Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4417 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לך רק על ידני! כאחד שגדול ממך אולי בשנה-שנתיים ונוסע ביום יום ב1600 אוטומטית,ידנית זה דבר מאוד מהנה. פעם בכמה זמן אני לוקח סיבוב על פונטו ידנית של חבר וזה פשוט תענוג.

כשתתבגר ותרגיש עייף תעבור לאוטומט.

 

חחחח אני כבר עייף מהידני,שנה + הספיק לי אבל בגדול זה הכי חסכוני...נסתדר עם זה P:

אני הולך בסוף על איביזה ידנית,מקסימום נרצה פה ושם אוטומט אז ניקח סיבוב על הספורטאז' חחח

 

תודה :)

בית"ר נורדיה ירושלים !

פורסם (נערך)

אתה צריך ליהיות סגור על עצמך.

 

אם אתה לא מתחבר לידני אז חרם לבלות איתה 60KM ביום מינימום!

אני ביום יום נוהג גם כן ק"מ כזה בערך, על אוטומט, חוץ מצריכת דלק גבוה יותר לאוטומט יש בעיקר יתרונות בעיני.

 

אני לא אהבתי את הקרוז, לא מתחבר אליה, לא מבין מה מצאת בה כצעיר.

 

יש המון רכבים בתקציב הזה (50-60 אלף).

מה דעתך על סיויק 2006 ומעלה?

איביזה רכב חמוד אבל רק ידני.

מה עם סוויפט\קליאו?

תפזול יותר לכיוון סופר מיני.

וכמובן יש עוד, אתה לא הצבת דרישות.

עריכה אחרונה על ידי nir100
פורסם
אתה צריך ליהיות סגור על עצמך.

 

אם אתה לא מתחבר לידני אז חרם לבלות איתה 60KM ביום מינימום!

אני ביום יום נוהג גם כן ק"מ כזה בערך, על אוטומט, חוץ מצריכת דלק גבוה יותר לאוטומט יש בעיקר יתרונות בעיני.

 

אני לא אהבתי את הקרוז, לא מתחבר אליה, לא מבין מה מצאת בה כצעיר.

 

יש המון רכבים בתקציב הזה (50-60 אלף).

מה דעתך על סיויק 2006 ומעלה?

איביזה רכב חמוד אבל רק ידני.

מה עם סוויפט\קליאו?

תפזול יותר לכיוון סופר מיני.

וכמובן יש עוד, אתה לא הצבת דרישות.

 

מבחינת הקרוז,לא יודע,זה רכב שמהשנייה הראשונה שראיתי אותו נדלקתי עליו חחחחח

אני אומנם לא מתחבר לידני אבל זה בגלל סיבה אחת,אין לי כוח כל פעם להתחיל להעביר הילוכים,להוריד כשצריך והכל...עדיף שיש לי ראש שקט וזה נעשה באופן אוטומטי..

הסתדרתי עם 2 רכבים ידניים במשך שנה (בלימודי נהיגה) וזה היה דווקא סבבה,אני שומע גם מלא המלצות על האיביזה אז חשבתי לתת לה צ'אנס...

 

חשבתי על סיויק אבל הבעיה שהם קרועות לגמרי (מבחינת הקילומטרז'),בנוסף,אבא שלי הציב לי רף של 2010 מינימום (גם זה בקושי >

 

חשבתי על הקליאו החדשה,אבל איך היא לעומת האיביזה לדוגמא? במחיר שלה עדיף לי כבר להביא איביזה חדשה,לא? זה כבר חורג מהתקציב שלי חחחח (ל-70K),מצאתי כבר כמה מודעות של איביזה (עם סאן רוף על הדרך) וקילומטרז' נמוך,נעשה עוד קצת בדיקות וגם נלך לראות אותם... = ]

 

תודה על ההצעה (:

בית"ר נורדיה ירושלים !

×
×
  • תוכן חדש...