עבירות קודמות.

 

הקצין אמר לי שיש לי אפשרות פשוט לשלוח טופס בשם "טיעון לעונש" שבו אני אומר שהבנתי את חומרת המעשה, בטיעון כתוב שאני מודה באשמה ומבקש להקל בעונש כי...

בדף של השימוע הקצין רשם: "לא יודע מה קרה לא התכוונתי לסוע מהר, מצטער".

 

איך לדעתכם כדי לפעול?

למלא את הטופס ולשלוח? לקחת עורך דין?

 

אשמח לעזרה

פורסם

אתה לא צריך עו״ד, תישלח את הדוח תסמן מודה בעובדות ובמלל תירשום שזה היה בתום לב לא שמת לב ואתה מבקש מבית משפט להקל בעונש,

שלח בדואר רשום, אתה תקבל קנס בלבד + תנאי שזה השופט נותן , הקנס יכול להגיע לכ-850 ש״ח

סע בזהירות ויום טוב.

פורסם (נערך)

שלום ישראל,

יש לי מספר שאלות קטנות ואשמח אם תוכל לענות לי

 

1. מה לגבי נקודות?

2. ההליך המשפטי מחל ברגע שהטופס מתקבל? או שלא משנה מתי אשלח את הטופס ואאלץ לחכות עד לתאריך המשפט?

3. איך אקבל את גזר הדין? בדואר רשום?

 

תודה על העזרה!

עריכה אחרונה על ידי tscr
פורסם
שלום ישראל,

יש לי מספר שאלות קטנות ואשמח אם תוכל לענות לי

 

1. מה לגבי נקודות?

2. ההליך המשפטי מחל ברגע שהטופס מתקבל? או שלא משנה מתי אשלח את הטופס ואאלץ לחכות עד לתאריך המשפט?

3. איך אקבל את גזר הדין? בדואר רשום?

 

תודה על העזרה!

1. נקודות יש ,

2.אני לא יודע את תאריך המשפט שלח אל תתמהמה שלח כבר עכשיו בדואר רשום, אני מתאר לי שתקבל תשובה לפני הפגרה של בתי המשפט , ואם לא אז אחרי זה כבר לא משנה.

3.אתה תקבל את זה בדואר רשום ככה בדרך כלל נישלח מבית משפט.

ובנוסף אם יש לך שאלות אתה מוזמן לדבר איתי בכייף

×
×
  • תוכן חדש...